ElectrobikeRideFillarilehti

Jäsenien jorinat

Sivu 1 / 4 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
  1. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Antaa yleisen jorinan päästä valloileen.

Ensinnäkin tervetuloa Chinook, ensimmäisenä jäsenenä minun lisäksi.
  2. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Jos on jotain ehdotuksia/valituksia arvon ryhmään liittyen, niin pistäkää vaan viestiä. Itseltä tuo enklainnin kieli taipuu hiukan huonosti, joten kaikki asetukset ym. voi olla pärssillään.

Saatiinpa sitten jo toinenkin jäsen ryhmää, että tervetuloa Vepa.
  3. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Olisiko muuten mahdollista saada näytille teidän pyöriä tuonne albumiin?

En kyllä tiedä luetteko tätä ryhmää lainkaan, että saatan höpistä itekseni.
  4. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Kyllä jäseniä rupee näköjään pikku hiljaa tippuilemaan. Olen huomannut myös MTB-O kisoissa että Cube yleistyy, kun miettii kuinka paljon näin niitä viime vuonna muutamassa kisassa missä olin ja kuinka paljon niitä on tänä vuonna tullut nähtyä.
  5. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Kas kummaa, oikeen saatiin oikeaa vuosikertaakin ryhmään. 92 is best. Tervetuloa.
  6. pööräilijä
    pööräilijä
    kiitos kiitos, tottahan se on, 91 ja 93 ei läheskää niin mukavia porukoita. Tosiaan, kisoissahan noita cubeja näkyy enämän kylläkin harrastajilla mutta myös elites, mm. Jukka Vastaranta ajaa elite cubella. kovaahan se kulkee , pyörästä kii vai mistä
  7. Mr. Kape
    Mr. Kape
    "Cubella jälleen voittoon!" R-tech uutiset. Kyllä Cubessa taitaa olla jotain sitä taikaa.

-93 on kyllä se puoli että ne on Cuben kans saman ikäsii, for -92.

pööräilijä, komee on muuten sun amis kuutio, vihdoin joku kunnioittaa amiksii (mut oon kylläki vaan puol amis).
  8. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Tänään on näyttänyt tippuilevan jäseniä aika kunnioitettavasti , eilen meitä taisi olla 5 ja nyt on 11 eli 6 tullut tänään.

Eikun vaan kaikki Kuution pyörittelijät liittymään.
  9. cujo
    cujo
    Ehrottaisin käytettäväksi lyhennettä CroFi tai CroF "Cube riders of Finland"

Tulevaisuudessa kisoissa/lenkeillä kuultuna...

"Moro! Ookkkos sie myös CroFin jäsen?..." "Mie peeloilen Cujon nimelle tuolla foorumilla..."

Saataisiin näitä kasvoja nimimerkeille.
  10. Mr. Kape
    Mr. Kape
    Kyllähän siittä voidaan vaikka lyhennekkin sopia, koko nimi on vähän pitkä sanoa/kirjoittaa, toisaalta tarvitsisi eka saada ryhmälle nimeä että joku edes tietäisi mitä se tarkoitta.

Sanokaa nyt ihan vapaasti mielipiteenne, minun mielipide voisi olla että ekat kirjaimet eli "CroF", tosin kun cujo sanoi toiseksi ehdotukseen CroFi niin CroF:han taituu herkästi esim. CroF:n jäsen (CroFin) kuuluu CroF:n (CroFiin).
    Mutta antaa mun puolesta taipua.
Näyttää tulokset 1 - 10 / 35
Sivu 1 / 4 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen