Näytä tavallinen näkymä : Ride More Finland
Whaat, kauppa ollu jo viikon auki eikä vielä yhtään säiettä aiheesta.
http://www.ridemore.fi/
Aivan hyvä paikka, asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Reilusti pyöriä esillä ja kokeiltavana, rätei ja lumpui, Ramimiehen palikkaa. Kaikkea mitä maastopyöräilijä kaipaa.
Marsusram
14.03.2015, 19.12
Olihan siellä hyvin Pivottia ja Cubea näytillä. 29eriä ja lastenpyöriä.
Komponenttipuoli ei vielä kovin runsasta, mutta peruspalikoita saa jos tarve yllättää.
Pivotin ja Cubeen lisäksi esillä oli hyvän näkösiä Devincin pyöriä. Esim. vaijerivedot oli devinceissä aika fiksun näköiset. Palikkaa näky Mikolta vielä puuttuvan hyllystä. Evocin kamoja oli sen sijaan reilumpi valikoima.
Elofillari
17.08.2015, 11.16
Ensivierailu viikonloppuna. Miellyttävää, asiantuntevaa ja kiireetöntä palvelua näin mahdollisesti ensimmäistä maastopyörää ostavalle. Ehdoton plussa ensikokemuksen perusteella.
Kävin eilen kääntymässä ja täytyy kehua palvelua ja kaupan yleisilmettä. Pyöriä oli pällisteltäväksi ja nätisti esillä vieläpä. Kaivoipa vielä ketjun minulle ketju-kasetti -paketista kun ei muutoin löytynyt. Loistava kauppa!
Jami2003
25.08.2015, 18.22
Tilasin pyörän tuolta. Päihitti Saksan hinnat n 50 eurolla, sähköpostikeskustelu oli nopeaa ja asiantuntevaa. Pyörä tuli kahdessa arkipäivässä tilauksesta matkahuollolla, täysin ajovalmiiksi säädettynä ja hyvin suojattuna.
Erittäin positiivinen ostokokemus, voin suositella.
Puhelimitse olin yhteyksissä. Hyvin tuntuisi olevan kokemusta myös pyörien valinnasta ja säätämisestä tällaisille pienikokoisille naisille. Täytyy kyllä joku kerta käydä katsastamassa pyöriä tuolla, kun on vielä järkevän matkan päässäkin.
Hannez78
23.11.2015, 22.53
Suosittelen, asiantuntevaa palvelua.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Juu, siltä vaikutti. Oikein mukava oli asioida puhelimitsekin.
Elofillari
17.12.2015, 14.44
Ehdoton suositus edelleen. Aloittelijaa jaksetaan palvella ja vastata kärsivällisesti tyhmiin kysymyksiin. Ostin sieltä juuri ensimmäisen maastopyöräni.
Pakko antaa hyvää palautetta ilman mitään erityistä syytä vaikka se ei Suomalaiseen mentaliteettiin kuulukaan. Täällähän oletus on että jos ei sano mitään, kaikki on hyvin :)
Hyvää, asiantuntevaa ja joustavaa palvelua. Ensimmäinen "oikea" maastopyörä siirtyi myös allekirjoittaneelle ko liikkeestä.
VanhaPate
04.04.2016, 23.42
Ei tuota liikettä voi kuin kehua. Pyörää ostaessani sain kunnon luennon kyseisestä fillarista. Kokoa valittaessa mallailtiin sopivan mittainen stemmi ja tankokin lyhennettiin sopivaa mittaan.
Kaiken kukkuraksi myivät vielä kalliimman pyörän mitä lähdin ostamaan. Pakkohan se oli ottaa kun tekivät niin hyvän tarjouksen.
Kuulostaa ehkä kliseeltä mutta tuolla tuntee olevansa enemmänkin kuin pelkkä asiakas.
Mulla on koeajo vielä tekemättä. paras jättää lompakko kotiin kun menee
http://www.ridemore.fi/images/products/pieni-vino-reynolds-orig_orig.jpg
janne kuivakangas
05.04.2016, 01.08
Voi sen mukaan ottaa. .jos rahaa niin ..Osta pois 😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
^
Juu, siis jos mulla olis ihan reippaasti ylimääräistä rahaa niin mullahan olisi jo se Pivotti, varmaankin myös se SC/Juliana. Nyt ei vaan periaatteessa oikein olisi irrottaa tuommoista summaa. mutta siis joo, periaatteet aina vähän venyy käytännössä mm koeajojen seurauksena. Lompakon kotiinjättö vain antaa hieman lisäaikaa :D Pitää minun kuitenkin käydä koeajelemassa erilaisia tässä kevään aikana, jotta pääsen rajaamaan pyöriä harkintalistalla.
mehukatti
06.04.2016, 23.18
Etuvaihtaja ja 10cm stemmi maastopyörässä. It's 90's again!
Minähän tykkään etuvaihtajasta. En näe siinä mitään ongelmaa. En, vaikka jokaikinen muu ajaisi ilman sellaista. Muut voivat minun puolestani ajella vaikka kokonaan ilman vaihtajia niin ei ole harmia siitä yhdestäkään jos ne ressaa.
Stemmihän ei todennäköisesti tällaiselle pätkälle osu missään pyörässä oikeankokoiseksi tehdaskuntoisena, joten yksi lysti minkäpituinen se on.
J.Kottenberg
02.08.2017, 19.58
Ridemorella menee edelleen todella lujaa.
Kävin siellä tänään aikomuksena ostaa kypärän sadesuoja ja sealskinz-hanskat. Myymälässä oli pariskunta hakemassa maastopyörää, Pivotin täpäriä, koeajoon. Sitä myyjä, ainoa asiakaspalvelussa, vähän speksasi ja sääti iskareiden paineita, kuten hyvä koeajoa varten onkin tehdä. Tämän jälkeen oli minua ennen tulleen miesasiakkaan vuoro. Hän tilasi uutta pyörää, jota alettiin taikinoimaan siitä millainen ja minkäkokoinen runko on paras. Tähän liittyen keskusteltiin monista ohjeista ja suosituksista. Asiakas nimittäin oli erityisen pienikokoinen, joten sopivia runkoja on vaikea löytää. Sitten kiekkojen rakentaminen, alkaen siitä mitkä pinnat on parhaat, ja navat. Jarruistakin oli ostajalla erikoistoiveita. Samoin voimansiirrosta, joita kumpaakaan ei vielä oltu tarkemmin käsitelty. Keula ja iskari sekä monta muutakin juttua oli tietysti vielä edessä. Aikataulu ei ikävä kyllä mahdollistanut jatkaa odottelua ja jouduin poistumaan.
Erikoispyöräkauppahan se on se mikä tuo liikevaihtoa ja tulosta. Ei mikään hanskojen myynti. Ja kuulemastani päätellen tämä kyllä liikkeessä osataan, joten jos erikoispyörää on hankkimassa ja tarvitsee asiantuntija-apua, on Ridemore suositeltava. Jotain pienempää ostaessa kannattaa varata runsaasti aikaa.
Omat kokemukset on kaksijakoiset. Pyörästä kauppoja hierottaessa palvelu niin paikanpäällä kuin spostissa/puhelimessa hyvää. Sitten kun kaupat oli sovittu ja toimitusaika venyi sovitusta, niin spostilla ei tavoittanut ja puhelimellakin huonosti. Kertaakaan esim ei soitettu takaisin jos puhelu oli ollut varattua/ ei vastattu. Liikkeessä useammin käyneenä ymmärrän kyllä että paikanpäällä olevat asiakkaat ovat prioriteetti nro 1, ja siksi laitoinkin spostia että saa rauhassa vastata. Se jäi ihmetyttämään kun niihin ei koskaan vastattu.
H. Moilanen
03.08.2017, 12.03
Tämä kauppa on tarjoillut niin jäätävän asiakaskokemuksen kahdella eri visiitillä, että saavat pitää tunkkinsa.
Human Traffic
03.08.2017, 14.42
H.Moilasen kanssa aika samat kokemukset. En ole menossa. Tuntuu kuin olisi ilmaa, kun liikkeeseen astuu.
Aika ylimielinen on kauppias omankin kokemuksen mukaan. On sieltä jäänyt jollain kallis Pivot kauppa tekemättä, kun toisella käynnillä asiakas ollut, kuin ilmaa vaikka pyörä oli jo koe-ajettu ja alustavasti kauppaa hierottu.
Hyvin siis menee, kun on varaa perseillä ja valita asiakkaat.
Vain yksi vierailu takana, mutta itsellekään ei jäänyt mikään paras fiilis asioinnista tänä kesänä. Myyjän kiinnostus oli täysin toisessa, pyörää parhaillaan ulkona koeajaneessa asiakkaassa, ja eipä juuri tuntunut kiinnostavan tarvikeostoksilla kävijä.
Ajattelin kuitenkin antaa vielä toisen mahdollisuuden, sillä mielellään tukisi tällaisia erikoisliikkeitä enemmän.
Antakaa armoa kauppiaalle joka yksin pyörittää myymälää ja hoitaa kaiken tavaran tilaamisen ja viranomaisvastuut samalla. Ei varmaan 12 tuntia päivässä riitä ja viikonloput päälle. Tunnistan syytökset ja eihän se kaikkien makuun käy. Joo, Mikko (omistaja) on persoona ja pyöräilijä itsekkin. Ei Mikko jenkkimarkkinoilla pärjäisi missä jokaisen asiakkaan perseet pitää nuolla mutta asiansa hoitaa yleensä kunnialla. Ja onhan suurin osa meistä saanut hyvää palvelua koska yritys on kasvanut yhdeksi Suomen MTB scenen kärkimyyjäksi. Käyttäkää vähän enempi aikaa ja tutustukaa. Ei tämä ole mikään pikaruokaravintola tai yhden illan heila. Itse en ole koskaan käynyt RideMoren viikkolenkillä mutta paljon on sielläkin tyytyväisiä asiakkaita ollut. (Elokuvasiteeraus koppuun) Now you are not a customer. You are more like a friend.
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Jami2003
03.08.2017, 21.22
Ostin oman Cubeni Ride Moresta tilaustavarana. Asiallista palvelua koon pohdinnan suhteen, takanavan vaihtoivat ennen toimitusta koska orkkis ei kuulemma kestä ja kun painostakin oli puhetta niin iskarit oli valmiiksi säädetty about kohdilleen. Pyörä tuli kuplamuoviin hyvin pakattuna matkahuollossa eikä edes tankoa tarvinnut kääntää tai renkaisiin laittaa ilmaa. Hinta rahdin verran halvempi kuin Saksanmaalta.
Ei todellakaan pahaa sanottavaa liikkeestä. Face to face kokemusta ei ole mutta pyörän nettitilaamista kyllä uskallan suositella.
