PDA

Näytä tavallinen näkymä : Suomen Polkupyörätukku Tammisto



Landman
05.01.2017, 22.54
Olen saanut kyseisestä liikkeestä sen verran hyvää palvelua,että ajattelin jakaa kehuja tännekin. Ostin KTM sähköläskin marraskuussa 2016. Aina liikkeessä käydessäni tarvittavat huoltotoimet tehty ajallaan ja hyvin. Viimeksi tänään rikkomani takavaihtaja vaihdettiin uuteen samantien ilman mitään maksua työstä! Aiemmin itselläni ollut vähän epäileväinen suhtautuminen polkupyörätukkua kohtaan,mutta ainakin Tammiston liike ollut myönteinen yllätys.

Pekkaki
05.01.2017, 23.24
Olen saanut kyseisestä liikkeestä sen verran hyvää palvelua,että ajattelin jakaa kehuja tännekin. Ostin KTM sähköläskin marraskuussa 2016. Aina liikkeessä käydessäni tarvittavat huoltotoimet tehty ajallaan ja hyvin.

Onko tuota tarvinut huoltaa jo montakin kertaa, melko uusi kuitenkin.. vai aiempia fillareitasiko olet tuolla huollattanut?

Mä kävin tuolla kokeilemassa KTM läskiä, seuraavana päivänä soittelin perään, tarjosin vanhaa fillaria ja käteistä KTM läskistä, mutta oli jo ainut yksilö varattu toiselle ostajalle.
Kävin sitten kuukauden kuluttua uudestaan ja siellä se sama KTM oli edelleen..
Usein tuolla käynyt, ei muistaakseni kertaakaan ole ollutkaan tavaraa hyllyssä.
En ole ihan vakuuttunut vielä..

Landman
05.01.2017, 23.46
Ensihuolto,flättipolkimen tippunut nasta takuuseen ja oksan ketjunväliin menon takia vääntyneen takavaihtajan vaihto. Itse vaihdoin siellä vanhan läskin tähän e-KTM:ään,ei aiempaa kokemusta liikkeestä kuitenkaan.

nure
06.01.2017, 08.33
^On kovasti vaivaa nähty, oikein nastan vaihto takuuna... Ei ainakaan noista Turun myymlöistä kummaa kuvaa saanut, lähinnä asiakkaankarkoitus toiminut... Toisaaltaan, saattaa se jokaiselle joskus hyväkin päivä sattua kohdalle...

jumbojussi
06.01.2017, 16.01
Tarvikkeiden hinnat kohtuullisia mut tavaraa ei vaan tunnu oikein olevan, kesä-/syksyllä ainaskaan.

QUOTE=Landman;2623473]Ensihuolto,flättipolkimen tippunut nasta takuuseen ja oksan ketjunväliin menon takia vääntyneen takavaihtajan vaihto. Itse vaihdoin siellä vanhan läskin tähän e-KTM:ään,ei aiempaa kokemusta liikkeestä kuitenkaan.[/QUOTE]

Meniköhän karahka alimman rissan kautta, jotensakin typerää ettei valmistajat pienellä muotoilumuutoksella viitsi estää vastaavia (takertumisia) tapahtumasta. :mad:

Landman
06.01.2017, 17.03
Omat hyvät kokemukset liittyvät ensinnäkin kaupantekovaiheeseen,jossa ihmeekseni oli KTM:n e-läskiä kaikkia runkokokoja valmiina kokeiltavaksi,samalla vaihtoivat vielä stongan omasta vaihtoläskistä uuteen ja mikä parasta sain tingattua vielä kunnon hyvityksen vanhasta. Ja palvelu tuntuu pelaavan vielä kaupan jälkeenkin. Varaosa/tarvikepuoli ei vastaa kylläkään esimerkiksi paikallisen pyöräliike Lundbergin tasoa sentään. Oksa saattoi mennä alimman rissan kautta,en ole varma? Vaihtaja on Shimanon XT.

Marsusram
25.03.2017, 08.12
Uusista Baiks sivuista sen verran positiivista että varastosaatavuus näytti pitävän kutinsa.
Muuten sama SPPT meininki kaupassa, koko ajan tuntu että joutuu neuvomaan myyjää joka ei spekseistä osaa löytää tuotetta.
Hyllystä onneksi löysin mitä nettisaldo lupasi, mutta ei tehnyt mieli jäädä hieromaan jatkokauppoja.