Näytä tavallinen näkymä : Yhteistyökumppanit/sponsorointi
matti loukonen
18.03.2015, 12.52
Sponsorointi-termi koetaan tämän "maksavan" osapuolen taholta yleensä negatiiviseksi, koska se luo mielikuvaa siitä, että "maksava osapuoli" maksaa ja toinen osapuoli ottaa vastaan sopimuksen mukaisesti tuen, antamatta mitään vastineeksi. Yhteistyöhän on yhteistyötä joka sitoo molempia osapuolia tekemään parhaansa kummankin eduksi.
Toimin 20 vuotta ns. pöydän toisella puolella ja näitä "sponsoroinnin hakijoita" kyllä riitti. Aika monet heistä eivät alkuunkaan ymmärtäneet mistä on kysymys. "Tarvitsen 1000€ etelänleiriä ja kilpailumatkoja varten". Kysyessäni mitä hänellä on tarjottavana vastineeksi, vastaus oli usein "täh"!
Onneksi oli myös aivan toisenlaisia hakijoita joilla oli selkeät suunnitelmat ja ajatukset siitä miten hän pystyy auttamaan omalta osaltaan yhteistyökumppania. Näiden kanssa sopimukset useimmiten tehtiin ja tulokset olivat yleensä molempien osapuolien kannalta erittäin hyvät.
Ja näissä hakijoissa oli Suomen parhaita urheilijoita, tulevia maailman mestareita, Olympiamitalisteja, etc. Keskustelut "sponsoroinnin" hakijoiden kanssa keskustelut loppuivat sitten siihen.
Olen viiden vuoden aikana hankkinut melkoisen määrän yhteistyökumppaneita Wattbike-Cupille ja ISM-kisoille, Naisten Etappiajoille ja muutamalle muulle suurehkolle pyöräilytapahtumalla. Ja haluan mahdollisimman hyvin toteuttaa tätä "yhteistyötä" jokaisen kumppanin kanssa. Siksikin menee aika helposti herne nenään näiden porukoiden kanssa joilla ei ole mitään käsitystä siitä miten yhteistyötä hoidetaan. Sen lisäksi vielä kirjoitellaan julkisesti mitä sattuu.
Onhan tietenkin niinkin, että pyöräilyä voidaan aivan hyvin harrastaa ilman yhteistyökumppaneitakin, mutta miksi sitten asiasta niin paljon puhutaan "kun ei oo rahaa tehdä sitä tai tätä". Jos ei olla valmiita vastavuoroisuuteen ja jos ei alkuunkaan ymmärretä mistä tässä toiminnassa oikein on kysymys.
Spu:n kevätkokouksessa 2011 oli "rahan puute" yhtenä keskustelun aiheena. Ehdotin silloin, että Spu perustaisi työryhmän jonka ainoa tehtävä olisi varainhankinta Spu:lle sekä suomalaiselle pyöräilylle. Ehdotus sai varauksettoman kannatuksen "jes, näin meidän on ryhdyttävä toimimaan". Onko joku ehkä kuullut tälläisestä työryhmästä tai hankkeesta sen jälkeen?
Toisaalta, onhan se tietysti ihan kauheaa jos joku saa markkinoinnillista hyötyä jostain toimenpiteestä. Kuten Spu:n hallituksessa otettiin kantaa Pyöräilyzeura Zeuksen ehdotukseen siitä että Wattbike otettaisiin viralliseksi alalajiksi Spu:n.
TunkkiPuolikas
18.03.2015, 14.07
Ei ole sellaista varainhankintaporukkaa SPUssa. Tarvittaisiin kyllä. Vähän liian pienillä resusrseilla on koko systeemi liikkeellä. Suurin osa on ansiotyössä ja hommia tehdään, jos ehditään. Toiminnanjohtajalla riittää kyllä hommaa muussa pyörittämisessä. Tarvittaisiin bisneskaveri tähän. Kuka alkaa ? :)
matti loukonen
18.03.2015, 14.20
Ei ole sellaista varainhankintaporukkaa SPUssa. Tarvittaisiin kyllä. Vähän liian pienillä resusrseilla on koko systeemi liikkeellä. Suurin osa on ansiotyössä ja hommia tehdään, jos ehditään. Toiminnanjohtajalla riittää kyllä hommaa muussa pyörittämisessä. Tarvittaisiin bisneskaveri tähän. Kuka alkaa ? :)
Onhan Spu:lla nykyään Markkinointi- ja talousvaliokunta!
kolistelija
18.03.2015, 15.46
Kyllähän sponsorointi on aina hyvästä ja harvoin vastikkeetonta. Mutta onhan sen idea hyödyttää sopimuksen molempia osapuolia, eli sponsorille tarjotaan yleensä näkyvyyttä ja muuta markkinointia.
En ole nähnyt että täällä oltaisi tuosta eri mieltä. Jotkut ovat olleet sitä mieltä että toimiva markkinointi luo kohderyhmälle hyvää kuvaa yrityksestä ja sen kumppaneista.
Tarkoittaskohan Matti noin kansantajuisesti sponsorin ja yhteistyöskumppanin hienoa eroa vaikka näin: joku elintarvikebulju voi lahjoittaa rahaa kevätpolkaisuun ja saada logonsa esille ja siis sponsoroi. Kun ko bulju saadaan mukaan toimintaan vaikkapa niin, että se järjestää huoltopisteet ja loppusopat omissa isoissa teltossa niin kyseessä on yhteistyökumppani.
matti loukonen
18.03.2015, 18.22
Kyllähän sponsorointi on aina hyvästä ja harvoin vastikkeetonta. Mutta onhan sen idea hyödyttää sopimuksen molempia osapuolia, eli sponsorille tarjotaan yleensä näkyvyyttä ja muuta markkinointia.
En ole nähnyt että täällä oltaisi tuosta eri mieltä. Jotkut ovat olleet sitä mieltä että toimiva markkinointi luo kohderyhmälle hyvää kuvaa yrityksestä ja sen kumppaneista.
Missä täällä? Avasin tämän keskustelun tänään klo. 11.32.
Varsinaisesti tästä aiheesta on keskusteltu yhden sun toisen otsikon alla. Käy katsomassa vaikkapa Wattbike-Cupiin liittyviä kirjoituksia.
Mulle on sinänsä ihan yks hailee onko pyöräilyporukoilla yhteistyökumppaneita, varoja, jne., ei jaksa enää kiinnostaa.
Se miksi ylipäätään olen tästä aiheesta ollut tuohduksissani, johtuu siitä että en ymmärrä kuinka porukat valittavat kumppaneiden vähyyttä, varojen puutetta, etc. Tekemättä kuitenkaan yhtään mitään. Ja jos tehdään, niin tehdään sitten oikein kunnolla metsään. "Mä en ainakaan lähde kerjäämään" oli erään pyöräilijän kommentti puhuttaessa erääseen tapahtumaan hankittavista yhteistyökumppaneista. Hieno asenne!
Karin kommentti on osittain oikein, mutta siitä puuttuu tämä urheilijan/seuran/yhteisön rooli.
Tässä erään suuren suomalaisen yrityksen vastaus eräässä yhteistyökumppaniasiassa:
Sen verran olemme kuitenkin keskustelleet tiimimme kanssa, ja todenneet että emme lähde toistaiseksi tekemään sponsorisopimuksia yksittäisten henkilöiden tai tiimien kanssa. Kokemusta on ollut ja todettu, että ne vievät enemmän resursseja kuin antavat vastinetta. Valitettavasti.
TunkkiPuolikas
18.03.2015, 19.08
Onhan Spu:lla nykyään Markkinointi- ja talousvaliokunta! Laiva kääntyy hitaasti
matti loukonen
19.03.2015, 00.11
Laiva kääntyy hitaasti
Kylläkyllä. Mutta entäs jos mun juttuni ois silloin 2011 (onks siitä nyt joku 4-5 vuotta, mikä vuos nyt on oikein meneillään) otettu vakavasti. Olin itse valmis lähtemään hommiin. Mutta en sitten kelvannut.
http://www.youtube.com/watch?v=EecdvLpdRto
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 08.31
Kylläkyllä. Mutta entäs jos mun juttuni ois silloin 2011 (onks siitä nyt joku 4-5 vuotta, mikä vuos nyt on oikein meneillään) otettu vakavasti. Olin itse valmis lähtemään hommiin. Mutta en sitten kelvannut.