Mikon kannattaisi kyllä palkata vähän lisäkäsiä asiakaspalveluun. Siisti liike sinänsä mutta tosiaan jonottamaan joutuu aivan liikaa.
pturunen
04.08.2017, 09.47
Ihmettelen itsekin tätä negailua, joka kuvastaa lähinnä nykyasiakkaan asennoitumisongelmia. Walde kietytti asiat, mitkä todennäköisesti ovat johtaneet näihin huonoihin"asiakaskokemuksiin". Eikä lisävoiman palkkaaminen ole yrittäjälle aina mikään itsestäänselvyys.
Toisaalta olen paukannut useasti liikkeeseen "vääränmerkkisen" pyörän kera ja saanut huoltopalvelua saman tien (luonnollisesti kun muita asiakkaita ei ole ollut). Enempien asiakkaiden kanssa odottelu on aina tuottanut tulosta. Omaa kiirettä on turha kaataa toisten niskaan. Sen sijaan kannattaa vain hyväksyä, että aina ei saa kaikkea heti ja tässä (vaikka kuinka sitä työkiireillä tai kellolla koettaa perustella).
Mielestäni yksi Stadin parhaista liikkeistä.
Viimeiksi eilen kävin säädättämässä pyörää. Pyörä saatiin nopeasti kuntoon ja takaisin poluille, vaikka tupa oli täynnä ja Mikolla kädet täynnä töitä. Olen aina joko soittanut tai laittanut viestiä etukäteen ja tiedustellut sopivaa ajankohtaa, juuri välttääkseni nuo aiemmin mainitut odotukset ja varmistaakseni omat aikataulut. Walde tiivisti asian tuossa aikaisemmin kyllä täysin oikein, ei se yrittäminen mitään herkkua ole kaikkine taustatöineen ja vaatimuksineen.
Paras MTB-liike missä olen asioinut.
Jekkujätkä
04.08.2017, 12.45
Pari kertaa olen käynyt liikkeessä ja kummallakin kerralla palvelu oli oikein hyvää. Juniorille ensimmäistä pyörää ostaessa myyjän pelisilmä toimi erinomaisesti: kyseli pojan tuntemuksia ja mieltymyksiä, ja isältä haettiin vain nyökkäyksiä myöntymisen merkiksi. Pääkaupunkiseudun pyöräliikkeiden kärkikastia.
H. Moilanen
04.08.2017, 12.49
Antakaa armoa...
En anna. Olkoon vaan vaikka minkälainen persooja ja pyöräilijä, käytös täyttää millä tahansa mittarilla mitattuna ala-arvoisen käytöksen kriteerit helposti. Toisella käynnillä samaan päänaukomiseen osallistui vielä joku muu tiskin takana ollut hesseli. Ei tällä käytöksellä erityisesti kaupankäyntiä boostata.
Näillä visiitellä minulle kävi selväksi seuraavat asiat:
- läskipyörät on perseestä, niillä ei tee mitään
- maantiepyöräily on vatipäiden hommaa
- Salsa ja Trek on merkkeinä ihan paskaa
- Sram -konsernin tuotteet on ihan paskoja
- Ovaalirattailla ei tee mitään
Kusipäisyydessä ei ole mitään persoonallista - wanha kansanviisaus Kurusta.
Eiks je (kuka tämänkin ilmaisun on keksinyt??), että voidaan yhteisesti hyväksyä se, että kaikilla ihmisillä eivät henkilökemiat vain yksinkertaisesti toimi. Joidenkin ihmisten pelkkä naama ja/tai äänensävy voi skvituttaa alle sekunnissa. Näin ollen asiat on parasta hoitaa jossain missä näin ei tapahdu. Tämä kaikki hyvin yleisellä tasolla. En ole koskaan käynyt Moid Raarissa.
H. Moilanen
04.08.2017, 13.46
H.Moilasta ärsyttävät asiat koen itse taas hyvinä, Mikolta on tullut suoria ajatuksia myös myymistään pyöristä ja soveltuvuuksista, ei pelkkää asiakkaan myötäilyä..
Asoista ja valinnoista voidaan keskustella rakentavasti tai aloittaa suoraa vittuilu. Jos keskustelu etenee näin:
A(siakas) *saapuu osan kanssa tiskille*
M(yyjä): Mihin pyörään tää (osa) on tulossa?
A: Trekin tai Salsan läskiin. En oo vielä päättäny kumpaan laitan.
M: Ne on kyllä ihan paskoja pyöriä. Eikä läskipyörillä muutenkaan tee mitään, ne on ihan perseestä ajaa. Kuka helvetti semmosenkin on menny keksiin?
A:...jaa, en tiedä...?
M: Aivan turha keksintö koko läski. Ei semmosia kannattas ostaa.
...en löydä tästä keskustelusta mitään rakentavaa tai asiaspalveluhenkistä.
pturunen
04.08.2017, 13.52
Tai sitten siinä on rehellinen mielipide?
Kerran olen puhelimitse asioinut ja jokatoinen sana oli kirosana, ei oikein kivaa fiilistä jättänyt...
Tai sitten siinä on rehellinen mielipide?
Harvoin antaa asiantuntevaa kuvaa semmoinen myyjä mikä haukkuu kilpailevia merkkejä. Oikeampi tapa kehua oman merkin ylivertaisuutta muihin mutta ei saa haukkua muita. Varsinkaan jos asiakas tulossa ostamaan osaa X ja haluaa laittaa merkkiin Y. Vaikka myyjän mielestä merkki Y olis paska, eihän sitä nyt härreguud pidä asiakkaalle mennä julistamaan.
Vähän sama isommassa mittakaavassa kun menis ostaa vaikka asuntovaunua ja myyjä kysyy mikä on vetoautona?
Asiakas: No Volvo.
Myyjä: ***** kun Volvot on paskoja, ei niillä tee mitään. Olisi pitänyt jättää keksimättä kaikki Volvot.
Asiakas: Aha... *Ja marssii ulos ja ostaa sen 50ke vaunun naapuriliikkeestä.*
Harvoin antaa asiantuntevaa kuvaa semmoinen myyjä mikä haukkuu kilpailevia merkkejä. Oikeampi tapa kehua oman merkin ylivertaisuutta muihin mutta ei saa haukkua muita. Varsinkaan jos asiakas tulossa ostamaan osaa X ja haluaa laittaa merkkiin Y. Vaikka myyjän mielestä merkki Y olis paska, eihän sitä nyt härreguud pidä asiakkaalle mennä julistamaan.
Vähän sama isommassa mittakaavassa kun menis ostaa vaikka asuntovaunua ja myyjä kysyy mikä on vetoautona?
Nyt tuli Volvo-miehelle paha mieli, vaikka omat kersat ovat tuota julistaneet vuositolkulla..
Asiakas: No Volvo.
Myyjä: ***** kun Volvot on paskoja, ei niillä tee mitään. Olisi pitänyt jättää keksimättä kaikki Volvot.
Asiakas: Aha... *Ja marssii ulos ja ostaa sen 50ke vaunun naapuriliikkeestä.*
Nyt tuli Volvo-miehelle paha mieli...
Blackborow
04.08.2017, 14.21
No tuohan se on suomalaisen asiakaspalvelun perustaso. Olen minäkin kerran ollut autoa ostamassa ja myyjä haukkui vaihtoautoni täysin paskaksi ja että sellaista oikein kukaan halua ostaa. Totesin, että ette te varmaan halliinne paskaa tarvi ja kävelin ulos.
Juha Jokila
04.08.2017, 14.51
Kyllä minä ainakin olen niin röyhkeä, että jos joku speksaa pyörää komponentti kerrallaan myyjän kanssa ja vaikuttaa ettei valmista tule alle 10 min, niin tungen väliin ja pyydän rahastamaan sen pikkusälän.
Ride Moresta sain minäkin hyvää palvelua etenkin pyörää speksatessa. Pyörä kasattiin juuri niillä osilla mitä itse halusin. Ja sekin tuli selväksi jos joku valinta ei ollut myyjän mielestä järkevä. Ehkä tässä menee se asiantuntijuuden ja vittuilun hiuksen hieno raja miten kertoa "kaikkitietävälle" asiakkaalle, että joku ei toimi. Ja samaan aikaan myyjän pitäisi muistaa, että asiakkaiden tarpeet ja harrastustyyli voi poiketa huomattavasti hänen omasta normaalista. Kieltämättä siitä jää hieman hölmö olo, jos kaupanteon jälkeen myyjä naurahtaen ilmoittaa, että eipä olisi paljon kannattanut jättää kompliitista yli jääneitä osia ostamatta.
Persoonan ja pyöräilijän ei tarvii laittaa takuukeissiä kolmessa kuukaudessa edes alkuun, eikä asiakkaan sähköposteihin ainakaan ole syytä vastata. Joutaa se asiakas kävelemään, kun sen fillari seisoo liikkeen nurkassa viemässä kallista tilaa.
Minä olen liikkeen palvelusta tykännyt mutta samalla ymmärrän että Mikko ei ole persoonana välttämättä kaikkien mieleen. Lisäksi yritys on kasvanut aika mukavasti (06/2013 päättyneen tilikauden liikevaihto 234k€ ja 06/2016 päättyneellä jo 847k€) joten asiakastyytyväisyyden ja myynnin hoitamiseksi toinen myyjä olisi vähintään paikallaan.
J.Kottenberg
05.08.2017, 09.24
Kyllä minä ainakin olen niin röyhkeä, että jos joku speksaa pyörää komponentti kerrallaan myyjän kanssa ja vaikuttaa ettei valmista tule alle 10 min, niin tungen väliin ja pyydän rahastamaan sen pikkusälän.
Ride Moresta sain minäkin hyvää palvelua etenkin pyörää speksatessa. Pyörä kasattiin juuri niillä osilla mitä itse halusin. Ja sekin tuli selväksi jos joku valinta ei ollut myyjän mielestä järkevä. Ehkä tässä menee se asiantuntijuuden ja vittuilun hiuksen hieno raja miten kertoa "kaikkitietävälle" asiakkaalle, että joku ei toimi. Ja samaan aikaan myyjän pitäisi muistaa, että asiakkaiden tarpeet ja harrastustyyli voi poiketa huomattavasti hänen omasta normaalista. Kieltämättä siitä jää hieman hölmö olo, jos kaupanteon jälkeen myyjä naurahtaen ilmoittaa, että eipä olisi paljon kannattanut jättää kompliitista yli jääneitä osia ostamatta.
Jos olisin löytänyt etsimäni tavarat ja voinut sovittaa ne, niin minäkin olisin siinä tapauksessa kysynyt että voinko maksaa tässä välissä. Mutta sen selvittäminen, löytyykö, ja jos niin minkälaisia, olisi vaatinut sitä puuttuvaa asiakaspalvelua. Ja sitä ei samalla tavalla voi vaatia, kuin maksun vastaanottamista, joka on nopea toimi.
Mutta ei tämä tapaus tietenkään mitään haittaa. On muitakin liikkeitä joissa voi käydä. Ja nettikaupat päälle.
En kuitenkaan suoraan arvostele liikettä huonoksi. Sen asiakaspalvelutyyli vain ei sopinut minulle. Ainakaan viime kerralla.
Jos jotain välttämätöntä sieltä pitäisi hankkia niin nyt kun tietää tyylin, voisi helposti ottaa mukaan reppujakkaran, eväät ja hyvän kirjan sekä tietysti ensin varautua siihen ettei ole muuta tekemistä ko päivänä.
Olen ostanut Ridemoresta yhden fillarin ja teettänyt ison korjauksen toiseen.
Mitä nyt sanoisi... halusin sanoa jotain koska nauroin ääneen noille road- ja läskikommenteille yllä ja ne vastasivat jotenkin kuvaani tästä paikasta.
Ridemore on Eben Weissin terminologiassa ehkä vähän Bro Shop. Kun sinne menee, on olo joskus ulkopuolinen, ja tosiaan voi joutua odottelemaan kohtuuttoman pitkään, ja välillä muistuttamaan olemassaolostaan. Mutta toisaalta palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa, ja ilmeisen ammattitaitoisia ovat. Mielipiteitä löytyy, mutta mulle niitä ei ole esitelty mitenkään aggressiivisesti vaan enemmän huumorimielessä.
Myös protokolla vähän bugittaa. Sivusto on täynnä kirjoitusvirheitä ja asikasjärjestelmästä tulee "huolto valmis" -kuittaus, jonka perään soitetaan ja kysytään mitä tarkalleen tehdään.
Ehkä kuitenkaan ei läskiä tai maantiepyörää kannata yrittää tästä kaupasta ostaa, ei heillä oikein olekaan kuin maastopyöriä ja vähän gravelia ja plussakokoa. Sanoisin että jos huumori kestää, voi olla hyväkin paikka.
Sanoisin että jos huumori kestää, voi olla hyväkin paikka.
Huumorini ei kestänyt yhden pyörän oston jälkeen takuukeissiä ja siirryn toiseen merkkiin ja malliin.
Missään nimessä en voi suositella!!!
Major Tom
16.05.2018, 17.09
Huvittavia kommentteja. Tosiaan kauppaan ei kannata mennä vanhaa munamankelia korjaamaan, eikä todellakaan ostamaan mitään yksittäistä hanskaa tai kypärää, ellei ole valmis 30-60 min odotteluun kun kauppias hieroo pyöräkauppoja paremmin maksavan asiakkaan kanssa. Auta armias jos joku tulee jonkun Canyoninsa kanssa selvittämään huoltokuvioita. Vähintään aasin leima otsaan ja nurkkaan häpeämään jos alla ei ole kaupan omaa merkkiä oleva pyörä.
Lyhyesti hyviä ja kehitettäviä asioita mitä tulee mieleen:
Hyvät asiat:
* Jos olet se paremmin maksava yksittäinen asiakas kaikki menee hyvin, huoltokin on pelannut ja jopa takuuasiat
* Kivijalkakauppa, joka ei edes yritä myydä mitään postitse.
* Vaikkakin kauppatavaran hinnat ovat korkeat, ne ovat kilpailukykyisiä.
* Laadukkaita tuotteita, vaikkakin yksittäiset osat voivat olla heikkolaatuisia. Esim. runko hyvä, mutta paketin kiekot eivät.
Kehitettävää:
* Kommunikoinnissa on katkoksia tai sitä ei tapahdu.
* Kirjoitusvirheitä täynnä olevan sosiaalisen median sekä sivujen sisällön päivittämisen voisi luovuttaa äidinkieltä osaavalle.
* Kaupan aulassa odottelua ei voi välttää. Esimerkiksi ruuhkatunneille edes kun saisi jonkun harjoittelijan niin asiakastyytyväisyys kasvaisi. Melkein kannattaisin postimyyntiäkin..
Ei se kaupankäynti kyllä kovin sujuvaa ainakaan omalla kohdallani ollut vaikka olin ostamassa melkoisen kallista pyörää. Vastauksissa kesti ja kysymyksiin tuli vastauksena jopa suoranaista vittuilua. Ja niitä kysymyksiä ei montaa ollut ja ne olivat ainakin itselleni oleellisia.
Ostin sitten toisen pyörän vaikka olisin mieluummin kyllä sen Pivotin halunnut. Mutta en tuolta kaupasta.
Somepäivitykset menevät vähän yli... Kaikki on ihanaa ja parasta...
Oman kokemuksen perusteella: jos tiedät mitä olet hakemassa saat hyvää palvelua.
Kävin hakemassa Laufeyn joku viikko sitten ja osto tilanteesta jäi hyvä fiilis, vaikka tili koki aikamoisen tuuletuksen. Tai ainakin minun tilini, joillain varmaan varaa hassata enemmänkin.
Kävin koeajamassa liikkeessä esillä ollutta mallia siinä lähi kallioilla. Hyvältä tuntui, mutta väri ei oikein miellyttänyt (koko oranssi ei vaan oo mun juttu). Oikean värinen käytiin kaivelemassa varastosta ja siihen laitettiin pyytämäni polkimet ja käytyäni silläkin ajamassa asennettiin WTB Padloc gripit. On muuten mukavat. En tämän kokoisiin hankintoihin lähde hätiköimään ja muutenkin ymmärrän, että kauppiaan pitää tehdä kauppaa, joten siinä minun pyörän valmistelun ja muun paskanjauhantani ohessa kauppias myi toisenkin Laufeyn ja palveli muitakin asiakkaita. Ainut mikä vähän jännitti oli, että sulkemisaika läheni ja meni ohikin. Eipä tuntunut poppoota kummemmin häiritsevän. Pyörä niputettiin loppuun ja vielä jeesattiin autoonkin, jonka jälkeen sitten jäätiin jauhamaan siihen parkkikselle kaikkea pyöräilystä sun muusta. Mikäs siinä mukavia turistessa lämpimänä kevät iltana.
Pari muutakin kertaa käynyt onnistuneesti ostoksilla. Ekalla kävin hakemassa vaimon pyörään polkimet. Kysyin missä on ne on ja sitten kassan kautta ulos. Hain myös lokasuojan omaan, kun kyllästyin saamaan kiviä naamaani, ja samalla vaimolle lukko gripit. Taas nopea kysäsy, kamat syliin ja kassan kautta ulos.
Kerran oltiin vaimon kanssa metsästelemässä satulaa. Tällöin oli valitettavasti jokin ihme härdelli menossa. Ohi kuulemani perusteella, joku oli vetässy koeajolla koirankikkareeseen ja puhdistusoperaatiot käynnissä. Hetken ihmeteltiin, mutta hässäkkä oli sen verran komea, että päätettiin oman kiireen takia jatkaa matkaa.
Seuraavaksi meinaan testata miten onnistuu hissitolpan hankinta. Tili ei näet antanut periksi kuin siihen edulliseempaan malliin pyörästä.
Ride More Cupille ei taida olla omaa ketjua, joten laitetaanpa tänne: Kuvia Ride More Cupin 2018 ensimmäisestä osakilpailusta Kouvolan Mielakasta (https://photos.app.goo.gl/AFWJeWyqx6oCShYHA). Kuvia voi käyttää kuvaajan nimen mainiten (Jukka Härkönen) ja korkeamman resoluution versioita saa YV:llä haluamaansa kuvaan viittaamalla.
HXX1100H
28.08.2020, 21.51
Nopeaa toimintaa , MTb-kengät tilattu keskiviikkona klo 14.21 , lähetetty klo 15:06 ja noudettu Äkäslompolon paikallisesta kyläkaupasta tänään klo 15:00
Huvittavia kommentteja. Tosiaan kauppaan ei kannata mennä vanhaa munamankelia korjaamaan, eikä todellakaan ostamaan mitään yksittäistä hanskaa tai kypärää, ellei ole valmis 30-60 min odotteluun kun kauppias hieroo pyöräkauppoja paremmin maksavan asiakkaan kanssa. Auta armias jos joku tulee jonkun Canyoninsa kanssa selvittämään huoltokuvioita. Vähintään aasin leima otsaan ja nurkkaan häpeämään jos alla ei ole kaupan omaa merkkiä oleva pyörä.
Touche! Tätä en tiennyt ennen liikkeeseen menoa ja luojan kiitos etten mennyt puhumaan omasta spectralistani (jos siihen olisi ollut mahdollisuus).
Vinkkejä Ridemorelle hyvään asiakaspalveluun:
-Kun asiakas astuu myymälään niin myyjän kannattaa sanoa heipat vaikka olisi muita asiakkaita
-Vielä parempaa palvelua kun myyjä sanoo heipat ja toteaisi tyyliin että: "Mulla on tässä ruuhkaa, mutta katsele rauhassa/tule kysymään jos on jotain mielessä"
-Asiakkaiden aikana kovaan ääneen kiroilua myymälässä kannattaa pyrkiä välttämään
Ensimmäinen asiakaskokemus ei ollut paras mahdollinen, olisin ollut kiinnostunut ff-kypärästä ja mahdollisesti laseista mutta en tiennyt että pitää olla täysin oma aloitteinen. Luulisi kuitenkin, että 2020 luvulla kivijalkakauppojen menestyminen verkkokauppojen paineessa on jo sen verran kovaa, että palveluun kannattaisi panostaa. Myymälä oli kyllä kaikin puolin hieno ja näyttäviä davinceja ja pivotteja näytti olevan tarjolla.
Ite ostin polvarit tuolta, ite sai rauhassa tutustua, apuakin tarjottiin. Sovitukseen joutu odottamaan muuten meni tehokkaasti ja niin kuin pitikin.
Tästä liikkeestä tulee kyllä aika vahvat Foxcomp Helsingin vibat kun se vielä oli olemassa. :)
Ymmärrän kyllä miksi aika monella voi mennä tunteisiin.
Olen asioinut monesti, mutta joka kerta mennyt hakemaan jotain tiettyä asiaa, rengasta, takapakkaa tms kulutusosaa. Yleensä nopea suoritus, ajoittain on joutunut odottelemaan, mutta se on normaalia. Hinnat on mielestäni yllättävän kilpailukykyiset.
Jos aikoo pyörää itselleen tuolta hakea, tai on joku puitava takuuasia, niin ei kannata mennä ruuhka-aikaan. Mun tapauksessa kauppias on kyllä venynyt ja homma on toiminut. Suosittelen kauppaa, mutta kiireiselle tämä paikka ei sovi.
Repesin ääneen noille läskipyöräkommenteille... ihan perus-Mikkoa :D Kyllä se Mikko noita Pivotin läskejä myy.
Instagrammissa postauksen pyörä on aina se paras ja ihanin, riippumatta mikä pyörä kyseessä. Ihan normaalia markkinointia.
Raha puhuu ja aika on rajallista. Kauppiaan huomio kiinnittyy asiakkaisiin, jotka tulevat pyöräkaupoille.
Käyn tuolla viikkolenkillä silloin tällöin. Kerran asiakas, joka oli ostamassa ensimmäistä maastopyöräänsä, oli myös mukana. Häntä opastettiin ja huomioitiin kyllä hyvin kauppiaan toimesta lenkin aikana. Ei tarvitse ostaa sikaa säkissä, vaan demopyörän voi koeajaa viikkolenkillä.
Isä nitro
05.03.2022, 13.01
Luin noita aikaisempia kommentteja, joiden perusteella jäi hieman ristiriitainen kuva tästä liikkeestä.
Pistän omani. Ostin kyseisen liikkeen netistä sähkösukat, joiden toisesta osapuolesta katkesi vastuslanka. Laitoin viestiä liikkeeseen ja sanoivat hoitavansa asiaa. Aika pian tuli viesti, että maahantuoja on luvannut hoitaa uuden sukan tilalle. Viikon päästä tuli viesti että maahantuojasta ei ole kuulunut. Sanoin että odotellaan. Uusi viesti noin viikon päästä, jossa todettiin että maahantuojasta ei ole vielä kuulunut, mutta otetaanko uusi sukka hyllyssä olevasta paketista. Sanoin, että kiitos mainiosta ehdotuksesta, mutta ei nyt ole kiirusta kun lämmintä piisaa ja että odotellaan maahantuojan lähetystä. Se tulikin pian. Kiitin erinomaisesti toiminnasta ja siitä, että asiakas pidettiin tilanteesta asian tasalla ja että pohjalainen kiittää silloin kun on aihetta (aika harvoin yleensä on). Sanoin senkin, että yleensä ostovaiheessa kaikki toimii, ja että kaupan tosi luonne paljastuu vasta ongelma- ja takuukysymyksissä. Saman totesin ostettuani 4 tonnin maantiepyörää, jonka kanssa oli monenlaista ongelmaa eräässä toisessa liikkeessä (josta olen toisessa ketjussa avautunut jo aikaisemmin.
En nähnyt kyyneliä myyjän poskella, mutta oletan että ovat kunnolla tästä lähtien.
Sent from my iPad using Tapatalk
Täältä eilen laitoin tilaukseen uuden kypärän ja hiukan muuta. Nopeaa ainakin oli toiminta, reilu puoltuntia tilauksesta oli paketti jo kuljetusfirman kyydissä. [emoji1303]
Erittäin hyvä palvelu ollut joka kerta!
Kokemukset tältä päivältä: Hissitolppaan tarvitaan uudet sisuskalut, mieluummin heti kuin nopeasti kun keliä ja ajohalua vielä piisaa.
Tilaus nettisivun kautta sisään, klo16.23 ilmoitus @postilla jotta tilaus vastaanotettu. Seuraava kilahdus sähköpostissa klo16.36: tilauksesi on lähetetty. Mukana Postin seurantakoodi jonka mukaan lähetys on rekisteröity klo 16.40, ja toimitusta lupaillaan huomiselle.
En tiedä miten tuota muualla luokiteltaisiin mutta mun maailmassa aika wtun nopeeta.
Edit. Alle 24h tilausnappulan painamisesta hissitolppa saatettu takaisin toimintakuntoon, jopa Posti hoiti osansa mallikkaasti.
Lähimpiä pyöräliikkeitä itselle tämä, aina olen tarpeeni täältä löytänyt. Kulutusosaa löytyy hyvin hyllystä ja apua on saanut. Suosittelen! !
Onpas vaihtelevia kommentteja.
Omat kokemukset taas on hyviä. Kävin tsekkaamassa uutta pyörää parissa liikkeessä, ja tuolla(kin) laittoivat koeajettavaksi eri versiot ja koot samantien.
Sai ajella niitä peräkkäin niin valkeni heti sopiva koko ja versio.
Pahemmin ei kyllä pyörää myyty, vaan sai itse kysellä ja kaivella asiat joista oli kysyttävää. Sopii mulle kyllä ihan hyvin kun oli kiinnostava malli jo haarukoitu.
Päädyin tilaamaan tuolta ja oikein sujuvasti meni etufillarin kautta tilaus. Pyörä oli hyvin perussäädöissä, ja keulan paineetkin tsekkasivat painon mukaan oikealle hehtaarille.
Pienenä kauneusvirheenä ei ollut kumeja laitettu tubeleksena valmiiksi kuten piti. Tarjoutuivat toki laittamaan, mutta olin autolla jo hakemassa pyörää niin sovittiin että laitan itse, kamat antoivat mukaan niin ei tarvinnut eestaas ajella.
Mikapark
07.10.2022, 19.21
Eilen illalla tein tilauksen ja tänään aamulla tuli 10.43 ilmoitus että tilaus lähtee eteenpäin ??
Kuminauha
07.10.2022, 20.22
Ite olen kyllä saanut aina hyvää palvelua, on moikattu ja naamakin muistetaan jo parin käynnin jälkeen ja kysellään onko hankinnat toiminu. Hinnatkin on todella hyvällä tasolla mun mielestä ja panee jossain tapauksissa kapuloita saksankauppojen hinnoitteluun.
Oho, olipa melkoisen negatiivinen ketju vs. omat kaksi kokemusta - lienenkö ollut sitten vaan todella onnekas.. ihan hiljattain ja lk. 2 v. sitten. Joskin etänä/nettikaupasta tänne böndelle, mutta ennätysnopeasti tavara tulee, hyvin pakattuna myös. All 1 vrk tuli OneUp dropperi. Ja vasta myöhemmin huomasin, että hitahan oli kaiken päälle mitä edullisin. Justiinsa samaan rahaan olisi saanut "jostain Saksasta" "millä lie" toimitusajalla. Tämä yksi niistä mistä ensimmäisten joukossa etsin löytyykö mitä tarvitsen, jos paikallisissa ei ole hyllyssä.
Muutaman kerran tilannut netin kautta tuolta ja hyvin on toiminut. Palvelun hyvyys tai huonous näkyy sitten, kun tulee ongelmia, mutta onhan niistäkin täällä positiivisia kokemuksia. Paikan päällä en ole käynyt. Ehkä pitäisi joskus käväistä.
Itsellä myös hyvät kokemukset liikkeestä, toimitus nopea, hinnat kilpailukykyisiä ja vastaavat puhelimeen.
Vaihtoivat myös postimaksua vastaan itse väärin tilaamani dropperin oikeaan malliin.
Koheltaja
09.11.2022, 18.22
Kesällä kysyin ulkomailta ostetun pyörän korjauksesta ja vastaukseksi sain puhdasta vittuilua joka tuntuu tämän viestiketjun perusteella olevan toisinaan normaali toimintamalli. Tuon jälkeen olen asioinut liikkeessä koska se on sopivan matkan päässä, parkkis vieressä ja hinnat usein hyvinkin kilpailukykyisiä euroopan "tukkureihin" verrattuna. Myymälässä asiakaspalvelu on ollut kohdallaan, asiantuntemusta on havaittavissa ja aika hyvin on kampetta hyllyssä joka on hyvä asia.
Pari kertaa on koira ollut nukkumassa oven kynnysmatolla, varsinainen vahtikoira kun silmät ei edes auennut kun kiipesin koiran yli :)
Tämä on kyllä hieno teko Mikolta! Toivottavasti kauppa käy!
https://www.ridemore.fi/blackfriday-
Tämä on kyllä hieno teko Mikolta! Toivottavasti kauppa käy!
https://www.ridemore.fi/blackfriday-
Hieno teko
Tänään kävin kaupassa ostamassa kypärän ja oli kyllä erittäin miellyttävä asiakaskokemus. Palvelu loistavaa ja asiantuntevaa.
Erityishuomio vielä liikkeen yleisestä järjestyksestä ja siisteydestä, joka oli hyvällä tasolla. Vaikuttava kauppa kaiken kaikkiaan tällaiselle pienen kaupungin jannulle.
Marsusram
02.12.2022, 09.50
Erityishuomio vielä liikkeen yleisestä järjestyksestä ja siisteydestä, joka oli hyvällä tasolla.
Taitaa olla siis pikkuremppa ohi putiikissa, eikä uusia tavarakuormia tai huollettavia pyöriä käytävällä. Pakostakin logistiikan kanssa voi ajoittain olla ahdasta kun ei ole "takaovea" toimituksille.
Robokoppen
05.12.2022, 12.14
Erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu viikonloppuna kun kävin hakemassa nastarenkaat.
Nopeasti toimi verkko-ostokset. Palikka tuli nopeasti ja halvalla.
Olis voinut hakea IRL, mut ei millään viitsinyt lähteä Konalaan kun ei ole mitenkään muun elämisen varrella.
Nyt on Ridemoren kanssa kokemuspakissa pieleen mennyt verkkokauppaostoskin, reklamaatio, sekä vastaus siihen. Aivan varmasti on jatkossakin ostoslistalla kärjessä, aina kun omaan tarpeeseen sopivaa tuotetta vaan löytyy. Aidosti kiinnostaa mikä meni pieleen ja miksi, sekä hyvitys tulee heti (vrt. esim. verkkis, käsittely 2-3 vkk, maksun palautus jopa saman verran päälle, ei pätkääkään kiinnosta edes 20 % virhe vs. speksit, jne....). 0-30 % päälle jonkun B-D hintojen en näe minkäänlaisena haittana, kun vastaukset tulee heti, täsmälleen aiheeseen ja homma hoituu. Ei ole toki ainoa laatuaan maassamme, mutta yksi malliesimerkki.
Täytyy kyllä sanoa, että tämä on nopeudessaan omaa luokaansa. Tilaus 9.57 ja lähetysilmoitus 10.20.
Rataspakka
02.02.2023, 13.45
Yhden pyörän ostanut Ridemoresta ja läjän komponentteja. Ihan tyytyväinen olen ollut ja asiakaspalvelu paikanpäällä on pääosin ollut ihan ok (ei täydellistä, mutta ei nyt huonoakaan). Komponentit on ollut sen verran hyvän hintaisia, että voinut monta ulkomaantilausta jättää tekemättä.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.