Mun vaihtoehto on lähimmän vuoden sisään vaihtaessa Elisa, joka ei ilmeisesti sekään ole ollut mitenkään huippuhyvä...
Mun vaihtoehto on lähimmän vuoden sisään vaihtaessa Elisa, joka ei ilmeisesti sekään ole ollut mitenkään huippuhyvä...
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Meniskö taas lumitöihin, vai odottaisko vielä...
Musta toi Ylen viihdepaketti, vaikka onkin vähän pakkosyöttöä hinnoittelumalliltaan, on paras. Melko selkeellä kaulalla. Olen ehkä sairas. No kipeä ainakin. Semmosta tosa harkitsin, että ottaisko veheriästä teetä vai kuivaisko vähän lisää. Kokeillaan sitä teetä.
Ostaisko talon vai eikö ostais... ankarassa harkinnassa.
kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...
Minä nyt ole mikään neuvomaan kun en ole koskaan ollut tilanteessa, että ihan tosissani omistusasumista olisin edes ajatellut, mutta tämmönen tulee mieleen. Jos Kajaanista harkitset, niin huomioi tarjousta tehdessäsi muuttoliikkeen suunta ja muutosnopeus. Mennyt ei ole tae tulevasta, mutta myös ikäjakaumasta, veroäyristä, velkaantumisesta ja sen suunnasta voi vähän yrittää päätellä. Samoin alueen myyntiajat noin yleisesti kannattanee tarkistaa.
Harkitsen, että ottaisko oikeen toisen hapankorpun ja mukillisen vihreää teetä kun vaste on edelleen ihmeen hyvä. Kuumekaan enää taida olla nousussa.
Latujen avausta harkitsin, mutta rupeskin satamaan lisää lunta.
Fatless biker
En ole edes harkinnut lumikolasta luopumista. Vastaavasti, harkitsin aamupäiväkahvien keittämistä jos saisi työtehoa nostettua edes hiukan.
No mä kaupassa harkitsin Adelen cd:n ostamista, levy "21" oli jo kädessä katselin sitä kappalelistaa.
Mutta en ostanut, en mä niistä muista kipaleista tykkää ja kaikki ovat samantyyppisiä, ei huonoja mutta - ei nyt tällä kertaa tullut levyostosta.
Talosta tarjous jätetty. Nyt odotetaan vastausta.
Juminy: ihan hyviä asioita mainitsit huomioitavaksi. Tosin nämä ovat sellaisia asioita, joita pyörittelee päivittäisessä työssä. Joten nämä laskettu muiden muuttujien muassa tarjoukseen .
Sykemittarin arkikäyttö, ykskas taas rupes fläpärii takoo niin että hengästyin istuessa. Perpula sentään olenko mä taas treenannut ylikuntoon itteni vai oisko vaan flunssa? Ehkä alikunto? Viimeeksi kun rinnassa riehu kolibri niin vintti pimeni ja meinasin ajaa mereen. oujee. Vanhuus ei tule yksin.
skeptinen realisti
Uskaltaako sinne Helsinkiin tulla ensi viikolla ilman kypärää kun netti kertoo, että katoilta tulee lunta päähän ja liukastuu heti kun astuu ulos???
Uskaltaisiko jo tänään sisäpyöräilemään parin kuukauden sairauspoissaolon jälkeen?
Huomenna lenkille...
Millä varusteilla Vuokattiin kotikonnuille... retkiluistimet, joo. Sukset, joo. Uintikamppeet, joo. Cyclokrossari ?. Kaikkee em. pitäis ehtiä ja vielä lumikenkäillä. Sporttikuuri ja täyshoito. Mitä muuta voi ihminen enää vaatia?
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Pitäisikö hankkia uusi ajokki?
Epicini on kyllä kunnossa mutta hyvä tyttöjen pyörä olisi kiva....
Harkinta nro. 1
Ottaako Pitäjänmäen vuokrakämpän vastaan vai eikö ota..
Harkinta nro. 2
Lähteäkö viikolla 26 Taivaskoskelle pyöräilemään/vaeltamaan..
Still rides with 26er
Kaataisinko itselleni lasillisen punkkua.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Harkitsen vakavasti että hankkisinko autoon 80 lisähevosvoimaa... Suht edukkaasti sais :S
Olenko niin sairas että jään kotiin potemaan? Viikko mennyt flunssaillessa ja mökkihöperyys on muuttumassa akuutiksi mielenhäiriöksi, prkl.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Harkitsen nelospyörä aihion tilaamista. Kysymys kuuluu missä sitä säilyttää ja tuleeko sen jälkeen kaikille pyörille ajoja tarpeeksi.
Joko sitä jaksaisi iltavenytellä....
Ostaako kasisatanen Edge vai uudet kiekot vai satulatolpaa vai vai vai?
Kirjanmerkit