Avaas vähän ? Kyllä sinne varmaan hommiin kelpaa. Mutta homma on kyllä pitkäjänteistä , eikä välttämättä aina saa omia juttuja kerralla läpi.
Näin se pakkaa olemaan. Sitkeästi vaan. Ja vastustuksesta huolimatta ja välittämättä.
matti loukonen
19.03.2015, 08.48
Avaas vähän ? Kyllä sinne varmaan hommiin kelpaa. Mutta homma on kyllä pitkäjänteistä , eikä välttämättä aina saa omia juttuja kerralla läpi.
Näin se pakkaa olemaan. Sitkeästi vaan. Ja vastustuksesta huolimatta ja välittämättä.
Paikalla oli 20-30 henkeä jotka puheenjohtajan johdolla olivat sitä mieltä, että tämä pitää toteuttaa. Kerroin olevani valmis mukaan toimimaan ja erään jaoksen puheenjohtaja sanoi ottavansa minuun yhteyttä asian tiimoilta. Ei ottanut, eikä kukaan muukaan. Kävin pari kolme kuukautta sitten kahvilla silloisen puheenjohtajan kanssa ja otin puheeksi kyseisen jutun. Kysyin mm. miksi sitä ei edes kirjattu pöytäkirjaan. En ollut esittänyt asiaa kokouslistalle kolmea kuukautta ennen kokousta!
Tässä erään suuren suomalaisen yrityksen vastaus eräässä yhteistyökumppaniasiassa:
Sen verran olemme kuitenkin keskustelleet tiimimme kanssa, ja todenneet että emme lähde toistaiseksi tekemään sponsorisopimuksia yksittäisten henkilöiden tai tiimien kanssa. Kokemusta on ollut ja todettu, että ne vievät enemmän resursseja kuin antavat vastinetta. Valitettavasti.
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 10.27
Paikalla oli 20-30 henkeä jotka puheenjohtajan johdolla olivat sitä mieltä, että tämä pitää toteuttaa. Kerroin olevani valmis mukaan toimimaan ja erään jaoksen puheenjohtaja sanoi ottavansa minuun yhteyttä asian tiimoilta. Ei ottanut, eikä kukaan muukaan. Kävin pari kolme kuukautta sitten kahvilla silloisen puheenjohtajan kanssa ja otin puheeksi kyseisen jutun. Kysyin mm. miksi sitä ei edes kirjattu pöytäkirjaan. En ollut esittänyt asiaa kokouslistalle kolmea kuukautta ennen kokousta!
Hmmm , on vähän hankalaa, jos etukäteen jo on tiedossa että projekti jää kesken, kun joka tapauksessa joku arvostelee ja sitten erotaan ja homma jää kesken. Kun näin siinä on tupannut käymään ja itsekin olet sen kertonut.
matti loukonen
19.03.2015, 10.38
Hmmm , on vähän hankalaa, jos etukäteen jo on tiedossa että projekti jää kesken, kun joka tapauksessa joku arvostelee ja sitten erotaan ja homma jää kesken. Kun näin siinä on tupannut käymään ja itsekin olet sen kertonut.
Mä oon varmaan niin hankala tapaus, että kukaan ei halua tehdä mun kanssani yhteistyötä (paitsi yhteistyökumppanit).
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 10.48
Mä oon varmaan niin hankala tapaus, että kukaan ei halua tehdä mun kanssani yhteistyötä (paitsi yhteistyökumppanit).
Ei ole Matti asia näin vaan päinvastoin . Mielellään sitä sun ammattitaitoa käytettäis, mutta kun sä eroat sitten kuitenkin.
matti loukonen
19.03.2015, 11.06
Ei ole Matti asia näin vaan päinvastoin . Mielellään sitä sun ammattitaitoa käytettäis, mutta kun sä eroat sitten kuitenkin.
Herkkähipiäinen kun olen, niin en kestä yhtään negatiivista kommenttia. Kun kuitenkin teen juttuja tosissani. Ja olen vielä jopa innostunut (51%)!
Mutta tottahan tuo on, enkä sen takia hoida enää yhtään mitään. Paitsi pottuilua täällä ja Masterjaoksen facebooksivuilla.
MTBVespa
19.03.2015, 12.59
Mahtava ketju.
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 13.56
Herkkähipiäinen kun olen, niin en kestä yhtään negatiivista kommenttia. Kun kuitenkin teen juttuja tosissani. Ja olen vielä jopa innostunut (51%)!
Mutta tottahan tuo on, enkä sen takia hoida enää yhtään mitään. Paitsi pottuilua täällä ja Masterjaoksen facebooksivuilla.
Se on harmillista. Ja asiat ei kyllä sitten yhtään tällä tavalla parane :)
Mitä pitäs tehdä jotta nahka paksunis ? :)
matti loukonen
19.03.2015, 14.09
Mahtava ketju.
Varsinkin niille jotka eivät aiheesta mitään ymmärrä! Meniköhän tämä nyt oikein?
Oatmeal Stout
19.03.2015, 14.15
Herkkähipiäinen kun olen, niin en kestä yhtään negatiivista kommenttia.
Meniköhän tämä nyt oikein?
Kuta kuinkin oikein ja ainakin hyvin ja ennustettavasti.
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 14.19
Näissä hommissa tarvitaan paksu nahka vielä paksumpi pää , jonkin verran itsesuojelun puutetta ja oltava hiukan hullu :D
matti loukonen
19.03.2015, 14.25
Joo, turhaahan se mun on murehtia pyöräilyn tulevaisuuden puolesta Suomessa. Täällä riittää asiantuntijoita, osaajia ja varsinkin erittäin aktiivisia tekijöitä!
matti loukonen
19.03.2015, 14.29
Näissä hommissa tarvitaan paksu nahka vielä paksumpi pää , jonkin verran itsesuojelun puutetta ja oltava hiukan hullu :D
Mä oon kyllä enemmän kuin hullu, koska olen ylipäätään koskaan lähtenyt mukaan näihin pyöräilyhommiin.
matti loukonen
19.03.2015, 15.12
Stoutille hiukan saman tyyppiset terveiset kuin kp63 sinulle laittoi eräässä toisessa yhteydessä, yllättäisit joskus itsesi ja olisit kommentoimatta aiheeseen josta et yhtään mitään ymmärrä.
Tiedätkö yhtään mistä tässä keskustellaan ja jos tiedät niin kerropa mulle kuinka montaa pyöräilytapahtumaa olet ollut järjestämässä. Ja jos ollut järjestämässä, niin montako yhteistyökumppania olet niille hankkinut ja vielä miten olet hoitanut viestinnän tapahtumasta.
Tietotaitoa taitaa kyllä olla, kommenttien määrä on aika komea 10.212!
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 15.41
Mä oon kyllä enemmän kuin hullu, koska olen ylipäätään koskaan lähtenyt mukaan näihin pyöräilyhommiin.
Mä olen enemmän, kun en ymmärrä lähteä. Yhteensä 30 vuotta mukana pyöräilyn parissa erilaisilla toimenkuvilla. Kertaakaan en ole eronnut mistään , mutta monta on tainnut sitten mun takia häipyä. :D
P. S on tämäkin ketju :D
Oatmeal Stout
19.03.2015, 15.56
Stoutille hiukan saman tyyppiset terveiset kuin kp63 sinulle laittoi eräässä toisessa yhteydessä, yllättäisit joskus itsesi ja olisit kommentoimatta aiheeseen josta et yhtään mitään ymmärrä.
Olet taasen oikeassa, en ymmärrä miksi negatiivisesta palautteesta närkästyvä ihminen haluaa päätoimenaan pottuaa niin facebookissa kuiten myös tällä foorumilla.
Tietotaitoa sen selvittämiseenkään ei ole eikä tule varmaankaan hankittua, koska aikaa on rajallinen määrä käytettävissä uuden tiedon hankintaan.
Tiedätkö yhtään mistä tässä keskustellaan ja jos tiedät niin kerropa mulle kuinka montaa pyöräilytapahtumaa olet ollut järjestämässä. Ja jos ollut järjestämässä, niin montako yhteistyökumppania olet niille hankkinut ja vielä miten olet hoitanut viestinnän tapahtumasta.
Rajoittuneisuudestani johtuen ennen ole aiemmin ymmärtänyt, että pyöräilytapahtumien järjestäminen ja niihin sponsoroijien hankinta eroaa muusta urheilusta, mutta kiitos Sinun, nyt ymmärrän. Kiinnekohtani pyöräilyyn liittyy vain ajamiseen ja satunnaiseen kisatalkouteen - ihan harrasteena molemmat.
Urheilutapahtumien rahoittaminen ja järjesteleminen on minulla jäänyt jalkapalloon, jonka piirissä toimin noin 10 vuotta.
matti loukonen
19.03.2015, 16.03
Mä olen enemmän, kun en ymmärrä lähteä. Yhteensä 30 vuotta mukana pyöräilyn parissa erilaisilla toimenkuvilla. Kertaakaan en ole eronnut mistään , mutta monta on tainnut sitten mun takia häipyä. :D
P. S on tämäkin ketju :D
Joo, eihän tämä ole mitenkään tärkeää. Meikäläinen puhuu tyhmiä rahanhankinnasta, markkinoinnista, viestinnästä , suhteiden hoidosta yhteistyökumppaneihin, yhteistyökumppaneiden hankinnasta, etc.
Täällähän paljon yleishyödyllisiä, pyöräilyä edistäviä ketjuja, kuten: "Vituttaako?" 344.220, "Mitä "äijää" olet tehnyt tänään" 250.387, "Mitä söit viimeksi?" 28.508", etc.
matti loukonen
19.03.2015, 16.06
Olet taasen oikeassa, en ymmärrä miksi negatiivisesta palautteesta närkästyvä ihminen haluaa päätoimenaan pottuaa niin facebookissa kuiten myös tällä foorumilla.
Tietotaitoa sen selvittämiseenkään ei ole eikä tule varmaankaan hankittua, koska aikaa on rajallinen määrä käytettävissä uuden tiedon hankintaan.
Rajoittuneisuudestani johtuen ennen ole aiemmin ymmärtänyt, että pyöräilytapahtumien järjestäminen ja niihin sponsoroijien hankinta eroaa muusta urheilusta, mutta kiitos Sinun, nyt ymmärrän. Kiinnekohtani pyöräilyyn liittyy vain ajamiseen ja satunnaiseen kisatalkouteen - ihan harrasteena molemmat.
Urheilutapahtumien rahoittaminen ja järjesteleminen on minulla jäänyt jalkapalloon, jonka piirissä toimin noin 10 vuotta.
Tunnet mut sen verran huonosti, että nyt vasta alan närkästyä ja jatkaa innolla pottuilua. Mulla on niin täällä niin vähän kirjoituksia (352), että pakko saada lisää ja nopeasti. Muutenhan menee uskottavuus.
matti loukonen
19.03.2015, 16.18
Se on hyvä että joku ymmärtää! No, miten hoidit jalkapallotapahtumien rahoituksen, markkinoinnin, viestinnän? Mä voisin oppia jotain!
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 16.24
Joo, eihän tämä ole mitenkään tärkeää. Meikäläinen puhuu tyhmiä rahanhankinnasta, markkinoinnista, viestinnästä , suhteiden hoidosta yhteistyökumppaneihin, yhteistyökumppaneiden hankinnasta, etc.
Täällähän paljon yleishyödyllisiä, pyöräilyä edistäviä ketjuja, kuten: "Vituttaako?" 344.220, "Mitä "äijää" olet tehnyt tänään" 250.387, "Mitä söit viimeksi?" 28.508", etc.
No , mietin nyt tässä vaan, että mitä tämä nyt sitten hyödyttää ? Palvelee?
Hommat pitäis tehdä toisin . Mä tiedän miten, mutta en tee kun on kumminkin joku joka arvostelee ja minä niin mieleni pahoitan :) Tuu hommiin nyt sieltä oikeesti :)
Mä en usko, että olet hoitanut noita hommia koskaan, kun nää päättyy aina siihen, että eroat. Ihan totta. Vaikea uskoa :)
Oatmeal Stout
19.03.2015, 16.46
Tunnet mut sen verran huonosti, että nyt vasta alan närkästyä ja jatkaa innolla pottuilua. Mulla on niin täällä niin vähän kirjoituksia (352), että pakko saada lisää ja nopeasti. Muutenhan menee uskottavuus.
Onnea matkaan minne matkasi viekään, mutta mielenkiintoiset mittarit Sinulla on mitä sitten mittaatkaan.
Se on hyvä että joku ymmärtää! No, miten hoidit jalkapallotapahtumien rahoituksen, markkinoinnin, viestinnän? Mä voisin oppia jotain!
Terveysasemalla on aina joku ymmärtäjä päivystämässä, mutta tuskin voin Sinulle opettaa mitään, edes pottuilua, käytettävissä olevan ajan määrästä riippumatta. Suomenkielen ymmärtämisestä voi myös joskus olla hyötyä, mutta harvoin uhoa.
Pakko kysyä onko se sinulta jotenkin pois jos joku kirjoittaa "Mitä söit viimeksi?" ketjussa esim että "Ranskalaisii ja lihapulllia"? Tai jos vituttaa ja siitä mainitsee "Vituttaako?" ketjussa? Miksi mollata niitä jotka jotain niihinkin ketjuihin kirjoittelee? Ja joo, omistakin viesteistä 99.99% varmaan ei koske edes pyöräilyä.
Hitto, ottasin popcornpurkin käteeni ja Cokiksen mutta kumpaakaan ei ole saatavana nyt. Tästä on tulossa hauska ketju! :) Kuka saa kohta ensimmäiset bännit tämän ketjun perusteella? Milloin joku vetää ekat herneet niin nenäänsä että lopettaa palstalle kirjoittelun? Saako SPU rahaa vihdoinkin ja siitä tulee joku iso lajiliitto?
No, laitetaan virtuaaliset popparit tähän kuitenkin:
http://www.icravefreebies.com/wp-content/uploads/2013/01/cinemark-popcorn-coke.jpg
Kiovan Dynamo
19.03.2015, 17.02
On tässä ketjussa ainakin yksi hyvä puoli. Ei tarvi lukea, kuin yksi tällainen ja vähän maantiecuppia ja SM-tarinointia päälle, niin tietää melko varmasti, tahtooko ensi kesänäkään sekaantua maantiepyöräilyyn missään muodossa, kummallakaan puolen lippusiimaa. :D
Nyt Matti rauhoitu !! Oatmealin tapaisen vänkääjän kanssa on turha keskustella asiasta tai sen vierestä ! Käy lenkillä ja palaa "levänneenä" hommiin.
MTBVespa
19.03.2015, 17.28
http://m.youtube.com/watch?v=_ZnMwvU8n9I
TunkkiPuolikas
19.03.2015, 17.39
Nyt Matti rauhoitu !! Oatmealin tapaisen vänkääjän kanssa on turha keskustella asiasta tai sen vierestä ! Käy lenkillä ja palaa "levänneenä" hommiin.
Tai sitten lukee ja paksuntaa nahkaansa ja sitten alkaa niihin hommiin :) Mä en sitten Masa oikeesta halua mitää riitatouhua. Mä haluan ,että tuut tekemään niitä hommia joita osaat. Ja ihan aikuisten oikeesti :)
https://www.youtube.com/watch?v=25rLjMHLOJY
tietää melko varmasti, tahtooko ensi kesänäkään sekaantua maantiepyöräilyyn missään muodossa, kummallakaan puolen lippusiimaa. :D
Ainakin on tullut selväksi että muutamilla foorumin jäsenillä on melkoista intohimoa lajia kohtaan. Kun siihen yhdistetään perisuomalainen melankolia tai kateus (tai molemmat) ja tarvittaessa kastikkeeksi vähän kirkasta ainakin perjantaisin, saadaan aika väkevät keitokset.
On tässä ketjussa ainakin yksi hyvä puoli. Ei tarvi lukea, kuin yksi tällainen ja vähän maantiecuppia ja SM-tarinointia päälle, niin tietää melko varmasti, tahtooko ensi kesänäkään sekaantua maantiepyöräilyyn missään muodossa, kummallakaan puolen lippusiimaa. :D
+1
konaworld
20.03.2015, 16.59
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by Kiovan Dynamo http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?p=2345839#post2345839)
+1
maantieäijä
20.03.2015, 18.59
+1
Sprintrs
20.03.2015, 19.28
+1
matti loukonen
20.03.2015, 20.39
Yhteistyökumppaneiden tuki tälläisten tapahtumien järjestämisessä on ensiarvoisen tärkeää. KevätPolkaisulla on merkittävä määrä yhteistyökumppaneita joiden lahjoittamat tuotepalkinnot arvotaan kaikkien osallistujien kesken.
Mukana menossa!
Tuiikivi* Pyöräliike Lundberg* Lumene* Cutrin* Mezina* Nutrilenk* Trimtex* Puuterihuone* aika-ajo.com* Electrolux* Fillarilehti* Kerava* SpineGym* Masajo* Wattbike* Arla Protein* Consept2* Sipoo* PyöräKrossiparkki* ACT Vuelta Vantaa* Citymarket Kerava* Hepo* Cycling Academy* Team Rynkeby*
Puolet porukasta karttaa jäykistelyjä ja toinen puoli vierastaa hilpsterien kivanpitoajoja. Aletaan olemaan täydellisen systeemin lähteillä. Vielä kun kaikki on niin ääliöitä etteivät ymmärrä, niin eiköhän Suomesta polkaista pyöräilyn suurmaa ihan hetikohta.
Asia ei tosin minulle kuulu, kunhan huutelen vieraisiin pöytiin. "Meidän" kisassa yhteistyökumppanit ovat todella aktiivisessa roolissa osana tapahtumaa ja väittävät saaneensa vastinetta rahoilleen. Joku mainosbanneri ja läjä esitteitä jonkun edustajaihmisen selatessa tinderiä ei välttämättä toimi. Pahempi voisi olla, jos "kumppani" lähettää läjän matskua ja ne pyörii kisaviikonlopun jonkun auton takakontissa.
matti loukonen
20.03.2015, 21.58
No , mietin nyt tässä vaan, että mitä tämä nyt sitten hyödyttää ? Palvelee?
Hommat pitäis tehdä toisin . Mä tiedän miten, mutta en tee kun on kumminkin joku joka arvostelee ja minä niin mieleni pahoitan :) Tuu hommiin nyt sieltä oikeesti :)
Mä en usko, että olet hoitanut noita hommia koskaan, kun nää päättyy aina siihen, että eroat. Ihan totta. Vaikea uskoa :)
Miksiköhän? Miksiköhän Kari Pajanne erosi Masterjaoksen puheenjohtajan tehtävistä neljän kuukauden kokemusten jälkeen. Sain tänään ip. yhdeltä kaverilta niin positiivisen yksityisviestin, että tuli vähäksi aikaa ihan kiva fiilis. Mutta ei riittävän kiva, että tuhlaisin vapaa-aikaani tämän lajin parissa. Omat lenkit hoidetaan, mutta kaikki muu saa jäädä.
TunkkiPuolikas
20.03.2015, 23.55
Miksiköhän? Miksiköhän Kari Pajanne erosi Masterjaoksen puheenjohtajan tehtävistä neljän kuukauden kokemusten jälkeen. Sain tänään ip. yhdeltä kaverilta niin positiivisen yksityisviestin, että tuli vähäksi aikaa ihan kiva fiilis. Mutta ei riittävän kiva, että tuhlaisin vapaa-aikaani tämän lajin parissa. Omat lenkit hoidetaan, mutta kaikki muu saa jäädä.
Niin, ehkä silloin tämä koko ketju on aivan turha. Kyllä lähes jokainen tietään, miten hommat tulisi hoitaa. Ongelmana on kuka ?
Ja jos et itse ole halukas niin turhaa tämä koko ketju .
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.