PDA

Näytä tavallinen näkymä : TomTom Multi-Sport HRM GPS-urheilukello

joni33
25.09.2014, 20.57
Onko otsikon Tomtomista kenelläkään kokemuksia? Heikosti tuntui netistä löytyvän mitään kokemuksia tästä. Olisi sopuhintaan sellainen täällä Kouvolassa saatavana.

nure
27.09.2014, 08.22
Ostaa piti mutta nuo lyhyet valmiusajat arvelutti, jos luvataan 10-12h niin käytännössä usein vielä pienemmät. Muuten vaikutti ihan ok kapistukselta...

joni33
27.09.2014, 18.15
Ostin laitteen eilen, mutta en ole ehtinyt vielä testaamaan. Laittelen tänne kommenttia, kunhan ehdin kunnolla testaamaan.

hyle
25.11.2015, 17.44
Onko tomtomista kertynyt käyttäjä kokemuksia lähinnä pyöräily käytössä.näyttää olevan sopu hintaan verkkokaupoissa myynnissä joten herätti vähän kiinnostusta.

BONK
25.11.2015, 18.44
Rouvalle tilasin tällaisen "joululahjaksi" kun oli -20 % alessa:

https://www.sportamore.fi/tuote/104619-tomtom-runner-2-cardio-music-l-uni-svart

Ei ole vielä tullut, joten ei ole vielä palautetta antaa.

joni33
25.11.2015, 19.57
Katos, olin unohtanut kirjoittaa tästä. Reilu vuoden verran tuo on ollut mulla käytössä. Muuten olen ollut siihen tyytyväinen, mutta akun kesto saisi olla pidempi. Gps:n ollessa päällä akku kestää noin 5-6 tuntia. Usein ajelen sellaisia reilu puolentoista tunnin lenkkejä ja jos ei muista ladata niin kolmannella lenkillä loppuu akku. Toinen heikompi juttu on pyörän tankokiinnike, joka hajosi mulla ehkä noin kymmenen käyttökerran jälkeen. Näyttö on aavistuksen pieni, mutta kyllä siitä tiedot näki auringon paisteellakin. Kokonaisuudessaan oon laitteeseen tyytyväinen eli kannattaa ostaa jos sen saa järkevään hintaan.

hyle
25.11.2015, 20.42
Tarkoitus on hankkia laite maantie sekä maastopyöräily käyttöön. Maantie pyörä nopeus/cadence anturilla ja maasto ilman anturia. Saako laitetta käytettyä kahdessa pyörässä sitten että vaihtaa vaan asetuksista kumpaa pyörä käyttää. Pystyykö mittariin siirtämään pyörillä jo ennestään ajetut kilometrit vanhasta mittarissa.nykyinen mittari on polar rs800cx joka olis muuten ok mutta on alkanut tympimään sisäisen GPS:n puute.

joni33
25.11.2015, 20.49
Kahden erilaisen pyörän valintaa ei ole eli pitää vaihtaa rengaskokoa tarvittaessa. Nopeesti äsken tutkin asiaa enkä löytänyt kohtaa mistä olisi voinut lisätä vanhoja kilometrejä.

hyle
25.11.2015, 21.10
Kiitoksia tiedoista taitaa puuttua minulle olennaisia ominaisuuksia. taidan katsella vielä vähän muitten valmistajien vempaimia