Näytä tavallinen näkymä : Velo&oxygen
Mikael52
10.07.2013, 12.35
Mäkipyöräilyssä vaurioitui takakiekko lievästi. Aamulla tänään Velo&Oxygen Puhokseen. Liikkeessä ei yhtään asiakasta, mutta neljä toimettoman näköistä tyyppiä henkilökuntaa. "Tällainen kiekko ja tällainen vaurio, voisiko saada huoltopalvelua? Menossa ajoreissulle ja pitäisi saada kuntoon viimeistään huomenna." Pientä neuvonpitoa henkilökunnan kesken... ei kerkiä kun vasta maanantaina, oli vastaus, eikä edes tutkittu kiekkovaurioita. Ihmettelyä??? Miksikähän ei kerkiä, kun toimettomuus selvästi nähtävissä. No ulos hiukan kiukkuisena moisesta tympeästä palvelusta, edelleen ihmettelyä? Läheiseen Intersportiin, missä asiakkaitakin paikalla. Sama selvitys asian suhteen henkilökunnalle. Hei tämähän on pikku homma, kymppiminuuttia, minäpä teen tämän heti, oli vastaanotto. Hienoa. Kymppiminuutin odotus ja kiekko oli saatettu kuntoon, maksu 10 egeä ja iloisena ja tyytyväisenä ulos. Tämä oli asiakaspalvelua ja ammattitaitoa, jota odottaa saavansa, varsinkin erikoisliikkeissä ja näkyvästi vielä yhteistyökumppanina pyörätouhuissa toimivalta yritykseltä. Hyi!!! Ei enää koskaan Velo&Oxygeniin. Ja tämä tapahtui tänään aamupäivällä. PISTEET INTERSPORT PUHOKSELLE 6-0.
keski-ikäinen
10.07.2013, 13.14
Mulla on kanssa erittäin hyviä kokemuksia tuon Intersport Puhoksen huollosta. Tosin aikaa on kulunut jokunen tovi, mutta niin hyvä maku tuosta jäi, että sinne meinaan maantiefilon kauden lopussa huoltoon viedä.
En nyt oikein ymmärtänyt. Et saanut kiekkoa rihdattua hetipaikalla koska jossain liikkeessä oli huoltojonoa, josta sitten suutuit näin paljon? Okei. Kiitos tästä tärkeästä ketjusta!
maantienässä
11.07.2013, 12.10
missä kohdassa mainittiin että siellä oli huoltojonoa, jos neljä kaveria, siis työntekijää, liikkeessä toimettomana aikaa viettämässä
M. Ouvinen
11.07.2013, 12.13
Ehkä ne oli myyjiä, ei mekaanikkoja?
Privileged
11.07.2013, 12.20
Minä en ainakaan voi sanoa pahaa sanaakaan kyseisen firman toiminnasta... kummankin toimipisteen huoltoa käyttänyt ja todella ystävällistä, joustavaa ja asiansa osaavaa palvelua saanut :)
Ehkä ne oli myyjiä, ei mekaanikkoja?
Ehkä tässä tapauksessa olisi myyjät voineet ystävällisesti kertoa asiakkaalle että "Valitettavasti meidän mekaanikkomme on juuri tämän päivää poissa, ja me ei uskalleta itse alkaa kiekkoa rihtaamaan kun meillä kenelläkään ei siitä kokemusta ole. Mutta saat kiekon kuntoon heti maanantaina aamusta kun mekaanikkomme taas palaa tänne verstaalleen! Valitettavasti tämän nopeampaa palvelua emme nyt poikkeuksellisesti pysty tarjoamaan."
Pattaya68
11.07.2013, 12.36
Itse olen saanut molemmissa liikkeissä hyvää palvelua. Viimeksi piipahdin Kallion liikkeessä ihan pikkujutun takia ja palvelu oli mielestäni oikein hyvää, joten kävin sitten myöhemmin ostamassa kyseisestä liikkeestä pientä sälää. Näin se palvelu saattaa poikia jopa kanta-asiakkaan.
Tässä haiskahtaa selvästi liiketoiminnan palvelu-ulottuvuuden heikkous. Kyllä minäkin osaisin polkupyörän myydä, en ehkä täysjoustoa kuitenkaan, mutta kiekko jäisi ilman muuta rihtaamatta. Palvelu-ulottuvuuden huomioiminen olisi tarkoittanut pahoittelua ja valittelua siitä, että koska tämän homman osaava heppu tai h-peppu on paikalla vasta myöhemmin tai töitä on reilusti jonossa ja jo myöhässä niin ei pysty väliin ottamaan ylimääräistä jne. Asiakas olisi ymmärtänyt miksi ei onnistu eikä olisi vetänyt hernettä nenään?
missä kohdassa mainittiin että siellä oli huoltojonoa, jos neljä kaveria, siis työntekijää, liikkeessä toimettomana aikaa viettämässä
No on se mun mielestä aika paljon loogisempi johtopäätos kuin että että liikkeessä on vain "aikaa viettämässä" olevia työntekijöitä jotka ihan vain asiakkaille vittuillakseen eivät tee huoltoja. Tuskin ne kaikki neljä oli mekaanikkojakaan. En vain ymmärrä miten tuollaisesta (ei saa kiekkoa rihdattua odottaessa) voi kiukkuuntua.
Mulla oli pyörä korjattavana ko. liikkeessä touko- tai kesäkuussa. Asioin ensin puhelimitse ja sitten kävin paikalla lähellä sulkemisaikaa, jolloin paikassa oli kummallakin kerralla paljon asiakkaita. Jäi kyllä hyvä kuva henkilökunnan asenteesta kiireestä huolimatta.
Toki jouduin odottamaan palvelua, kun ruuhkaa oli, ja huoltojonokin kesti lähes viikon. Tästä huolimatta, kun vuoro tuli, huoltohenkilö laittoi heti pyöräni huoltopukkiin, kun epäili vian johtuvan muusta kuin takavaihtajan rikkoutumisesta. Tarkastelussa kävi sitten ilmi, että vaihtajan jousi on poikki. Olisinhan tietty halunnut pyörän kuntoon heti seuraavaksi päiväksi, mutta minkäs teet, kun kiireisempään aikaan tulee vikaa.
Sir Richard
18.07.2013, 04.08
Hyvä Mikael52. Olen pahoillani etten pystynyt auttamaan sinua heti. Olen juuri se se mustiin pukeutunut huoltokaveri joka kertoi sinulle etten pysty sinua heti auttamaan.
Meillä oli juuri silloin tilauspalaveri toisen kaverin kanssa, sen joka istui tietokoneen ääressä. Ne kaksi muuta kaveria olivat myyjiä joista toinen oli juuri silloin viemässä vasta kasattuja pyöriä liikkeseen, toisen saaneen kasattua niitä ja aloitettua seuraavan.
Ikävä kyllä, silloin oli todellakin hässäkkä, enkä olisi saanut kiekkoasi katsottua kunnolla juuri silloin. Olen pahoillani jos tilanne näytti siltä ettei meillä olisi mitään tekemistä mutta meillä oli. Ja siksi kieltäydyin tekemästä rihtausta heti. Kukaan meistä ei kuitenkaan seiso ikinä toimettomana kertaakaan missään, en verran korjaan. Tervetuloa uudestaan. Terveisin V&O, Mikey.
Jep eli se, että asiakkaasta näyttää siltä ettei olisi mikään kiire, ei ole koskaan mikään ehdoton totuus.. Asiakas näkee sen tässäkin tapauksessa max 5min ajan omasta näkökulmastaan ei enempää eikä vähempää...
noissa liikkeissä tapahtuu paljon asioita ja aina se kiire ei näy ulos päin.. Voishan niitä tehdä varmaan aukioloaikojen ulkopuolella mutta kuka sellaisesta haluaa työntekijöille maksaa..
Muutaman kerran V&O:lla asioineena olen ollut toimintaan tyytyväinen. Palvelu ei ole näin sesonkiaikaan kovin nopeaa, mutta hei, onko se ihan oikeasti tärkein kriteeri?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.