Näytä tavallinen näkymä : Shimano C35 ja C24 kiekkojen laatuongelmia
Onko muilla ollut ongelmia kyseisten vanteiden kanssa, nimittäin minulla on lakkaus alkanut kuoriutuu pois vanteen pinnasta. Ensin jarrupinnan luota pinta muuttui maitomaiseksi, ja nyt myöhemmin pieninä laattoina rapisee pois. Tätä on nyt alkanut esiintyä c35 kiekoissa joilla on ajettu viime vuonna puoli kautta ja nyt tämä kesä. Aiemmilla c24 kiekoilla oli sama ongelma. Silloin shimanon edustaja väitti minun käyttäneen väärää pesuainetta. Jarrupalatkin osaan asentaa oikein...
Te joilla on samoja kiekkoja , tarkistamaan ihmeessä omanne, ja kertokaa onko vastaavia kokemuksia!
Tässä kuvia ihmeteltäväksi:
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/24/6d051846953c7c143d0ab790540d80ff.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/24/b96020c9774fe54eb08a2e975c2bcebb.jpg
Lähetetty minun HTC One laitteesta Tapatalkilla
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä pesuainetta käytät vanteisiin?
Ei ainakaan omissa rs81 vanteissa esiinny ongelmaa ja tuskin paljoa lakka eroaa da:n kiekkoihin nähden.
kuovipolku
24.08.2015, 18.29
FWIW samannäköisiä ovat myös RS80:steni pinnat. Pesuaineena (silloin harvoin kun on pesty) on käytetty Muc-Offin pinkkiä (ohjeen mukaisesti märälle pinnalle suihkutettuna ja kunnolla huuhdeltuna).
En tosin osaa pitää asiaa esteettisenä tai muuna ongelmana.
Pesty shimanon omalla bike washilla, myös motip bike washilla, molempia saa lähi prismasta... Itseäni kyllä todellakin ärsyttää tämä lakan kuoriutuminen. En koe että tämä on normaalia, taikka hyväksyttävää.
Kyllä reklamoisin, hiili yleensä aina suojataan lakalla...
Minulla on pysynyt RS80:n pinnat hyvinä. Enpä tosin ole pessytkään kuin vedellä.
Sandzsteedt
24.08.2015, 21.27
Mulla on Shimanon R315 hiilikuitupohjaisissa kengissä saman tyyppinen lakan kuoriutuminen käynnissä ja noita kenkiä ei ole pesty millään muulla kuin sadevedellä jos on huono tuuri käynyt.
Ei ole maitomaiseksi mennyt, mutta lohkeilee kivasti irti ja voi kynnellä nyppiä.
Minulla on myös c24:n kanssa samoja ongelmia. Lakkaus lähtee lähinnä vanteista missä on pinnojen
Hans Opinion
25.08.2015, 12.00
C24 kiekoista huonoja kokemuksia; pinnoja poikki ilman syytä.
Onko joku muu reklamoinut, ja millä lopputuloksella?
Lähetetty minun HTC One laitteesta Tapatalkilla
Ton hintaluokan kiekkojen ropleemista pitäisi reklamoida ja pitäisi tulla korvaavaa tilalle.
jasso, posti toi juuri eilen omat dura acen c24:t, uskaltaako noita alle edes laittakaan...
Minulle vaihdettiin takuuseen Dura-Acen C24 etukiekko. Lähti lakka hilseilemään yhdestä kohtaa. Jälleenmyyjän kautta homma hoidettiin.
JohannesP
28.08.2015, 15.32
Jos Shimano käyttää huonoa lakkaa niin kiveniskeymästä pääsee kosteutta lakan alle mikä voisi aiheuttaa tuota irtoilemista.
Kolarikorjaamossa aikoinaan olivat saaneet käyttöön jotakin B-luokan lakkaa ja tästä syystä lakat irtoili vastaavan näköisesti autosta. Mutisematta meni korjaamon takuuseen, ei lakan kuuluisi irtoilla.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.