PDA

Näytä tavallinen näkymä : Wheelproject.com

Kama_
09.12.2016, 10.48
Onkos kellään kokemuksia tästä kaupasta? http://www.wheelproject.com/index.php?route=common/home

Huoleton
02.02.2017, 20.24
Nyt on kokemus tästä.
Tilasin maastokiekot 5-14 päivän toimitusajalla. Vähän pitkäksi meni kun heillä oli XD navan saannin kanssa viivettä mutta viivästys hyvitettiin ja kiekot tuli sellasena kun tilasin.
Kommunikaatio pelasi kyllä mutta ajoittain vähän pätkittäin. Parempi kuitenkin tuolla osastolla kun vaikka wiggle.
Tilaan varmaan seuraavatkin kiekot tuolta kun siellä näytää olevan hyvää tavaraa tarjolla hyvään hintaan ja vielä ongelmistakin selvitään.

veskuh
03.02.2017, 19.32
Ei nuo kovin kiireellä ainakaan maileihin vastaile.

Lähetetty minun F3111 laitteesta Tapatalkilla

E-Cruiser
04.02.2017, 10.24
Ei nuo kovin kiireellä ainakaan maileihin vastaile.

No ei vastaile firmat nykyään ylipäätään ei. Itsellä on nyt vuoden sisään kokemus kolmesta firmasta, että ensin oli kova pöhinä ja sitten täysi hiljaisuus.
Olen vastaavan tyyppisen kiekkofirman kanssa tässä ihmetellyt, kun edellisestä vástauksesta meiliin on nyt yli kaksi viikkoa. Täytyy soittaa sinne maanantaina.
Asiakas jää sellaiseen ikävään limboon kun firma ei yhtäkkiä kommunikoi, ei oikein osaa ottaa yhteyttä seuraavaan firmaan ennen kuin saa jonkun selvyyden edellisen meiningistä.

Huoleton
04.02.2017, 13.46
Ennen tilausta lähetin pari kysymystä maililla ja kyllä ne vastaili ihan vuorokauden sisällä.
Varmaan tollaseilla pikkufirmoilla aika rajallinen aika käytää mailihommiin. Isommilla sitten tulee vastaus nopeemmin mutta sitä harvemmin on kysymystä edes ymmärretty kun asiakaspalvelu on ulkoistettu.
Totta kuitenkin toi limbohomma.

Kama_
06.02.2017, 12.24
Kyseinen kauppa on itseasiassa sama kuin Wojczal-bike.com josta itse tilasin kiekot. Maileihin kyllä vastasivat max 24h viiveellä, usein jo muutaman tunnin sisään. Tuolla näkemyksiä omasta empiirisestä kokeesta....http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?56582-Wojczal-bike-Puola

E-Cruiser
06.02.2017, 12.45
No ei vastaile firmat nykyään ylipäätään ei. Itsellä on nyt vuoden sisään kokemus kolmesta firmasta, että ensin oli kova pöhinä ja sitten täysi hiljaisuus.
Olen vastaavan tyyppisen kiekkofirman kanssa tässä ihmetellyt, kun edellisestä vástauksesta meiliin on nyt yli kaksi viikkoa. Täytyy soittaa sinne maanantaina.
Asiakas jää sellaiseen ikävään limboon kun firma ei yhtäkkiä kommunikoi, ei oikein osaa ottaa yhteyttä seuraavaan firmaan ennen kuin saa jonkun selvyyden edellisen meiningistä.

Mahtavaa Mr. Murphy!
Soitin lopulta firmaan ja sain jehun kiinni, niin vastaus oli: vastasin meiliisi kahdeksan minuuttia sitten. Eli about samaan aikaan kun näpyttelin numeroa :)
Mulla ei oo mitään hälyä päällä jos tulee meili, niin en tietysti huomannut. Perfect timing. No, asia on nyt kunnossa ja tavara tulossa. Tilaan osia, en työtä.