PDA

Näytä tavallinen näkymä : Saataisiinko kokoon järjestäytynyttä yhteistä ajotoimintaa Ylästöön (Vantaa)?

Kanuunadale
10.09.2014, 14.26
Tervehdys,

laitetaanpas tänne kyselyä: Onko innostuneita maastokuskeja Ylästöön-Silvolaan-Paloheinään? Saataisiinko kokoon jollain muotoa järjestäytynyttä ajotoimintaa porukassa? Ei maksuja, ei aatteellisia yhdistyksiä eikä sitoutumista mihinkään vaan ainoastaan hauskanpitoa ja rentoa ajelua porukassa. KAIKEN TASOISILLE KUSKEILLE!
Tyyliin Fillarifoorumille oma ketju (nimiehdotuksia ketjulle saa heitellä) johon voisi halukkaat laittaa viestiä ajeluista ja ajankohdista. Ja tietenkin missä voi ajon jälkeen arvostella kenellä parhaat OTB:t.

Toinen idea... Alueella on paljon todella hyviä, kaiken tasoisille kuskeille sopivia polkuja. Saataisiinko myös niitä lisäkehiteltyä? Osa poluista kaipailisi hieman oksien parturointia ja muutaman todella mutaisen kohdan saisi pienellä vaivalla vähemmän mutaiseksi. Muutamaan paikkaa saisi vanhoista terassipuutarpeista rakennellakin jotain. Muutama silta ja ainakin 1 hyppyri siellä jo onkin rakennettu.

Itse olen pyörinyt näissä maisemissa useamman vuoden, mutta vasta tänä kesänä olen löytänyt todella paljon hyviä polkuja. Itseasiassa ovathan ne olleet siinä ihan vieressä koko ajan.

Ainakin Stravan perusteella alueella on aika mukavasti ajelijoita ja näköjään paljon valmiita polkupätkiä.

Sana on vapaa!

kmw
10.09.2014, 14.36
50/60 Pahat Sedät siellä ovat ajelleet jo vuosi kausia ja on perattu ja lumilapioitu polkua, rakennettu siltaa ja muuten vaan hymyillen höntyilty ynpäriinsä. Tsek ao. topikki http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?45749-50-60-Tasajako ja huutelee sinne lenkkiseuraa. Ensi viikonvaihteessa usiampi Setä kaikkoaa Riitalaan, mutta hoodeilla asustelee ja vaikuttaa semmosiakin jotka sinne ei ole lähdössä.

Kanuunadale
10.09.2014, 17.34
Kiitos! Pitääpä perehtyä. Äkkiseltään vilkaistuna kauheen pelottava ryhmän nimi ja levottomat jutut.

mutanaama
10.09.2014, 17.59
No niin on, entäs sitte ;)

kolistelija
10.09.2014, 18.02
No niin on, entäs sitte ;)
Ite oot!

Noi 50/60 jäpät on ihan kaameita. Jengi pitää hauskaa, nauraa, neuvoo, auttaa, oottaa ja on muuten vaan uittumaisen mulk... mukavia. ;)

mutanaama
10.09.2014, 19.31
Ite ootat ja naurat kanssa.