Näytä tavallinen näkymä : aamuvirkkua lenkkiseuraa Helsingissä?
Löytyiskö tämän kauttaa lenkkiseuraa kesäksi? Herään yleensä jo kuudelta ja olisin valmis lähtemmän lenkkille aamulla jo 7-9 väilllä ennen kun alkaa oleen liian lämmintä. Itse asun Etu-töölöössä mutta autollakin voin välillä siirtyä vähän matkaakin...
Eniten minua kiinnostaa maantie, mutta myös kevyt maastopyöräilykin (soratie ja metsäpolut) maistuu jos sovitaan siittä etukäteen niin valitsee pyörän sen mukaan.
terv.
365
Minkälaisia lenkkejä olit ajatellut? Jos noin tunnin mittaisia ja välilä vauhdikkaitakin, niin saattaisin olla kiinnostunut. Itse olen toivottoman aamu-uninen, mutta aamulenkkeilyn aloittaminen on käynyt pari kertaa mielessä ja lenkkiseura + sovittu aloitusaika voisivat vauhdittaa kehitystä ;) Oma lähtöpaikka on Lauttasaaressa joten autosiirtymiä tuskin tarvittaisiin tällä välillä. Ja niin, maantie ja maasto käyvät molemmat.
Moi!
Itse asun Etu-töölössä, ja vaikka olen asunut Suomessa jo 12 vuotta niin pyöräily on ollut aika vähissä, peruslenkkini tänä vuonna on ollut lähellä rantaviivaa: töölö-hietsu-lauttasaari-otaniemi-ruukinranta-munkkiniemenranta-seurasaari-töölö, mutta olisi kiva kokeilla uusia lenkkiä. Laitan YV sinulle.
terv.
365
Pidetään ketju hengissä, ja erityisesti jos löytyy vauhdikkaammista aamulenkeistä/-treeneistä kiinnostuneita myös niin täällä voi ilmoitella asiasta!
failboat
28.06.2014, 01.28
B300:lle seuraa hakusessa. Tarkoituksena ajella vierumäelle seuraillen valmista reittiä http://www.randonneurs.fi/300-km-helsinki/ Heinäkuussa jonain viikonloppuna olisi tarkoitus suorittaa ko. matka. Suoritettuna B200 viikko sitten joten hajua on mitä edessä olisi. Pyöränä maastopyörästä viritelty ns. hybridi joten keskarina +20 ja taukoina miltä milloinkin tuntuu. Vieatiä voi laittaa privassa. ta<rkoitus ja haave olisi ponkaista liikkeelle jotain klo 4-6 välille että kotiin kerkeää ennenn pimeää.
Ammulenkki keskiviikona. Tuleeko kukaan mukaan?
Iltapäivät näyttävät aika sateiselta (ja ukkostakin tulossa?)
Lähtö: Töölö/Manula/Vantaankoski/Kuninkaanmäki, Bemböle... Siis sovittavissa.
Aika: 0800
Pituus 80-100km
Keskari: 30-28 km/h tasatehoalla, hiukan nopeamminkin jos haluat ottaa enemmän vetovuoroja ;-)
Lyheempi tankkaustauko tarvittaeessa.
Miten olisi lähtö Kuninkaanmäestä n. klo 8.30? Reittinä vaikkapa tämä
Kuninkaanmäestä tänään tälläinen http://ridewithgps.com/routes/1733183 klo 17:00. Keskari 32-34km/h nurkilla
tai mahdollisesti pidennetty versio Laukkosken ja Hinthaaran kautta.
Kaffepaussi esim. SSS paviljongilla. (http://www.ssspaviljong.fi/huvudsida_finska.htm)
Olen mukana, nähdään Kuninkaanmäessä!
Laitan kännykkänumeroni privaattiviestinä. Soitellaan/tekstaillaan jos tulee muutoksia.
Asia selvä. Laitoin oman kännynumeron privana. Treffit siis 8.30 HePo:n lenkkien lähtöpaikalla (Lattamiehentien ja Vanha Porvoontien risteys).
Huomenna, keskiviikko (6.8.2014) aamuna olisi tarkoitus taas lähteä aamulenkille, samat speksit kuten viime keskiviikona ( tämä on sama lenkki kun viime lauantaina ajettu yhteislenkki). Olisko lähtiöitä?
Reittiä ja aikaa voidaan tottakai muokata jos tämä perusehdotus ei sovi.
keskiviikko (6.8.2014) aamuna olisi tarkoitus taas lähteä aamulenkille
Voisin lähteä kaveriksi. Kuninkaanmäestä klo8:30?.
Jos ei minua näy aamulla niin olen löytänyt lomapäiväkausirytmin (ei ole kyllä tapahtumassa näillä helteillä)
Nähdään siellä 0830!
Laitan vamuuden vuoksi kännykkänumeroni privana vielä.
/
Hasse
Privileged
06.08.2014, 08.49
Tuli herättyä sen verran aikaisin, että tulen mukaan ainakin osaksi matkaa :)
Privileged
06.08.2014, 13.06
Kiitokset alkumatkan ajoseurasta ja olishan ne munkit maistunut, mutta tällä kertaa oli jätettävä väliin aikataulun ollessa turhan tiukilla :)
http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/10544253_1496546647256628_2113267040_n.jpg
Jaahas, ehditään ottaa kuviakin lenkin aikana... Pitää kai polkeaa vielä kovempaa!
....kun vaan jaksaisi) ;-)
Kiva kun tulit mukaan sen verran mitä ehdit.
Jos laskin oikein(?) niin keskari oli 31,5km/h Immersbyntien jälkeen, ja jostaan syystä se hiipui kotiinpäin ajaeessa.
/
Hasse
Tätä ketjua hyväksikäyttäen..
Huomenna 11.8.2014 aamulla Porvoon lenkkiä tarjolla. speksivauhti 28km/h http://ridewithgps.com/routes/2504247
Lähtö Malmin S-marketin parkkipaikalta klo8 (Kirkonkyläntie 34, 00780 Helsinki)
Kuninkaanmäestä voi tulla mukaan noin puoli tuntia myöhemmin.
Kuninkaanmäessä emme varsinaisesti odottele joten, jos olet tulossa mukaan niin laita viestiä tai ole ajoissa.
Norjalaisten mukaan huomiset sateet taukoavat klo10 mennessä.
Lenkille siis klo10 kuninkaanmäestä, reitti jotain mäntsälä-porvoo meinasin ~140km.
Saa tulla seuraksi. säävaraus voimassa
Norjalaisten mukaan huomiset sateet taukoavat klo10 mennessä.
Lenkille siis klo10 kuninkaanmäestä, reitti jotain mäntsälä-porvoo meinasin ~140km.
Saa tulla seuraksi. säävaraus voimassa
Ennusteet näköjään vähän päivittyneet = vettä tulee enemmän tai vähemmän koko aamupäivä.
Tai lähteä tästä keskuspuistoon ajelemaan sadekamat päällä.
Seuraava potentiaalinen aamulenkkipäivä voi olla perjantai.
15.8.2014 klo9 kuninkaanmäki http://ridewithgps.com/routes/5616702
Jotain tuon suuntaista meinasin ajaa. ns. pakolliset pätkät reitillä ovat 51-62km ja 71-89km muuten reittispeksi saattaa elää.
Speksivauhti on sopiva.
Jos koko pätkää ei ehdi/jaksa ajaa mukana niin Mäntsälästä menee juna kerran tuntiin (esim. 11:39 lähtevään junaan pitäisi ehtiä 30-keskarilla, seuraava 12:39 jne..)
niin unohtui mainita, että säävaraus on voimassa, jos aamulla tulee vettä kun viimeistä päivää niin en aja.
Otan kyllä sadetakin mukaan lenkille. Tällä varmistetaan, että vettä ei tule.
Alussa oli yksi, sitten jo kaksi.
Sadekuuroja oli kolme.
Pullia oli myös kaksi, mutta vain yksi suu.
Matkaa päivälle kertyi 167km.
kuovipolku
15.08.2014, 18.27
Oliihan niitä sadekuuroja kolmen isoja pisaroita mutta kovin harvakseltaan pudotelleen lisäksi neljäskin: se joka ei osunut kohdalle mutta oli juuri kastellut kolmisensataa metriä tietä Virtaalassa. Ampiaisia oli muuten lukematon määrä Tuorilan kotileipomon terassilla ja muutama sisälläkin..
Laatulenkki, jonka olisi uskonut kelpaavan useammillekin, mutta lähtö taisi olla aamuvirkuille liian myöhäinen?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.