ElectrobikeGiantVelosportGarminTrekSorahiisi
Sivu 31 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 29 30 31 32 33 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 901 - 930 / 982

Aihe: Pyöräilyuutiset mediassa

  1. #901
    Liittynyt
    06/2024
    Viestit
    1.389
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    Paitsi sähköauton hankintatuki, joka meni käytännössä hyvätuloisille ja onkin jo lopetettu.
    Ymmärrät varmaan mitä tarkoittaa hyvin usein? Se ei ole sama kuin aina.

    Gobybike, joka taitaa olla Suomen suurin leasingtoimija, on laittanut uudet tilaukset kiinni eli sen kautta ei työsuhdepyöriä toistaiseksi myydä. Siinä tais leikkautua monelta fillariliikkeeltä sesonkimyynnistä jo siivu.


    Kotitalousvähennys se vasta hyvätuloisten tuki onkin... Köyhät ei omista asuntoja ja eivät ainakaan remontoi niitä.

  2. #902
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.753
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sundo Katso viesti
    Kaipa tässä voisi olla ruokkimatta ilmiselviä trolleja, mutta vaikka olettaisi jokaisen työsuhdepyöräilijän ajavan tuon 8 minuuttia päivässä täydellä avustuksella, niin siitä on ehdottomasti hyötyä sekä yksilön että etenkin kansanterveyden tasolla. Puoletkin tuosta olisi populaatiotasolla valtava muutos, etenkin jos noista suuri osa on ihmisiä jotka olisivat muuten pyllähtäneet katumaasturin ratin taakse.
    Ja jossain on tieto siitä, että tämä 8 minuttia tai 3,3km olisi ehdottomasti kuljettu katumaasturilla eikä vaikka kävellen josta olisi huomattavasti suurempi terveyshyöty?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Niin tuet on hyvin usein sellaisia, että ne tukia tarvitsevien tukia. Liikunnallisesti aktiiviset ihmiset eivät tarvitse tukea liikunnallisuuden lisäämiseen. Vähän samalla tavalla kuin hyvin tienaavat eivät tarvitse tukea asumiseen. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa ymmärtää.
    Niin, tässähän ei puhuta tuesta liikuntaan vaan rahallisesta tuesta niille, jotka sitä eivät oikeasti tarvitse. Kun resurssit ovat niukat, niin ne kannattaa tosiaan käyttää sellaiseen millä on vaikutusta eikä roiskia tukia sinne tänne hyvässä uskossa.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Tuen yksi tarkoitusperistä onkin, että myös ne tavalliset, normaalisti liikkumattomat ihmiset saataisiin liikkeelle. Näin onkin tapahtunut, kun tavantallaajat ovat ottaneet sen sähköpyörän ja lisänneet liikunnan määrää.
    Ei tuolla tuella ole mitään vaikuttavuutta tuolla keskimääräisellä käytöllä. Kait nyt aikuinen ihminen voisi jotain vastuuta ottaa itsekin omasta terveydestään.

  3. #903
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    291
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Ymmärrät varmaan mitä tarkoittaa hyvin usein? Se ei ole sama kuin aina.

    Gobybike, joka taitaa olla Suomen suurin leasingtoimija, on laittanut uudet tilaukset kiinni eli sen kautta ei työsuhdepyöriä toistaiseksi myydä. Siinä tais leikkautua monelta fillariliikkeeltä sesonkimyynnistä jo siivu.
    Siinähän kivasti sulaa hallituksen kaavailemat "säästöt" kun myynnit sakkaa ja verotulot vähenee. :coffee:

  4. #904
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    291
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Ja jossain on tieto siitä, että tämä 8 minuttia tai 3,3km olisi ehdottomasti kuljettu katumaasturilla eikä vaikka kävellen josta olisi huomattavasti suurempi terveyshyöty?
    Valitettavan moni ajelee Tampereen sisälläkin autolla paikasta toiseen, vaikka matkat voisi taittaa jollain muulla.


    Ei tuolla tuella ole mitään vaikuttavuutta tuolla keskimääräisellä käytöllä. Kait nyt aikuinen ihminen voisi jotain vastuuta ottaa itsekin omasta terveydestään.
    Tuntuu olevan, mitä katsonut tuttavapiiriä ja käppyröitä.

  5. #905
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.512
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    Paljon kertoo kyllä keskustelijoiden tasosta jos eri mieltä kanssanne ovat aina ja automaattisesti trolleja. Pystytte kyllä parempaankin jos oikein kovasti yritätte.
    No mutta et kirjoita juuri koskaan muuta kuin trollausta. Oletko eri mieltä tästä?

