Näytä tavallinen näkymä : Hyvää isänpäivää kaikille iseille!
Sävelenä "Dancing in the streets"
"Kaikki isi, faijat, ugandat, äijät leikkimään lasten kaa..."
saa jatkaa haluamallaan tavalla:)
It's good to be a father.
Kiitos samoin, tässä just sänkyyn kannettua aamukahvia siemaillen kahden lapsen iskänä tuntuu oikein mukavalta :) Lahjapaitaa lupaan esitellä ilmailuketjussa!
mutanaama
13.11.2016, 10.39
Jep, hyvää isänpäivää vaan meille.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iglumies
13.11.2016, 10.42
Hyvä me!
Jep, hyvää Isänpäivää kaikille meille!
Oatmeal Stout
13.11.2016, 12.54
SItä samaa, mutta miksi isä on yksikössä ja äidit monikossa päivinään?
Kai kaikille äiskille, omalle iskälle.
Isänpäivälaulu.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/545b3d0118242702001890b6
Täytyy olla onnellinen isästäni ja lapsistani ja siitä että samalla saan viettää omia synttäreitä :)
Käytiin pojan kanssa viemässä kynttilä uurnalehtoon. Nyt lisää mässäystä perheen parissa.
Uudet tohvelit ongelmajätteeksi muuttuneiden tilalle:) ja patakinttaat.
^
Hautuumaalla piipahdettiin mekin
faijan tontti putsaamassa.
Remun kirja löytyi lahjakääreestä..
Kiva yllätys,wirallisia rengaspaineita mittailemaan....
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=18756&d=1479050321
Bansku81
13.11.2016, 18.22
Kiitos ja samat toivotukset muille foorumin isille! Itse nautin 2v ja 5v poikien itse tekemistä lahjoista, yhdessä olosta ja hyvästä ruoasta. Ja tulipa aamulla oltua itsekkin luistimilla monen vuoden tauon jälkeen. Nyt vähän saunomista ja lisää hyvää ruokaa :) ja tottakai omaa isää muistettiin myös.
Concorde
07.11.2020, 17.20
Kolmen tunnin KugaMuuMuga - jumppa takana, eli isäukon voortti on nyt pesty, vahattu, muoviosat mustattu, konehuone siivottu, lasit pesty molemmin puolin ja sisusta ja kontti imuroitu + kojelauta ym sisämuovit putsattu. Kun ei osaa mitään ostaa, niin oma työ on aina hyvä lahja.
Poika tulee miniäehdokkaan kera käymään, hautausmaalle viedään uurnalehtoon kynttilä. Samalla siivotaan Pyhäinpäivän kynttilöiden jämät pois.
Vaimon kanssa kahdestaan menee isänpäivä. Isäukko samoin kuin lapset ja lastenlapset asuvat muualla. Isäukolle soittelen huomenna, muuten normi sunnuntai.
Huomennahan se olisi taas. toivoin itse lahjaksi Kinder-munaa.
Huomenna kaikki Suomen isät ammutaan ja paistetaan. Ampuminen suoritetaan joko itsepalveluna tai puolustusvoimien virka-apuna. Rillauksen suorittaa itseoikeutetusti intiaanipäähineeseen pukeutunut Juti. En tiedä onko Jutila itse iskä mutta jos on, hänet rillataan viimeisenä. Elikkä se on Jope Ruonansuuta siteeratakseni ns. haikia huominen edessä.
Kuva liittyy
https://img.ilcdn.fi/wOl4Q7huLsNBGGb8dI4K1fRzgAo=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/3c9c8519696cf36da0366f24396c169cc475e8707162fc77d5 d99a49a5cb44a7.jpg
Hyvää isänpäivää! Itse saakin olla taas reissun päällä isänpäivän, kotona odottelisi 3v ja 6kk lapsukaiset.
Jaa-a, normiohjelma isänpäivänä kuten äitienpäivänäkin: väännetään ruokaa aamupäivä, kun jälkikasvu tulee syömään. No, mielelläänhän tuon tekee, kun on taas porukka koossa.
Neljä vuotta siten isänpäivää tuli vietettyä Kotkan Keskussairaalassa (vaimikävituncareaseon) katsomassa, kun faija makasi aivokuolleena sängyssä. Sai aivoverenvuodon USAn pressanvaaleja edeltävänä iltana. Ennusti varmaan tuloksen...
vaimikävituncareaseon
Luin tätä sanaa valehtelematta minuutin ennen kuin sain tolkkua. Juuri sain aamiaisen sänkyyn laulujen kera, lyx :cool: 7-vuotias esikoinen oli tehnyt hienon hirvikortin koulussa, 5- ja 3-vuotiaat tytöt olivat päiväkodissa korttien lisäksi tehneet lahjaksi upeat haastatteluvideot isistä. Keskimmäisen huippuhetkiä oli se kun vietetään isi-tytär-päivää ja kun isi osaa ilahduttaa, jos ei halua mennä voimistelutreeneihin :D Kuopuksen mielestä isi on kiva ja aina remontoi. Hienoa olla isi! Jutilaa odotellessa.
Mä sain lahjaksi runon.
Soli hiano
toivoin itse lahjaksi Kinder-munaa.
Minä toivoin joko Neuvostoliittolaista paja-alasinta taikka metallisorvia. En saanut kumpaakaan.
arctic biker
15.11.2022, 23.31
Myöhässä niinkuin aina, paras isänpäivälahja kuunaan kun kuopus oli täällä auttamassa. Josko jollain tapaa kuittaisin
Maksoin kyllä matkat.
Tämä sopisi useampaankin topiikkiin
https://s2.glbimg.com/DmZc36j4N-H1oCacWgXfs8Gc3II=/0x60:484x444/924x0/smart/filters:strip_icc()/i.s3.glbimg.com/v1/AUTH_cf9d035bf26b4646b105bd958f32089d/internal_photos/bs/2020/y/L/ZgB5FeQd6sarIhynKCUA/i-love-my-dad-car.jpg
arctic biker
16.11.2022, 18.15
@Smo Päivän paras.
Miksi on isänpäivä mutta äitienpäivä?
arctic biker
17.11.2022, 18.50
Miksi on isänpäivä mutta äitienpäivä?
Äitienpäivä toki on ,sunnuntaina 14/5 ens vuonna.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.