Giant
Sivu 2 / 237 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 52 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 7089

Aihe: Pikakysymykset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    No kun ei huvittais mennä makoileen tuonne kuravellisohjoon auton alle, voisihan tuollaisella kätevästi imaista ölpät myös Marsusta.
    Ja ainahan tehokkaalle tyhjiöpumpulle käyttöä löytyy...
    Satunnaiseen käyttöön joku Motonetin ja Bilikan perusmalli piisaa ihan hyvin.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Kiekon kehän mitta kannattaa mitata itse satulassa istuen ja oikeilla rengaspaineilla, niin tulee oikea tulos, jos sillä nyt on niin paljon merkitystä.
    ---
    Parempi pipo taskussa kuin oksalla.

Tuleeko CRCstä lisäpostikuluja korjaustelineelle jos tilauksen yhteisarvo sinänsä oikeuttaisi ilmaiseen kuljetukseen?
    Miksi vasta tuplaviskin jälkeen sanot mulle Rakastan sua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viesti
    Tuleeko CRCstä lisäpostikuluja korjaustelineelle jos tilauksen yhteisarvo sinänsä oikeuttaisi ilmaiseen kuljetukseen?
    Ei.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Voiko/kannattaako/saako rasvailla tai öljyillä itse campagnolon ilmeisesti esirasvattuja vaijereita? Ts. tarviiko niille tehdä mitään jos kaikki futaa?
    Miksi vasta tuplaviskin jälkeen sanot mulle Rakastan sua?

Murphyn lain 1. aksiooma:

Jos se toimii niin älä koske siihen
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Onko olemassa jokin syy, miksi mun kannattaisi hankkia maastopyöräilyyn eri kypärä kuin maantielle? En ole kokenut, että maantiekypärä olisi maastossa liian hiostava tai että lippaa tarvitsisin välttämättä. Onko siis maasto- ja maantiekypärässä muuta eroa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti supertele Katso viesti
    Onko olemassa jokin syy, miksi mun kannattaisi hankkia maastopyöräilyyn eri kypärä kuin maantielle? En ole kokenut, että maantiekypärä olisi maastossa liian hiostava tai että lippaa tarvitsisin välttämättä. Onko siis maasto- ja maantiekypärässä muuta eroa?
    Maastokypärät on törkeen paljon paremman näköisiä.

There can be only one.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Maastokypärät on törkeen paljon paremman näköisiä.
    Niin on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Niin on.
    Mitä sieniä te syötte?
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Herkku-, musta, korva, shiitake..... jooo.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti supertele Katso viesti
    Onko olemassa jokin syy, miksi mun kannattaisi hankkia maastopyöräilyyn eri kypärä kuin maantielle?
    Eivälttämättä oo - mettässä tulee kovempia pysäyksiä ja tiellä pitempiä lentoja. Ajattele ite - samalla tavalla se kestää sen yhen krässin - mettässä tai maantiellä. Molempia on rikottu jotta P**j*la ihmettelee. Kun en osaa niin en osaa ja 6 käytän kypärää. Aina. Ja nykyään syndejäki Dextran leikkuri ei oo halpa mutta tekee hyvää jälkeä. Privana voin suositella eri lekureja ettei mee mainostami6.

Nimim.
    Kyllä se *piip* silti sattuu ja mä oon syntyny -62. Statistiikka on tiede joka tulee perästä ja kaappaa. Oikeesti.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Mitä meinaa kiekoissa mallinimen jälkeen "15mm HH"?
    Jotain hollowhub-juttua juu mutta onko hankkimisen arvoinen ominaisuus?
    Kävellen olis jo perillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pavel Katso viesti
    Mitä meinaa kiekoissa mallinimen jälkeen "15mm HH"?
    Jotain hollowhub-juttua juu mutta onko hankkimisen arvoinen ominaisuus?
    On, jos keulassa on 15mm läpiakseli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
    Ajattelin perustaa tällaisen yleisthreadin, jossa voisi kysyä jotain yksittäistä asiaa mihin tahansa varusteeseen liittyen, jonka modet voisi lukita tuohon ylös, niin olisi helposti saatavilla, eikä tarvitsisi käyttää hakua.
    Jaa. Sitten jatkossa vastaukset löytyvät näppärästi tästä yhdestä, ehkä vuoden päästä satasivuisesta pikakysymys säikeestä, eivätkä perinteisesti jaoteltuina aihealueittain Renkaat, Varusteet jne? Helpottaako se sitten foorumin käyttöä ja tiedon esille kaivamista vai kysytäänkö samaa "miksi mun levyjarrut vinkuu"/"minkä levyinen ketju pyörään" tässä aina kahden viikon välein? Kannatan siis perinteistä aihejaottelua.

Terveisin juuri hakua käyttämään oppinut muutosvastainen vanha fossiili.
    Onni on polkupyörä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nojohannyt Katso viesti
    Jaa. Sitten jatkossa vastaukset löytyvät näppärästi tästä yhdestä, ehkä vuoden päästä satasivuisesta pikakysymys säikeestä, eivätkä perinteisesti jaoteltuina aihealueittain Renkaat, Varusteet jne? Helpottaako se sitten foorumin käyttöä ja tiedon esille kaivamista vai kysytäänkö samaa "miksi mun levyjarrut vinkuu"/"minkä levyinen ketju pyörään" tässä aina kahden viikon välein? Kannatan siis perinteistä aihejaottelua.
    Ja mä luulin, että olen foorumin ainoa ajatteluun kykenevä ahdasmielinen kusipää!

Kukin voi miettiä miksi foorumilla ylipäätään on aluejaottelu ja kuinka isoja vaivoja on perustaa uusi topic, miettiä otsikkorivi tai käyttää, jumaliste, hakua...

Ja ylläpidolta aika loppuun asti ajateltu veto laittaa tämä stickyksi. Hyvin menee...

Ja koska ette ymmärrä itse, niin rautalankaa: nojohannyt on oikeassa.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Noin hauista yleensä: tagien käyttö helpottaisi sitä huomattavasti. Toki niihinkin täytyy löytyä joku yhteinen sävel kun näyttää siltä ettei jo olemassaolevia anneta ehdotuksina tagikenttää täytettäessä.

Esim. kaikkiin kysymyksiin voisi liittää "kysymys" ja sitten "vastattu" kun ratkaisu löytyy.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nojohannyt Katso viesti

Terveisin juuri hakua käyttämään oppinut muutosvastainen vanha fossiili.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Ja mä luulin, että olen foorumin ainoa ajatteluun kykenevä ahdasmielinen kusipää!
    Kukin voi miettiä miksi foorumilla ylipäätään on aluejaottelu ja kuinka isoja vaivoja on perustaa uusi topic, miettiä otsikkorivi tai käyttää, jumaliste, hakua...
    Ja ylläpidolta aika loppuun asti ajateltu veto laittaa tämä stickyksi. Hyvin menee...
    Ja koska ette ymmärrä itse, niin rautalankaa: nojohannyt on oikeassa.

Tänne voi heittää kysymyksen käyttämättä hakua, tai että ei hakemalla löydä, ilman että perustaa uuden threadin. Sopii varsinkin kertaluontoiseen lyhyeen kysymykseen. Esim just toi 15HH. Ei tarvii tutkia kahdeksaasataa vastausta, joista puolet on silkkaa vittuilua ja toinen puoli kehottaa hankkimaan cx:n.

Toivottavasti vastaus tyydytti teitä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Tänne voi heittää kysymyksen käyttämättä hakua, tai että ei hakemalla löydä, ilman että perustaa uuden threadin. Sopii varsinkin kertaluontoiseen lyhyeen kysymykseen. Esim just toi 15HH. Ei tarvii tutkia kahdeksaasataa vastausta, joista puolet on silkkaa vittuilua ja toinen puoli kehottaa hankkimaan cx:n.
    Entä seuraava, joka etsii tuota tietoa?

Katsotaan nyt vähän aikaa, kaatuuko tämä omaan mahdottomuuteensa vai/tai johonkin muuhun. Aiheen lukituksen saa poistettua aika äkkiä, jos niikseen tulee.