  6. #906
    Liittynyt
    02/2023
    Viestit
    340
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    No mutta et kirjoita juuri koskaan muuta kuin trollausta. Oletko eri mieltä tästä?
    En tietenkään ole eri mieltä kanssasi. Sehän olisi trollausta.

  7. #907
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    1.817
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Ja jossain on tieto siitä, että tämä 8 minuttia tai 3,3km
    Tuo vastaa mun ruokakauppareissua, jotka tyypillisesti teen fillarilla. Ja se on kaikki itsellä autoilusta pois. Arkisista asiointiajoista on helpointa aloittaa, ei kukaan lähde kylmiltään ja harjoittelematta vetämään trikoita päälle ja hinkkaamaan satasta maantienlaitaan.

  8. #908
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.512
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    En tietenkään ole eri mieltä kanssasi. Sehän olisi trollausta.
    Huomasitko mitä kirjoitit tuohon edellisen viestin loppuun?

  9. #909
    Liittynyt
    02/2023
    Viestit
    340
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Huomasitko mitä kirjoitit tuohon edellisen viestin loppuun?
    Menetin toivoni kun huomasin ettet pystynytkään.

  10. #910
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.180
    [QUOTE=Aakoo;3291941]
    Miksi näin minimaalista käyttöä pitäisi millään tavalla tukea veroista? /QUOTE]

    Se kun todennäköisesti laskee pitkän päälle veroja. Itse en ymmärrä taas sitä miksi verovaroilla pitää tukea epäterveellistä elämäntapaa. Melko iso osa verenpaine, 2 diabetes, nivelkorjaukset, masennus jne hoidoista ja lääkkeistä maksetaan verovaroin eikä edellytetä elämäntapamuutosta ensin. Sanoisin niin, että hallituksen kannattajien edun mukaista on mahdollisimman sairas kansa, joka joutuu turvautumaan yksityisiin lääkäriasemiin ja syömään kansan verovaroin tukemia ylikalliita lääkkeitä. tulonsiirtoa älykkäästi

  11. #911
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Niin, tässähän ei puhuta tuesta liikuntaan vaan rahallisesta tuesta niille, jotka sitä eivät oikeasti tarvitse. Kun resurssit ovat niukat, niin ne kannattaa tosiaan käyttää sellaiseen millä on vaikutusta eikä roiskia tukia sinne tänne hyvässä uskossa.


    Ei tuolla tuella ole mitään vaikuttavuutta tuolla keskimääräisellä käytöllä. Kait nyt aikuinen ihminen voisi jotain vastuuta ottaa itsekin omasta terveydestään.
    Äläs nyt Aakoo. Positiivisuutta kehiin. Työsuhdepyörä(ily) voi toimia myös porttiteoriana liikuntaan -> sohvaperuna saattaa innostua liikunnasta ja laajentaa repertuaariaan pyöräilystä vaikkapa kävelyyn, juoksuun, "oikeaan" pyöräilyyn tms.

    Eipä taida valtion menoissa tuntua miltään vaikka moinen etu säilytettäisiin.

  12. #912
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.460
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    Paitsi sähköauton hankintatuki, joka meni käytännössä hyvätuloisille ja onkin jo lopetettu.
    Työsuhdeauto on yleisimmin sähköauto ja sitä tuetaan.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  13. #913
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.753
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti

    Se kun todennäköisesti laskee pitkän päälle veroja. Itse en ymmärrä taas sitä miksi verovaroilla pitää tukea epäterveellistä elämäntapaa. Melko iso osa verenpaine, 2 diabetes, nivelkorjaukset, masennus jne hoidoista ja lääkkeistä maksetaan verovaroin eikä edellytetä elämäntapamuutosta ensin. Sanoisin niin, että hallituksen kannattajien edun mukaista on mahdollisimman sairas kansa, joka joutuu turvautumaan yksityisiin lääkäriasemiin ja syömään kansan verovaroin tukemia ylikalliita lääkkeitä. tulonsiirtoa älykkäästi
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rapis Katso viesti
    Äläs nyt Aakoo. Positiivisuutta kehiin. Työsuhdepyörä(ily) voi toimia myös porttiteoriana liikuntaan -> sohvaperuna saattaa innostua liikunnasta ja laajentaa repertuaariaan pyöräilystä vaikkapa kävelyyn, juoksuun, "oikeaan" pyöräilyyn tms.

    Eipä taida valtion menoissa tuntua miltään vaikka moinen etu säilytettäisiin.
    No en mä mitenkään nyt liikunnan tai terveellisten elämäntapojen lisäämistä vastusta, vaan keinoja kannattaa miettiä niin että siitä olisi mahdollisimman suuri hyöty. Edelleen mielestäni paljon tehokkaampi keino olisi liikuntapalveluiden ja -välineiden reilummin alennettu alv -kanta.

  14. #914
    Liittynyt
    01/2012
    Paikkakunta
    Satakunta
    Viestit
    390
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    No en mä mitenkään nyt liikunnan tai terveellisten elämäntapojen lisäämistä vastusta, vaan keinoja kannattaa miettiä niin että siitä olisi mahdollisimman suuri hyöty. Edelleen mielestäni paljon tehokkaampi keino olisi liikuntapalveluiden ja -välineiden reilummin alennettu alv -kanta.
    Mutta kuka sen määrittelee mikä on liikuntapalvelu tai väline? Käykö darts, golf tai karting liikunnasta?

    Tuolla liikuntapolitiikkatopissa ehdotin vapaaehtoista cooper + lihaskuntotestiä josta hyvällä tuloksella saisi veroetua.

  15. #915
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    291
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    No en mä mitenkään nyt liikunnan tai terveellisten elämäntapojen lisäämistä vastusta, vaan keinoja kannattaa miettiä niin että siitä olisi mahdollisimman suuri hyöty. Edelleen mielestäni paljon tehokkaampi keino olisi liikuntapalveluiden ja -välineiden reilummin alennettu alv -kanta.
    Ja tässä käy todennäköisesti kuten aina, että kauppa nostaa vaan katettaan sen alvisäästön verran.

  16. #916
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    1.817
    ALV-alennukset eivät valu hintoihin, vaan kauppiaiden katteisiin. Sinällään hyvä ajatus, mutta ei hyödytä kuluttajaa.

  17. #917
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.512
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    No en mä mitenkään nyt liikunnan tai terveellisten elämäntapojen lisäämistä vastusta, vaan keinoja kannattaa miettiä niin että siitä olisi mahdollisimman suuri hyöty. Edelleen mielestäni paljon tehokkaampi keino olisi liikuntapalveluiden ja -välineiden reilummin alennettu alv -kanta.
    Itse en usko ollenkaan että alv kantaa voidaan laskea niin paljon että tuolla olisi mitään merkitystä. Paljonko esim alv poisto kokonaan vaikuttaisi sulkapallovuoron lipun hintaan?

  18. #918
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    291
    Veronalennukset ja niistä saatava "hyöty" tavalliselle kuluttajalle on kyllä nähty ja taputeltu. Työsuhdepyörän tuoma rahallinen etu taas on tuntunut ihan konkreettisesti maksettavassa hinnassa.

  19. #919
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.753
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J3K Katso viesti
    Mutta kuka sen määrittelee mikä on liikuntapalvelu tai väline? Käykö darts, golf tai karting liikunnasta?

    Tuolla liikuntapolitiikkatopissa ehdotin vapaaehtoista cooper + lihaskuntotestiä josta hyvällä tuloksella saisi veroetua.
    Käykö sähköpyöräily liikunnasta? Kait liikuntapalvelut on määritelty vaikkapa jo liikuntasetelienkin osalta.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Ja tässä käy todennäköisesti kuten aina, että kauppa nostaa vaan katettaan sen alvisäästön verran.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    ALV-alennukset eivät valu hintoihin, vaan kauppiaiden katteisiin. Sinällään hyvä ajatus, mutta ei hyödytä kuluttajaa.
    Toisi se mahdollisuuden kotimaisille yrittäjille kilpailla hinnoissa paremmin ulkomaisten toimijoiden kanssa?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Itse en usko ollenkaan että alv kantaa voidaan laskea niin paljon että tuolla olisi mitään merkitystä. Paljonko esim alv poisto kokonaan vaikuttaisi sulkapallovuoron lipun hintaan?
    Paljonko tämä työsuhdepyörän verovapauden poisto nyt sitten nostaa pyörän hintaa, kun otetaan välistävetofirman kulut ja kate pois? Liikuntapalveluiden alv. on 14%, laske siitä. Tämä sentään olisi tasapuolisesti kaikkien käytettävissä.

  20. #920
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.512
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Paljonko tämä työsuhdepyörän verovapauden poisto nyt sitten nostaa pyörän hintaa, kun otetaan välistävetofirman kulut ja kate pois? Liikuntapalveluiden alv. on 14%, laske siitä. Tämä sentään olisi tasapuolisesti kaikkien käytettävissä.
    Siitä olen kyllä samaa mieltä, että järjestely oltaisiin voitu hoitaa valtion kannalta kannattavastikkin.

    Esim perustamalla verotoimistoon yksikön, joka hoitaa työsuhdepyörät. Jäisi ne voitot valtiolle.

  21. #921
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    291
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Toisi se mahdollisuuden kotimaisille yrittäjille kilpailla hinnoissa paremmin ulkomaisten toimijoiden kanssa?
    Jos alvit tyyliin puolitetaan pyörän muiden kulujen ollessa sama, niin voitaisiin olla jo lähellä.


    Paljonko tämä työsuhdepyörän verovapauden poisto nyt sitten nostaa pyörän hintaa, kun otetaan välistävetofirman kulut ja kate pois? Liikuntapalveluiden alv. on 14%, laske siitä. Tämä sentään olisi tasapuolisesti kaikkien käytettävissä.
    "3000 kk palkalla ja 17 veroprosentilla noin 480 e vuodessa mikäli etu annetaan vähentämällä bruttopalkkaa, ei palkan päälle." Lähde: https://ukk.gobybike.fi/article/454-pyoraedun-verotus

    Kyllähän se aika paljonkin kalliimmaksi tulee.

  22. #922
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    1.817
    Vapaudella, jos otat 3000 euron fillarin, joudut tekemään 40kk sopimuksen, jolloin maksat siitä fillarista 4000. No saamapuolella on sitten tuo vero-osuus siitä neljästä tonnista, eli noin 1500-1600. Eli 4000-1500 = 2500, jolloin saat sen fillarin 500 alle ostohinnan. Ja jos ostohinnasta saat tingittyä käteiskaupassa satasen tai pari, niin etu kutistuu edelleen. Etuna tuo on aika vähäinen, mutta ymmärrän kyllä että niille joilla rahasta on tiukkaa, pitkä osari on parempi vaihtoehto kuin kertamaksu.

  23. #923
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.512
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Vapaudella, jos otat 3000 euron fillarin, joudut tekemään 40kk sopimuksen, jolloin maksat siitä fillarista 4000. No saamapuolella on sitten tuo vero-osuus siitä neljästä tonnista, eli noin 1500-1600. Eli 4000-1500 = 2500, jolloin saat sen fillarin 500 alle ostohinnan. Ja jos ostohinnasta saat tingittyä käteiskaupassa satasen tai pari, niin etu kutistuu edelleen. Etuna tuo on aika vähäinen, mutta ymmärrän kyllä että niille joilla rahasta on tiukkaa, pitkä osari on parempi vaihtoehto kuin kertamaksu.
    Työsuhdepyöräetuhan ei millään tavalla poista tinkimisen mahdollisuutta. Moni ei tuota vaan tee.

  24. #924
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Kiitos. Tulokset ja vaikuttavuus ovat vielä säälittävämpiä kuin ajattelinkaan. Ottaen huomioon miten ihmiset kyselytutkimuksissa vastaavat miten haluaisivat asioiden olevan eikä miten ne ovat, on tulokset varmasti vielä surkeammat.

    Keskimääräinen työsuhdepyöräilijä hankkii 3300€ maksavan sähköavusteisen pyörän, ja ajaa sillä 1217km vuodessa eli 3,3km päivässä. Päivittäinen liikunta-annos 25km/h täysavustuksella on siis 8 minuuttia per päivä. Ei tuolla ole yhtään mitään terveysvaikutuksia edes yksilötasolla, aivan täyttä veroeurojen ja luonnonvarojen haaskausta.

    Käytännössä tämä tuki on ollut hyvätuloisten pallovatsaisten toimistosetien ja -tätien veroetu. Parempia terveysvaikutuksia saisi syömällä vähemmän, ja yllättäen siinäkin säästää rahaa. Ei tarvitse edes yhteiskunnan tukia asiaan. Suomi on täynnä sosialistiaikuisauvoja, jotka eivät saa edes takapuoltaan pyyhittyä ilman että yhteiskunta osallistuu toimitukseen.
    Erikoinen kommentti, vaikka itse olenkin jo keski-iän ylittänyt pallomaha, entinen aktiivipyöräilijä, niin yrityksen tarjoama etu sai minut liikkumaan uudelleen. Ihan lihasvoimin liikkuvalla värkillä vielä.
    Tämä etu on tässä monikansallisessa yrityksessä ihan kaikkien saatavilla, siis ihan kaikkien toistaiseksi voimassaolevan työsopimuksen omaavien. Vieläpä niin, että se maksetaan palkan päälle kuten esim matkapuhelinetu. Kuvitteellisesta satkusta maksetaan vero, tuota satku per kk tuskin maksettaisiin hyvää hyvyyttään palkankorotuksena.

  25. #925
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    291
    Iltalehti joo, mutta lukujen puolesta kiinnostavaa tilastoa Yli 100 000 hankki työsuhdepyörän – Nyt etu lähtee pois "Edun poistamisen verotuotoksi arvioidaan 35 miljoonaa euroa. – Veroton pyöräetu on saanut aikaan pyöräilyn buumin, jonka hyödyt ylittävät reilusti nyt tavoitellun veropotin. Pelkästään työsuhdepyörien arvonlisäkertymä on noin 60 miljoonaa euroa, Muoti- ja urheilukaupan toimitusjohtaja Veli-Matti Kankaanpää sanoo."

  26. #926
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Vapaudella, jos otat 3000 euron fillarin, joudut tekemään 40kk sopimuksen, jolloin maksat siitä fillarista 4000. No saamapuolella on sitten tuo vero-osuus siitä neljästä tonnista, eli noin 1500-1600. Eli 4000-1500 = 2500, jolloin saat sen fillarin 500 alle ostohinnan. Ja jos ostohinnasta saat tingittyä käteiskaupassa satasen tai pari, niin etu kutistuu edelleen. Etuna tuo on aika vähäinen, mutta ymmärrän kyllä että niille joilla rahasta on tiukkaa, pitkä osari on parempi vaihtoehto kuin kertamaksu.
    Kun en ole seurannut uusien pyörien hintakehitystä niin miten työsuhdepyöräedun markkinoille tulo vaikutti pyörien hintoihin?
    Kotitalousvähennyksen alkuaikoina yrittäjät nostivat hintoja.

  27. #927
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    1.817
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Työsuhdepyöräetuhan ei millään tavalla poista tinkimisen mahdollisuutta. Moni ei tuota vaan tee.
    Aikanaan tuota harkitsin vuonna 2021 kun etu alkoi ja meidän firma käyttää Vapautta kumppanina. Pyöräliikkeessä oli apteekkihinnat ilman tinkivaraa, jos osti Vapauden kautta rahoitettavan, ja omalla rahalla ostaen olisi saanut kaikenlaista varustetta kaupan päälle. Ostin sitten omalla rahalla.

    No se oli sitä korona-aikaa ja kaikki logistiikkaketjut oli iloisesti vinksallaan. En tiedä mikä tilanne on tänään.

  28. #928
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.512
    Vapauden kanssa toiminta taisi katketa useammalta pyöräkauppiaalta. Nyt kun tsekkasin, niin tuokin on taas esim hi5bikella käytössä. Ilmeisesti kauppias joutui myöskin maksumieheksi ainakin aiemmin.

  29. #929
    Liittynyt
    01/2005
    Viestit
    245
    10-vuotisen passin kanssa on nyt tehty päivässä hätäjymyukaasi että kaksi vuotta menee vähintään että muutos tulee voimaan jos menee läpi, älkää jääkö odottelemaan. Työsuhdefillarit loppuivat nyt yhdessä yössä. Viimeksi taisi tämä tilanne olla kun spekuloivat autoveron alentamisella 2017 ja autokauppa loppui kuin seinään? Sit ministeritasolta hätäukasteltiin ettei kannata lykätä hankintaa, veroon ei kosketa kun homma meni ihan pelleilyksi. Vähän veikkaan ettei pyöräalasta tule mitään ukaaseja, tää kaatui jo.

    https://www.hs.fi/suomi/art-2000011191600.html
    https://yle.fi/a/3-9448383

  30. #930
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.232
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Aikanaan tuota harkitsin vuonna 2021 kun etu alkoi ja meidän firma käyttää Vapautta kumppanina. Pyöräliikkeessä oli apteekkihinnat ilman tinkivaraa, jos osti Vapauden kautta rahoitettavan, ja omalla rahalla ostaen olisi saanut kaikenlaista varustetta kaupan päälle. Ostin sitten omalla rahalla.

    No se oli sitä korona-aikaa ja kaikki logistiikkaketjut oli iloisesti vinksallaan. En tiedä mikä tilanne on tänään.
    2023 kun hommasin pyörän niin hinta sovittiin vanhaan tapaan liikkeen kanssa ennen Vapauden mukaan ottamista.

    Sent from my Takapalk

Samanlaisia aiheita

  1. Sisärenkaista asiaa mediassa
    By tikola in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 12.10.2017, 21.54

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •