Mulla on sattumalta ylimääräinen 27.5" Boxxer ja ylimääräiset 29" Yarin alajalat. Tietääkö kukaan käykö ne yhteen? Osanumerot eivät ole samat. Molemmat vuosimallia -22, eli toiseksi uusinta sorttia.
Mulla on sattumalta ylimääräinen 27.5" Boxxer ja ylimääräiset 29" Yarin alajalat. Tietääkö kukaan käykö ne yhteen? Osanumerot eivät ole samat. Molemmat vuosimallia -22, eli toiseksi uusinta sorttia.
Ja sitten mahdollisesti tyhmä kysymys, mutta kysytään kuitenkin...
Olen muutaman keulanvaihdon tehnyt itse niin että ottanut vanhasta keulasta Crown racen/alakoolin (mikä tuon virallinen nimi nyt onkaan) irti ja asentanut sen sitten uuteen keulaan.
Mutta jos se ei lähde irti / hajoaa irroittaessa / ei ole saatavilla, niin mistä tietää hankkia oikeanlaisen vaihtoehdon uudeksi? Tapered/ei tapered tietysti mutta mitä kaikkea muuta pitää hankkiessa ottaa huomioon ja onko vaihtoehtoja kuinka paljon yleisesti ottaen?
Alalaakerin viiste on oleellinen tieto. Yleensä kai 45°... Kunkulla taisi olla 38°.
Merkkikohtainen alakooli on toki varmin valinta ja niitä saa varaosina.
^^laakeri käteen ja etsimään sen kyljestä tekstejä. 45/45 tai 36/45 esimerkiksi. Eka luku on sisäviisteen kulma. Samalla laakerista voi ottaa muutakin tietoa ylös, kuten halkaisija ja korkeus.
Mikäs voisi olla, kun yhtäkkiä on rebound namiska jumissa? Mitään hittiä ei ole ottanut, uudehko Pike kyseessä.
Roots, bloody roots
Minkä tasoinen keula Fox 32 FL on RockShox SID RLT Ti:in verrattuna?
Vajaa vuoden ajot kesti näköjään -23 mallin Lyrikki. CSU naksuu, kun alajaloista vääntelee....aikamoinen homma oli löytää syyllinen, mutta tulipahan samalla vaihdettua täpärin linkuston laakerit ja ohjainlaakerikin
Vähän jännittää millainen takuu prosessi tuossa on, kun on Saksasta tilattu.
Pystyyköhän BAS shop Helsingissä tekemään takuureklamaation, kun on nettisivujen mukaan ainakin virallinen Rock Shox huolto?
Tuli pieni moka kun tilasin Lefty:n 50h huoltotarpeet, en kunnolla katsonut toimitussisältöä ja tuollainen tuote vielä jäi puuttumaan. https://www.bike-components.de/en/r-...SABEgKuIfD_BwE
olisiko hyvää neuvoa millä esim. motonetin hyllytuotteella tuon voisi korvata, kun ei yhtä rasvatuubia viitsisi omanaan tilata…
tuollahan käsittääkseni käsitellään vain tiivisteet yms.
Hyvää tavaraa ja kestää yllättävän pitkään tiivisteissä.
En tiedä korvaajaa Motonetistä mutta tuota tai korvaavaa (Slick Honey, SRAM Butter) löytyy kyllä hyllystä monesta fillariliikkeestä.
Nämä tökötit ovat tuntumaltaan silikonirasvan ja öljyn sekoitusta - luultavasti näitä purkitetaan tosi isosta tankista kilohinnan kymmenkertaistuessa.
Vielä pengoin omia laatikoittaini ja löytyikin tuollainen
https://www.bike-components.de/en/Dy...SABEgJ1xPD_BwE
tuo taitanee olla saman suuntaista tavaraa..?
Menee varmaan täydestä.
Olisiko täällä näkemystä, kun Propain Spindrift tahtoo aina hypyistä heittää peräkorkean. Rebound säätö on 2-3 kliksua vaille täysin kiinni ja lieveoireet iskee. Iskari on Super Deluxe Coil Ultimate B1, rebound tune L/linear. Rokkarin shimmausohjeet antaa vaihtoehdoksi vain progressiivisen tunen, mihin suuntaan tuo muuttaisi perän käytöstä? Kuski 110-115kg välillä ja 600lbs jousi kiinni. 650lbs jousella ilmiö ei ole niin paha mutta on muuten turhan kova.
Kirjanmerkit