HelkamaTrekContinentalVelobeGiantHuntteri
Sivu 66 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66 67 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.951 - 1.980 / 1984

Aihe: Ammattilaispyöräilyjuttuja, joille ei viitsi avata omaa otsikkoa

  1. #1951
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    Itse olisin toiminut samoin. Kyse on kilpailusta eikö Hippo hiihdosta. Ei ole mitään mieltä jäädä arvuuttelemaan että saako edelleen ajaa kilpaa vai jäädäänkö jakelemaan YYA viirejä.
    Jos taas seuraa lajia tarkemmin, niin hiffaa kyllä miksi joskus odotetaan.

    On oikeastaan aika hassua, että pro-tasollakin hatkojen kemiat, siis se, miten tullaan kuskien kanssa toimeen, ratkaisee tosi paljon. Välttämättä sen kettuilevan ja koiruutta tekevän kusipään kanssa ei ajeta ollenkaan.

  2. #1952
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.900
    Ja sitten on liian iso joukko niitä kuskeja, jotka eivät vaan yksinkertaisesti ota vetovuoroa hatkassa koskaan. Nairo Quintanat ja muut saastat.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  3. #1953
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Nairo ei varsinaisesti ole hatkakuski, mutta joo, perinteiseen hatkaan ei välttämättä tuollaisen kuskin kanssa kannata kaksin lähteä.

  4. #1954
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi Rajamäki
    Viestit
    1.462
    LOL, Pogacar ei todellakaan tee samoja asioita Paris-Roubaix'n irtiotossa kuin foorumilainen

    Jos ette ole huomanneet, hän rakentaa brandia itsestään tietynlaisena pyöräilijänä, legendana legendojen joukossa. Urheilullisesti ylivertainen, rohkea mutta reilu. Häntä ei tulla muistamaan likaisena kuskina (en tarkoita sitä yhtä asiaa). Siksi Pogacar olisi voinut brandiansa vahvistaakseen vaikka odottaakin van der Poelin horjahtaessa, kuka ties. Yksi kakkossija voiton sijasta ei vielä vie legendan statusta.

    Tämähän on spekulaatiota. Ei kannata ottaa kirjamellisesti, se olisi omituista
    Pyöräily on kivaa!

  5. #1955
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Niin ja ei tuo ole pelkkä brandi. Oikeasti nämä kuskien kemiat merkkaa paljon.

    Esim edellinen gent. Ef:n kuski kertoi visman kuskien olleen kavereita ja naapureita. Tuokin aika rajua.

  6. #1956
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Ja sitten on liian iso joukko niitä kuskeja, jotka eivät vaan yksinkertaisesti ota vetovuoroa hatkassa koskaan. Nairo Quintanat ja muut saastat.
    Sonny Colbrelli, ***** mikä pelle. Ei metriäkään vetovuorossa ja itkee kuin mikäkin maalissa.
    https://www.procyclingstats.com/race...ix/2021/result
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

  7. #1957
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Tää siis pätee ihan kaikkeen. Sinua kohdellaan niin, miten kohtelet muita. Vaikka hääppösen huoltomiesten haukkumiseen. Kuskit ei vaan tuota tee ja siihen on syynsä.

    Hiihdossa huoltajien mollaamisella on kyllä pitkät perinteet

  8. #1958
    Siksipä voitelen itse omat sukseni. Peilin eteen vain jos ei pidä eikä luista.

    Olisi kyllä Pedersenille pikkuisen parempaa toivonut, vaikuttaa todella mukavalta henkilöltä sen dokkarin perusteella.
    Ja oliko se viime vuoden Girossa kun Poga oli taas kerran lähtenyt omille teilleen, kun sopivasti juomamiehen osuttua kohdalle, otti pullon ja ojensi sen vieressä juosseelle lapsukaiselle. Vieläkin herkistää, komeimpia hetkiä viime vuoden kisassa. Kun on kondiksessa niin voi ja jaksaa tehdä mitä huvittaa...
    Ja voi olla että oli edellisvuoden kisassa, en ole aivan varma.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

  9. #1959
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Pedersenillä ei tosiaan natsannut tähdet kohdilleen. Loppukiriin tuo olisi varmasti Poelin kanssa mennyt. Tai ainakin kisa olisi ollut monta x hienompi ilman madsin flattia.

  10. #1960
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.900
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Tää siis pätee ihan kaikkeen. Sinua kohdellaan niin, miten kohtelet muita. Vaikka hääppösen huoltomiesten haukkumiseen. Kuskit ei vaan tuota tee ja siihen on syynsä.

    Hiihdossa huoltajien mollaamisella on kyllä pitkät perinteet
    Pitääkö jatkossa pyytää lupa paattomalta omaan mielipiteeseensä ja näkemykseen?
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  11. #1961
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Mielipide on eri, kuin jatkuva suomalaisten mekaanikkojen mollaaminen useissa ketjuissa. Jos vaan sanoisi, että mun mielestä vika oli mekaanikoissa, se olisi jees.

    Nyt esim tähän roubaixiin liittyen olisi tosi jännä tietää mitä pogan pyörälle kävi? Itse en jaksa uskoa että huolto olisi jättänyt jarrun laahaamaan. Ehkä laikka oli ottanut jossain vaiheessa osumaa ja vääntynyt? Tuo kuitenkin oli aika ratkaisevaa. Tietoa tuskin tiimiltä kuitenkaan saa.

  12. #1962
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.900
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Mielipide on eri, kuin jatkuva suomalaisten mekaanikkojen mollaaminen useissa ketjuissa. Jos vaan sanoisi, että mun mielestä vika oli mekaanikoissa, se olisi jees.

    Nyt esim tähän roubaixiin liittyen olisi tosi jännä tietää mitä pogan pyörälle kävi? Itse en jaksa uskoa että huolto olisi jättänyt jarrun laahaamaan. Ehkä laikka oli ottanut jossain vaiheessa osumaa ja vääntynyt? Tuo kuitenkin oli aika ratkaisevaa. Tietoa tuskin tiimiltä kuitenkaan saa.
    Taitaa tehdä huoltoukolle aika kipeää, kun en vaan paina villasella yhden pitkästä aikaa lahjakkaimman nuoren kuskin urakehityksen häiritsemistä ihan vaan sillä, että huoltoukko jättää työnsä tekemättä. Pitääkö nyt aina kysyä paattomalta lupa kommentteihin?
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  13. #1963
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.171
    Kuka jättänyt ja mitä tekemättä ?. Onx tää vanha Anniina juttu ?

  14. #1964
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.488
    ^ Olympialaisten aika-ajon varapyörämurheista on tässä kyse. Hääppönen on ilmeisen vakuuttunut siitä että syy vaihteen jumiutumiseen oli suomalaisen huoltomiehen laiminlyönti tai huolimattomuus.

    Nousi keskusteluun, kun Hääppönen ilmaisi toisessa ketjussa ilonsa siitä että Pariisi-Roubaix´ssa Anniinalla on "kunnon huoltoukotkin auttamassa teknisten ongelmien kanssa". Sieltä se sitten levisi tännekin...

  15. #1965
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.171
    OK. Hääppönen on sitten todella sisäpiiriläinen kun tietää mitä jätettiin tekemättä. Pro porukoissakin on sitten aika surkeat huoltajat kun teknisiä tulee usein. Olen läheltä kuullut arveluksi crash moden.

  16. #1966
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.900
    Juu sisäpiiristä tullut tietoa siitä, että pro-tallissa on yleensä pari huoltajaa. Jos pyöriä joukkueella kisassa on n. 30, niin jonkin pyörän jonkin huolto-osion tekemättä jääminen on inhimillistä.
    Kun sitten vertailukohdaksi otetaan yksi erittäin tärkeä neljän vuoden välein ajettava kisa, jossa huippuammattihuoltajalla on kolme pyörää läpikäytävänä ja niissä on tehty Opuluksen mukaan niin, että tehtaan asetuksilla lähdetään kisaan, niin eihän siitä voi muuta kuin antaa isot ablodit. Mutta se siitä.

    Ps. nimim. paattomalle on aina ärsyke, vaikka sanoisin, että onpas kaunis sää, niin kyllä siihen tulee joku heikkolahjaisen perseestä revitty negatiivinen näkemys. Ei töyssytä.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  17. #1967
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.171
    Näen kyllä Anniinan lahjakkuuden, mutten usko sen olevan TT.

  18. #1968
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Taitaa tehdä huoltoukolle aika kipeää, kun en vaan paina villasella yhden pitkästä aikaa lahjakkaimman nuoren kuskin urakehityksen häiritsemistä ihan vaan sillä, että huoltoukko jättää työnsä tekemättä. Pitääkö nyt aina kysyä paattomalta lupa kommentteihin?
    Niin minähän en oikein ymmärrä mistä tämä viha huoltajia kohden edes alkoi. Se kisa ja näytönpaikkahan oli jo mennyt rengasrikkoon. Ei aika-ajossa kestä flatteja tulla.

  19. #1969
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.900
    Juu, jos aika-ajon kolmonen on kaatunut kertaalleen, niin siitä voi jokainen kykenevä miettiä ajan kulumista tapauksissa kaatuminen vs. flätti, kun huoltoauto on ihan tuntumassa. Ja tämä siis pohjana ajatukselle, kun Anniina ei kaatunut kertaakaan, mutta joutui pysähtymään pyörän vaihdossa kaksi kertaa flätin lisäksi. Mutta annetaan ablodit paattomankin näkemykselle. Kläp-kläp-kläp.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  20. #1970
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    152
    Kyllä tekee hyvää Ardennien klassikoille kun Remco näyttää olevan heti hyvässä iskussa, toivottavasti ei ihan pelkkää Pogacar showta ole.

  21. #1971
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.488


    https://www.procyclingstats.com/race...ntse-pijl/2025

    Remcolta hieno paluu ovikolariloukkaantumisen jälkeen!

    Van Aert ja hänen valmentajansa joutuvat entistäkin syvemmin miettimään minne se voittava kiri on kadonnut ja miten se löydetään uudestaan. Huomiseksi se ei vielä löydy.

    Tom Pidcockille (joka olisi näkynyt yllä, jos lista olisi ollut yhtään pitempi) 45 km Evenepoelin kyydissä oli vielä liikaa, mutta toisaalta hänelle on ennenkin ollut hieman jähmeä aloitus tauon jälkeen.


    Luvassa on (toivottavasti) hienoa kilvanajoa kolmessa kilpailussa, vaikkei van der Poel niitä ajakaan (eikä van Aert kuin Amstel Gold Racen). Kolme yllä mainittua ja Tadej Pogacar!!!







    PS Hääppöselle: en luonnollisesti sanonut yhtään mitään siitä miten olympialaisten aika-ajokisaan lähdettiin, koska minulla ei ymmärrettävästi ole siitä tietoa - mutta kumpikaan mahdollisina pitämistäni vaihtoehdosta ei tietenkään ollut sellainen, että oltaisiin laitettu Anniina matkaan "tehtaan asetuksilla"

  22. #1972
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Wout kertoi kisan jälkeen, että tänään se kirin puuttuminen johtui ihan Remcosta ja viimeisestä tunnista hänen kanssaan. Se tokavika mäki, jossa remco yritti karata, oli woutilta jo melko kantikasta polkemista.

    Samoin iso ongelma on Remcon koko vs Wout. Peesi on melkoisen olematonta ja taas Remco palautuu hyvin. Tuo kertautuu ja kertautuu. Jossain lähikuvissa näki, kun Wout kyllä peesasi niin maksimit kuin voi. Ei varmasti ollut 3cm enempää rakoa takarenkaaseen.

    Huominen Amstel tulee olemaan huikea. Remco, Wout ja Pogacarhan siellä tietysti tulee kärjessä olemaan.

  23. #1973
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    452
    Amstel - olipas kisa! Aivan uskomaton ja piristävä loppu
    En spoilaa tulosta ja jätän kommentoinnin muille

  24. #1974
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti josku Katso viesti
    Amstel - olipas kisa! Aivan uskomaton ja piristävä loppu
    En spoilaa tulosta ja jätän kommentoinnin muille
    Ja kannattaa katsoa myös voittajan haastattelu.

  25. #1975
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti josku Katso viesti
    Ja kannattaa katsoa myös voittajan haastattelu.
    Tämä oli makea.

    Ja tosiaan kevään paras klassikko. Amstel vaatisi ehdottomasti suurklassikon leiman. Ärsyttävää, kun lähetyksestä näkee vaan pienen pätkän.

  26. #1976
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.913
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti josku Katso viesti
    Amstel - olipas kisa! Aivan uskomaton ja piristävä loppu
    En spoilaa tulosta ja jätän kommentoinnin muille
    Kiitos kun et kertonut loppua, tallennuksesta n. 15 km lopusta katsoin ja - olipa kisa!

  27. #1977
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.492
    Ja kuka ei ole katsonut kisaa ja aikoo katsoa sen tallenteelta, katso ainakin viimeiset 50 (viisikymmentä) kilometriä.

    Siitä eteenpäin alkaa draama kehittyä.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  28. #1978
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PatilZ Katso viesti
    Ja kuka ei ole katsonut kisaa ja aikoo katsoa sen tallenteelta, katso ainakin viimeiset 50 (viisikymmentä) kilometriä.

    Siitä eteenpäin alkaa draama kehittyä.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Joo, tämä jäi kyllä itseltä mainitsematta
    Harvoin vielä seuraavanakin päivänä kisaa muistelen, mutta tässä oli kyllä draaman kaari kohdallaan.

  29. #1979
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.213
    Toivottavasti tämä Amstelin tulos avaa vähän pelotonin henkisiä lukkoja ja tehdään yrityksiä Mestaria vastaan jatkossakin.
    Tämä kommentti kuvaa melkoista henkistä yliotetta: 'When Tadej goes, you normally ride for second' – Mattias Skjelmose

  30. #1980
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.452
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Toivottavasti tämä Amstelin tulos avaa vähän pelotonin henkisiä lukkoja ja tehdään yrityksiä Mestaria vastaan jatkossakin.
    Tämä kommentti kuvaa melkoista henkistä yliotetta: 'When Tadej goes, you normally ride for second' – Mattias Skjelmose
    Noni, nyt on jo varoiteltu kisan kauneudesta.

    KISAN SPEKULOINTI ALKAA!!!

    Ei se vaatinut kuin kunnossa olevan Remcon mukaan. Remco on varmaan ainoita, jotka pystyvät ajamaan Pogacarin kiinni. Poel tietysti toinen amstelin kaltaisessa maastossa.

    Kisahan oli kuin kirjoitettu draama. Jos remco olisi ollut kärjen mukana kun poga ja alaphili iskivät, olisi loppu ollutkin aika tylsää. He olisivat ajaneet vuorovetoa kisan loppuun.
    Skjelmose/trekk toimivat todella upeasti. Oli varmasti tiedossa, ettei Remco halua hilata pelotonia perässään ja iskee kyllä jossain kohtaa väkisin irti.
    Remco oli myös tosi fiksu. Oli tuulinen päivä. Vaikka skjelmosen kyyti ei riittänyt pienentämään eroa pogacariin, niin hän sai tarpeellisia lepotaukoja kaverin kanssa sivarissa.

    Ainoa vaan, että Remco on myös aika reilu, vähän kuten poga, poel ja wout. Eli jos toinen toimii hatkassa hyvin, niin voidaan odotella pienen teknisen vuoksia ja esim eilen ei tiputettu skjelmosea viimeiseen mäkeen ennen pogan kiinniajoa.
    Noinhan siinä olisi oikeasti pitänyt toimia. Tietysti Skjelmosea ei pidetty myöskään uhkana. Pedersenin kanssa ei kovin lähelle maalia olisi yhdessä ajeltu

    Remco oli ilmeiseseti jossain haastattelussa jo ollut sitä mieltä, että olisi voittanut ilman kaatumista. Tuota kaatoa en lähetyksessä nähnyt. Ilmeisesti satti aiemmin. Olisikohan tuossa ollut myös syy siihen, miksi remco oli takana iskun sattuessa?
    Olen kyllä itsekkin sitä mieltä, että Remco olisi ollut pogacaria vahvempi jos he olisivat ratkoneet pelin kaksin.

    Mutta huikea kisa. Skjelmose nousi kyllä nextille levelille. Thibay Nys jäi taka-alalle, vaikka odotukset olivat etukäteen aika kovat.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •