SumekoGiantRideMPmessut
Sivu 127 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 77 117 125 126 127
Näyttää tulokset 3.781 - 3.783 / 3783

Aihe: Paksut GG renkaat

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    ^En ole kyllä Gravdalia onnistunut puhkomaan, tosin vähän "säästellyt" niitä

...
    Itse asiassa sekä vanhempi sisuriversio että uudempi tubeless ovat joutuneet sepelin rikkomiksi, mutta tubelessin kanssa selvisi tökkäämällä paikan. Pirellin kanssa oli vääntöä, kun sepeli viilsi isomman reiän, joka nieli "kourallisen" tubelesspaikkoja.

Sama viiltoherkkyys koskee musta myös syksyllä alla ollutta 50-millistä versiota: sepelin levityksen jälkeen pari kudokseen asti ulottuvaa viiltoa tuli nopeasti. Ei läpi ulottuva pisto mua haittaisi, vaan viilto, jota ei meinaa saada kenttäolosuhteissa tukittua, jos sattuu menemään läpi asti.

^ On kyllä ollut huonoa tuuria matkassa. Mä olen ajanut kaksi paria Gravdaleja loppuun ja kolmas pari on menossa ilman ainoatakaan sepeliflättiä. Enkä tosiaan säästele niitä, vaan ajan ensimmäisistä liukkaista vikoihin liukkaisiin koko talven työmatkat Gravdaleilla. Ekat oli 120tpi-sisuriversiot, seuraaavat ja nyt alla olevat 60tpi tlr-versioita.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

^sattumaa joo. Ei yhdestä sepelin tekemästä reiästä voi kovin paljon tehdä päätelmiä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •