PDA

Näytä tavallinen näkymä : Forssan Suvi-ilta 18.6.2016 pyöräily

Mik@
19.06.2016, 17.42
Avataan näin jälkikäteen uusi aihe Suvi-illan pyöräilystä (92 km), koska ei näytä olevan muita avauksia aiheesta.

Tykkäsin tapahtumasta oikein paljon. Hyvä fiilis ja asialliset järjestelyt. Ajoittainen runsas vesisadekaan ei haitannut ensikertalaista, vaan itse asiassa lisäsi hurmosta.

Jännitti ennen starttia jonkin verran miten äijän käy kun vettä tuli taivaan täydeltä ja porukassa ajamisesta kokemusta oli lähinnä 2-3 ajajan kokoonpanoista. Mutta hyvin meni kun vähän harjoitteli alkumatkasta ja sitten vaan lisäsi vauhtia. Kaiken kaikkiaan tuli roppakaupalla kokemusta ja taisin päästä ensimmäistä kertaa oikeasti jyvälle maantiepyöräilystä.

Sent from my iPad using Tapatalk

Tepsu
20.06.2016, 01.48
Itselläni tämä oli myös ensimmäinen virallisempi pyöräilytapahtuma ja 35km matkalle osallistuin. Hieman myös jännitti, kun ikinä en ole maanteillä porukassa ajanut. Ennen lähtöä sai todellakin vettä niskaansa ja sadetakki taisi viihtyä hyvin repussa kisahallissa kun ajattelin sateen kiertävän :)

Ei se sade ihme kyllä haitannut fiilistä laisinkaan ja siitä huolimatta oli ajettava peesissä vaikka hiekka muutamaan kertaan hampaissa narskui.

Oli porukka hajaantunut aika paljon matkuntielle tultaessa ja siitä se vastatuuli osuus alkoi maaliin saakka. Mahtoiko tuo kohta olla puolenvälin tienoilla.. Matkuntiellä sai oikein kunnolla runtata vastatuuleen ilman peesiapua muutama kilometri, kun oli pakko saada eräs vihreäpaitainen mies kiinni, jonka perässä olin ajanut alussa, mutta oli päässyt karkuun koska olin jäänyt aiemmin sumppuun ylämäissä.

Miehen sain kiinni tampereentien risteyksen jälkeen ja siitä loppumatkan avitettiin toisiamme loppuun saakka. Fiilis oli korkealla tuosta yhteistyöstä vastatuulen voittamiseksi ja hyvän nopeuden takia. Ensi vuonna uudestaan!

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

artturi
21.06.2016, 04.35
Kun ei alussa tarpeeksi kovaa uskaltanut ajaa, niin en ihan kärkiporukkaan kerinnyt mukaan. Loppumatka meni sitten rauhallisesti pyöritellen muutamaa vetovuoroa lukuunottamatta. Vapaan ajon alkaessa vauhtia oli ihan kohtuullisesti keliin nähden: https://www.youtube.com/watch?v=jgmAoJ2eiNg