Mikään ei tietenkään estä aloittamasta uutta aihetta aina tarpeen mukaan kun kysyttävää tulee.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Entä seuraava, joka etsii tuota tietoa?
    Jos ei hakua käyttämällä löydä, niin kysyy uudelleen.

Tukeeko mikään nokian puhelin enää sykevöitä?
    Jari

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cycledrophis Katso viesti
    Tukeeko mikään nokian puhelin enää sykevöitä?
    Jari
    N79 Active, ilmeisesti poistunut myynnistä.

Tarkoitus olisi ostaa uudet jarrupalat jake the snakeen, jossa on nyt tektron cantilever-jarrut. Koolstoppia on aina kehuttu, erityisesti salmonia, siispä sellaista ajattelin. Kysymys kuuluukin, kumpi näistä kahdesta salmonista on "se" salmon, joka minun pitäisi ostaa:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=46439
    vai
    http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=8135

Jälkimmäinen on toki BMX-nimellä varustettu, joten se ei vissiin ole oikea... Ja toinen kysymys kuuluukin, että mistä saisi halvimmalla Abus Bordo -lukon ostettua.

EDIT: Bordoa löytynyt raivokkaan etsimisen jälkeen http://www.bike24.com/1.php?content=...=108;menuid1=5 karvan alta 50 euron, ei taida parempia tarjouksia ihan helpolla löytyä? Kool stop -kysymys on silti ilmassa

EDIT2: kamppeet tilattu vastauksien puutteesta huolimatta...
    wege muokkasi tätä : 07.04.2010 at 15.08

Ketä se nyt haittaa, jos tämän yhden ainoan topicin alla kysytään samaa asiaa useampaan kertaan? Ja eikö siellä jo joku helvetin neropatti alkanut veistelemään haun käytöstä!
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 08.04.2010 at 11.59 Syy: poistin tuhman sanan, toinen jäi vielä

There can be only one.

Schöne Scheisse Guest
    (1) Dokumentti määrää käytettäväksi 2,5-millistä kuusiokoloavainta ja ruuvilukitetta ja kiristysmomentiksi 1,1 newtonmetriä (eli 10 tuumanaulaa). Se lienee melko vähän eli miltä pitäisi tuntua, kun ko. momentti saavutetaan?

(2) Ovatko muuten tummassa ulosteessani olevat vaaleat "jotkut" sulamattomia viljanjyviä vai jonkin sisäloisen munia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Schöne Scheisse Katso viesti
    ...kiristysmomentiksi 1,1 newtonmetriä... Se lienee melko vähän eli miltä pitäisi tuntua, kun ko. momentti saavutetaan?
    Se on todellä vähän, ei tunnu paljon miltään. Vähän kuin heiluttaisi patonkia tyhjässä komerossa

Asiaan:
    Lopeta kiristäminen heti kun tuntuu että "tarttuu". Tai hanki momenttiavain, sitä tarvitsee aina.

...sulamattomia viljanjyviä vai jonkin sisäloisen munia?
    Oletko syönyt viljanjyviä pureskelematta viimeaikoina? Jos et ole niin ne ovat sisäloisen munia. Osanottoni.

Onko mitään erityistä syytä miksi Stanin litku ei toimisi crossarin sisärenkaassa? Ei tartu tarvittaessa pintaan tms?

Siis nimenomaan Stanin litku kun sitä sattuu hyllyssä olemaan...
    JackOja muokkasi tätä : 09.04.2010 at 11.13

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onko mitään erityistä syytä miksi Stanin litku ei toimisi crossarin sisärenkaassa? Ei tartu tarvittaessa pintaan tms?

Siis nimenomaan Stanin litku kun sitä sattuu hyllyssä olemaan...
    Maantietuubissa ainakin toimii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Maantietuubissa...
    Eh... varmistus... tarkoitat toki sisärengasta etkä tuubirengasta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Eh... varmistus... tarkoitat toki sisärengasta etkä tuubirengasta
    Tuubi on sellainen, jossa on sisärengas ja jonka päälle on "kudottu" päällyrengas. Se liimataan kiinni vanteeseen.
    ääääääääh viisaamat selittäkööt paremmin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •