Näytä tavallinen näkymä : Continental X-King 2.2 29" paineet
Takakumi
26.04.2014, 11.49
Otsikon renkaalla ajelevat. Millaisilla rengaspaineilla ajatte? Tuntuu, että rengas on kova vaikka painetta alle 2,0 bar. Kokemuksia?
Edessä 1.3-1.6, takana 1.5-1.8. Kehät ZTR Crest 29er ja tubeless.
Otsikon renkaalla ajelevat. Millaisilla rengaspaineilla ajatte? Tuntuu, että rengas on kova vaikka painetta alle 2,0 bar. Kokemuksia?
Edessä litkuilla 1,6...1,8 bar 2,4" leveässä kumissa, kuskilla painoa pitkästi toista sataa kiloa ja kehänä flow ex.
Niin ja mulla painoa 75kg. On muuten hengenvaarallisen liukkaat kumit nämä hiemankin märällä (racesport, black chili). Hyvin rullaa, mutta maastossa olen todennut todella paskoiksi kumeiksi. Esim. Rocket Ron pitää mielestäni huomattavasti paremmin.
syklopaatti
26.04.2014, 21.32
No makuja monia. 2,4 X-king 26 tuumasena parhaita takarenkaita millä oon ajanut. Rullaa hulluna pitoon nähden mikä sekin a-luokkaa. Voi tosin olla et 2,2;ssa on senverran pienemmät nappulat et ei pidä. Jos kysyjällä protection malli niin saa ajaa todella pienillä paineilla. Tosin niin pitääkin ajaa jos pitoa hakee
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takakumi
27.04.2014, 05.10
Malli on X-King RaceSport. Ensiasennus rengas pyörässäni.
No makuja monia. 2,4 X-king 26 tuumasena parhaita takarenkaita millä oon ajanut. Rullaa hulluna pitoon nähden mikä sekin a-luokkaa. Voi tosin olla et 2,2;ssa on senverran pienemmät nappulat et ei pidä. Jos kysyjällä protection malli niin saa ajaa todella pienillä paineilla. Tosin niin pitääkin ajaa jos pitoa hakee
Sent from my iPhone using Tapatalk
janne kuivakangas
27.04.2014, 21.32
26" Sena ihan loistava kumi rullaa ja pitää kuhan ei oo kovin pehmeetä..
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Edessä litkuilla 1,6...1,8 bar 2,4" leveässä kumissa, kuskilla painoa pitkästi toista sataa kiloa ja kehänä flow ex.
Miten leveä rengas on flow ex kehällä.. 2.2 leveenä ei oikein mielestäni toi contin rengas istu hyvin,mut toi 2.4 vois olla soiva peli!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.