CanyonTrekHuntteriElectrobikeVelobeGiant
Sivu 21 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21
Näyttää tulokset 601 - 627 / 627

Aihe: Sipoonkorven kansallispuisto ja maastopyöräily

Pitäisi ottaa joskus porukalla foorumilenkkiä tuonne sipoonkorpeen. Sellaista maastoa, minne pääsee kapearenkaisellakin.

Tuo puroniityn tien puoleinen pätkä on ainakin itselleni aika ajamatonta. Taitaa olla enemmän fatbike polkua, mutta tunkkaaminenhan on välillä ihan kivaakin.

Mä otin läskin vaan vaihtelun takia. Koko reitin olisi voinut ajaa millä tahansa normimaasturilla.

Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla

Mä en ollut ajanut tuota polkua muutamaan vuoteen, kaatuneiden puiden takia. Nyt se oli ok, punainen greidi on vahvaa liioittelua.

Olipas mielenkiintoinen ajo. Mä en ole erehtynyt Skorvessa polusta vuosiin, mutta tänään käännyin väärään suuntaan. Kuvassa vähän ennen 20km kohtaa, oli tarkoitus veivata etelään. Ei sinänsä haitannut koska ajettu versio oli hyvä. Harhautuminen oletettavasti johtui siitä että tuo polku on saanut lisää käyttäjiä. Laatunäyte kuvassa.

^Joo, se on polkujuoksutapahtuman reitti. Polkujuoksijan sielunmaisema on erilainen kuin suunnistajan, pitää olla jälki jota seurata.

Vedin Clubille tänään ajon.
    https://ng.trailmap.fi/routes/37295
    Kohdalla 28km kolme puuta polulla,

Olinkin näkevinäni pyörän jälkiä talon edessä. Itse en jaksanut paikan päälle, kiitos kutsusta kuitenkin.

Kuvasin eilisen lenkin koska voin, lätkäisen musaa päälle, läähätykset julkaisen onlyfansissa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Kuvasin eilisen lenkin koska voin
    Löytyisikö jostain tuon saman lenkin gpx track? Sellainen jossa on aikaleimat (ei pelkkä route).

Onnistuu, mutta haluan vähän trimmata sitä päistään sattuneista syistä. Palailen.

Kiitos Jagge_!

Siinä pyörii karttapohjalla;

https://flixmap.routegadget.net/?lat...1.182216&text=

Trailmapissa on polku MML aineistosta joka menee Kärrkullantien keskivaiheilta pohjoisluoteeseen aina moottoritielle asti. Itse ajan yleensä Kärrkullantien loppuun ja siitä vihreää polkua ja moottoritien yli mutta voin tuonkin käydä tarkistamassa. Ihme vain että on polku joka johtaisi moottoritielle ja jäisi siihen.
    Olen käynyt vähän tutkimassa traktoripolkujen jatkoja nyt kun on ollut vähän lunta niin näkee missä paikalliset jalan- ja tassunjäljet menevät. Löytyihän tuosta Hemängsbergetin yli menevä polun tapainen joka ainakin paikoin on maastossa ja paikoin saa vähän soveltaa. Kunhan nyt ajan siitä muutaman kerran niin eiköhän se ala muotoutumaan niin että näkee polun ilman otsalamppua ja muutamassa oksassa olevaa heijastinteipinpalaa. Tuo siis yhdistää Immersbyntien ja Kärrkullantien. Alussa jos tulee lännestä on Hemängsbergetin nousu joka on melko jyrkkä, mutta mönkijäpolku joten tilaa on kiemurrella kun silmissä mustuu.

Aivan kuten helsingissä metsiköt rajautuvat pää- ja toisioväyliin ja jokaisen ruudukon läpi haluaisi pyöräillä ilman teiden käyttöä. Kohta minulla on sellainen ~12 km lenkki joka on suurimmalta osin pelkkää polkua.

edit; thumbnailissa lenkki, isommassa kuvassa Hemängsbergetin polku joka tulee Trailmapiin lähiaikoina. Jos tuon nyt aloittaisi ja päättäisi esim Juhlamenoihin niin olisi noin 10 km lenkki. Ei mikään helppo neulaspolku.

Juhlamenot bookattu seuralle huhtikuun alkuun. Sillon vois ajaa tosta porukan läpi

Arvostaisin, käynpä hinkkaamassa sitä näkyvämmäksi siihen mennessä. Juuri juhlamenolle sopiva lenkki, paluumatkalla voi ajaan tuon läntisemmän etelä-pohjoispolun joka loppuu suoraan juhlamenojen pihalle.

Otinpa kameran rinnukselleni ja ajoin tuon Hemängsbergetin pätkän Immersbyntieltä. Että ne ketkä haluavat kokeilla eivät pety kun olikin vähän raskaampi pätkä;

https://youtu.be/ovD0L6LCJ04

Kaikkea jännää tuolla Skorvessa on kätkettynä. Tämänpäivän löytö:

Tämän päivän seikkailut:
    https://trailmap.fi/routes/42565

Gumbon suunnalra löytyi pari polkua jotka puuttuvat Trailmapista.

Läskillä taisit jälkien perusteella olla liikkeellä. Pitää käydä kartoittamassa.

Kävit ajamassa Hemängsberget pätkän, en huomannut jälkiäsi tuolla. Oliko ajettava? Aika tekninenhän se on.

Kävit ajamassa Hemängsberget pätkän, en huomannut jälkiäsi tuolla. Oliko ajettava? Aika tekninenhän se on.
    Läskillä ajoin. Aika vaikeasti seurattava reitti, katosi pari kertaa. Harkitsen vienkö seuran retkiajon siitä läpi vai en.

Olenkin koittanut viilailla niitä näkymättömiä osuuksia viime viikkoina, mutta aikaa siinä menee kun yksin ajaa.

Mikä GPS sinulla on, ja missä pidit sitä? Todella hyvin on pysynyt viivalla.

Mikä GPS sinulla on, ja missä pidit sitä? Todella hyvin on pysynyt viivalla.
    Tuo ei näytä vapaalta träkiltä, olisko olemassaolevaan reittiviivaan snäppäyksen tuotos.

Rupesin epäilemään saman, eli trackista/reittijäljestä tehty route/reitti.

Tallensin ajon Garminilla, tallensin sen reittinä kännyyn ja veivasin sieltä Trailmappiin. Tämä jotta uudet polut erottuu helpommin.

Kyllä mä Hemänsbergetin reitiltä putosin, mutta aika nopeasti huomasi että "polku" puuttuu. Kännykältä tsekkasin tarvittaessa, missä mennään.

Hyviä polkuja tuolla piisaa, toivottavasti muutkin bongaa nämä.

Näyttäisi olevan Bud edess, mikä sinulla on takana kun en tunnistanut, Lou?

Otsalampulla jos tuolla liikkuu niin oksissa on heijastintäplät jotka auttavat, jo myöhään iltapäivällä auttaa.

Ne polut mitä tuolla on taitaa olla hirvi- ja peurapolkuja. Näkyvät hyvin kapeissa paikoissa mutta heti kun mennään vähän avoimelle alueelle leviää päättömästi.

Näyttäisi olevan Bud edess, mikä sinulla on takana kun en tunnistanut, Lou?
    Bud&Lou

Lisäsin viimeisimmät löydöt Trailmappiin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •