PDA

Näytä tavallinen näkymä : Täpäri sähköläskin koko

mik7
27.08.2019, 11.57
Minkä kokoisilla pyörillä ajelette? Ite oon n.179 ja jalan sisämitta n.80. Pyörä nyt haibike fullfatsix 10.0 koko M ku aikaisempi oli cube nutrail hybrid 19. Jos ny oikee osaan geoja kattoo ni haibike on jopa vähä isompi mut silti mietityttää tuliko ostettua liian pieni koko.

Hermu75
02.09.2019, 12.41
Nämä fillari koot on hyvin hlökoht juttuja. Esim Tunturi emax on suht lyhyt on normi ottaa yläkanttiin. Mondrakker on forward filosofian long reach runko niin alakanttiin. Isompi runko ei oo ihan niin ketterä-väkkärä ja menee sitt tasaisemmin ja voi olla nousuissa hyvä (?)... Pikku jutuilla voi hienosäätää, se runko-koko ero ei oo kun sentti sinne ja tänne. (P.S. Onko sulla se punainen vm 2019, vähänkö polttelisi se vm 2020 malli tuosta <3 )

mik7
02.09.2019, 17.48
Jep, on punainen. Mikäs tossa muuttuu 20 malliin?

Canno
27.10.2019, 16.35
Minä oon 177 ja mulla samanlainen fullfatsix 10.0 (2019), mutta koko L. Aluksi mietin että tuliko ostettua liian iso ;-) mutta jo parissa viikossa tottunut. Jonkin verran voi vaikuttaa säädöilla. Paljon vaikuttaa myös minkälaisessa maastossa ajelee ja minkä taulukon mukaan valitsee. Oletko ollut tyytyväinen ja Onko pyörä toiminut sinulla hyvin ?

Uudessa 2020 mallissa näyttäisi olevan ainakin Yamahan uusi PW-X2 moottori (80Nm)
https://www.elektrofahrrad24.de/haibike-xduro-fullfatsix-10-0

mik7
03.11.2019, 21.48
Pyörällä oon ny pian 600km ajanu ja tuntuu kyllä ihan sopivalta ja oon ollut tyytyväinen👍. Ei oo ollut mitään vikoja. Mites siellä ja mikä in ittelläs akun kesto?
Vaikutti varmaan toi Cuben läskistä siirtyminen tähän et tuntu ettei löydä millää oikeeta ajoasentoa aluks. Pyörä on mun mielestä jonkiverran enempi maastopyörä ku Cube nutrail hybridi.

Canno
04.11.2019, 03.35
Tää on ollut mulla vasta aika vähän aikaa ja ajettu vasta 400km. Ihan kiva peli eikä vikoja ole ollut (ensihuollossa kävi). Tyytyväinen olen toistaiseksi ollut. Mullakin oli aikaisemmin muuten Cube (hybrid reaction Pro, runko 19), jolla ajoin yli 2000km. Ajoasennon parantamiseksi täytyy tätä vähän vielä saatää. Olen tottunut kapeampaan tankoon, joten molemmista päistä leikkasin 2cm ja tanko muuttuu ehkä vielä toisenlaiseksi, samoin mahdolloisesti stemmi lyhyemmäksi. Satulana testaan tässä nyt vanhaa Brooksin B17 sisäänajettua nahkasatulaa. Lisäksi talvirenkaita pohdin.

mik7
04.11.2019, 09.40
Ajoin itte Cubella 1500km ja pyörä oli korjauksessa joka toinen kuukausi. Sähköongelmia ym. Ei vakuuttanut hirveesti, tuskin ihan heti tulee toista cubee.