Näytä tavallinen näkymä : Wolftooth rattaat
Näistähän oli maininta uusimmassa fillarilehdessä joten topic pystyyyn. Kyseessähän on siis Sram XX1-tyylinen ratas jonka luvataan toimivan 1xX kokoonpanoissa ilman ohjuria. Niin toimiiko? Kai jollakin täällä tuollainen jo on?
http://www.wolftoothcycling.com/
Juurikin tuon linkin takaa catalog-osiosta.
Mut se on jenkkilässä ja tullirajat paukkuu. Tulee ratakselle hintaa äkkiä aika lailla.
Parilla kaverilla moinen on ja toimii kuulemma kuten luvattu, tai ainakin toistaiseksi toiminut. Kovin pitkään tuo ei kyllä ole heillä käytössä vielä ollut. Ajo ollut kuitenkin myös ihan ryskäämistäkin ja ketjut pysyneet paikoillaan ilman ohjureita. Tilasivat jenkeistä ja tullit kuulemma luokkaa 13€.
Rautapelto
29.06.2013, 09.11
Kokeilkaa pyörähuolto.com:sta, oli ainakin works componentsin vastaavaa
30 hampainen ollut pari kuukautta saintin vaihtajan, xt kymppipakan ja ketjun kanssa eikä ketjut ole pudonnut kertaakaan.
Hyviä kokemuksia systeemistä ilman ohjuria. Firebirdissä 32t ja takana Sram X0 Type2, 1080 pakka ja 1071 ketjut. Ei kyllä saa tippumaan millään ketjuja.
PikkuEme
30.06.2013, 12.23
Itselle tuli ilman tulleja suoraan postilaatikkoon. Täällä 36h ratas SLX-kammissa, takapäässä XT+ vaihtaja ja 36-11 XT-pakka. Ei tippuneita ketjuja.
Ketjureaktio
01.07.2013, 17.03
Tilattu, tullit tuli ja rattaalle hintaa yhteensä 66 eur. Toimii loistavasti ilman yläohjuria/bashia, ketjulinja osuu niin pienellä kuin isollakin rattaalla. Tahkon kalkkilouhoksen ryskytyksessä (missä on ennenkin pudonnut ketjut) lähti ketju yläkautta irti ja kammen päälle, muuten ei mitään ongelmaa. Eturattaana 32 ja pakka 26-11, pyörä 29" Trance. Kovasta hinnasta huolimatta suosittelen, tiputetun osamäärän perusteella. Välitykset voi laskea tällä:
http://www.gear-calculator.com/#
Omaani sain välitykset jossa pienin vaihde vastaa alkuperäistä pikkuratas+3. takana, ja suurin entistä toiseksi isointa välitystä. Granden kiipeili tuolla, ja 90 kadenssilla mennään n. 37 km/h. Vain isoimman ja toiseksi isoimman välityksen ero tuntuu isohkolta, mutta isointa käytetään puhtaasti nopeassa siirtymässä.
Eturattaana 32 ja pakka 26-11, pyörä 29" Trance.
Vai onko pakka kenties 36-11? Isolla reidellä saa El Granden ylös vääntää jos välitys on 32-26 :D
Rupesin mielenkiinnolla katselemaan itsekin tätä 1x10 -vaihtoehtoa. Nykyisin edessä pyörii XTR 30/42-lehtiset limput ja olen todennut tuon isomman 95-prosenttisesti täysin turhaksi maastopyöräilyssä. Liekkö väliä onko alkuperäinen kampisatsi double tai triple jos mielii vaihtaa yhden rattaan settiin? Takavaihtajaksikin vaihtuisi samalla shadow+ joten ketjun tippumisen todennäköisyys olisi minimaalinen.
ilkkaluukkonen
01.07.2013, 19.13
Vai onko pakka kenties 36-11? Isolla reidellä saa El Granden ylös vääntää jos välitys on 32-26 :D
Rupesin mielenkiinnolla katselemaan itsekin tätä 1x10 -vaihtoehtoa. Nykyisin edessä pyörii XTR 30/42-lehtiset limput ja olen todennut tuon isomman 95-prosenttisesti täysin turhaksi maastopyöräilyssä. Liekkö väliä onko alkuperäinen kampisatsi double tai triple jos mielii vaihtaa yhden rattaan settiin? Takavaihtajaksikin vaihtuisi samalla shadow+ joten ketjun tippumisen todennäköisyys olisi minimaalinen.
Onko tossa XTR:n 2x kammissa 120 pulttijako? Niitä rattaita on vähän vähemmän, mut on kuitenkin. Muutenhan tuohon ei mitään estettä ole.
Onko tullausrajat taas muuttuneet?
Olin siinä luulossa että alle 150€ ostoksista ei yksityishenkilö joudu tullia maksamaan.
ALV:n kyllä joutuu maksamaan jos ostoksen arvo on 22€ tai enemmän.
Ja tulli+alv pitää maksaa myös silloinkin vaikka paketti tulisi suoraan kotiin jos nuo rajat tulee vastaan. Silloin tehdään tullille jäkitullauspyyntö.
Ketjureaktio
11.07.2013, 10.07
Vai onko pakka kenties 36-11? Isolla reidellä saa El Granden ylös vääntää jos välitys on 32-26 :D
Rupesin mielenkiinnolla katselemaan itsekin tätä 1x10 -vaihtoehtoa. Nykyisin edessä pyörii XTR 30/42-lehtiset limput ja olen todennut tuon isomman 95-prosenttisesti täysin turhaksi maastopyöräilyssä. Liekkö väliä onko alkuperäinen kampisatsi double tai triple jos mielii vaihtaa yhden rattaan settiin? Takavaihtajaksikin vaihtuisi samalla shadow+ joten ketjun tippumisen todennäköisyys olisi minimaalinen.
Typo, pakka on tietenkin 36-11. En osaa sanoa onko väliä onko kampisatsi 2x vai 3x, joku insinöörimpi tietänee rattaiden etäisyydet keskiöstä. 2x:llä ratas tulee luontevasti isomman rattaaan paikalle ja bashinkin saa S1000:ssa spiderin ulkopuolelle pidemmillä pulteilla. 3x:ssä lähtisin laittamaan keskirattaan paikalle ketjulinjan ollessa silloin loogisesti keskellä, toimien luultavasti parhaiten takapakan isoille ja pienille rattaille päin.
Tänään asentelin Raceface:n narrow/wide-rattaan shimpan kampiin ja takavaihtajana Zee.. Parisen tuntia kävin paukuttamassa kivkikoita/juurakoita huolella ja ketju pysyy rattaalla kuin liimattu.. 48€ maksoi ja saa kyllä hyvää vastinetta euroilleen, mutta nähtäväksi jää miten toimii pitkässä juoksussa..
Mistäs näitä saa ostaa?
Viidakkorumpu kertoi wolftootheja olevan :http://www.lundberg.fi/
Prestige
18.07.2013, 22.25
Viidakkorumpu kertoi wolftootheja olevan :http://www.lundberg.fi/
Tosiaan samalla toimintaperiaatteella myös Works Componentsilta ja Racefacelta. Niin kuin joku mainitsikin, niin ymmärtääkseni Worksin ja wolftoothin rattaita pyörähuoltocomissa, ainakin FB sivujen mukaan https://www.facebook.com/groups/pyorahuolto/
Myös hi5bikesistä näkyy tuota Racefacea löytyvän http://www.hi5bikes.fi/~GX9vx0000001/?Y999=PIF&Y104=RF-RRSNNW104X34
Voidaan varmaan olla iloisia, varsin nopeasti hyvä tarjonta kyseisiä tuotteita tänne peräpohjolaankin ilmestyi, meillä on hyviä kivijalkakauppiaita.
Onko kukaan kuullut huhuja, onko toiminnassa eroa jos vertaa Works components/Raceface/Wolftooth?
Pari lenkkiä takana rallinaamalla ja tarkotuksella valinnu ne röykkysimmät ajolinjat ja ketju pysyy rattaalla.. yksikin kivikko/juurakkolasku jossa olen saanu ketjun tippumaan ohjurin kanssa pysyy nyt ketju ilman ohjuria..
Onko kukaan kuullut huhuja, onko toiminnassa eroa jos vertaa Works components/Raceface/Wolftooth?
Mulla on toisessa fillarissa wolftooth ja toiseen ostin juuri Works componentsin rattaan. Näiden kahden välillä en havainnut toiminnassa mitään eroa näin parin lenkin ajokokemuksella. Wolffi mulla oli jo Laajavuoressa ja Åressa - ei ongelmia ketjun tippumisen kanssa. Kaupassa kun noita rattaita tutkailin niin vaikutti silti, että racefacessa on perinteisemmän malliset (loivemmat ja lyhyemmät) hampaat näihin tuplaweellä alkaviin ratasmerkkeihin verrattuna.
Race Face Narrow Wide rieska Pinkbike:n testissä (http://www.pinkbike.com/news/Race-Face-Narrow-Wide-Chainring-Tested-2013.html) ...
Mä laitoin pari päivää sitten Race Facen rattaan hybridiini, jossa takana 8-lehtinen pakka ja Shimano Deore XT-vaihtaja. Hienosti toimii. Kaikkialla lukee että yhteensopiva 9,10 ja 11 vaihteisiin, mutta näyttää toimivan kasillakin. Suosittelen, jos vaan välitykset riittää omaan käyttöön.
Pari typerää kysymystä. Mistä tiedän käykö nuo Rallinaaman taikarattaat nykyiseen kolmirattaiseen kampisettiini? Race Face Evolve siis nykyään käytössä. Tarviiko hommata uudet pultit/prikkoja vai miten tuo menee esim tuon keskimmäisen rattaan (32-piikkinen) paikalle?
käy jos kammissasi on pulttijako 104 ja jos et laita mitään bashringiä niin tarviit lyhyemmät pultit..
Nyt on kolme lenkkiä takana Wolftoothin 32t -rattaalla. Takana uusi XT Shadow+. Juurakkoa ja kivikkoa on menty surutta eikä eikä yhtään tippumista ole tullut. Toki alamäkeen ei ole juuri tullut ajettua, mutta tasaisella ainakin vaikuttaa toimivan.
Grandi66
15.08.2013, 09.36
Itsellä ollut jo jonkin aikaan Wolftooth 30 piikkinen Krampuksessa 104 jaolla ja ei ole basheingiä. Vastakierteet rattaassa, ei yhtään tippumista xt shadow käytössä, harkinnassa lyhyt häkkinen zee tai slx. Tyytyväinen.
Sent from my B1-A71 using Tapatalk 4
LoneWolf76
16.08.2013, 23.04
Olisikohan tällaisia 135 BCD:llä?
Niin mikäs näiden hintaluokka on suomalaisesta kivijalasta ostettuna?
Niin mikäs näiden hintaluokka on suomalaisesta kivijalasta ostettuna?
yläfemmasta "Race Face Narrow-Wide eturatas 34t" ois 48 eskoo.
Otsikossa mainittua ratasta nyt lähinnä hain.
H. Moilanen
19.08.2013, 13.21
Taalamerkin tilalle euromerkki ja kerroin 2,5.
Otsikossa mainittua ratasta nyt lähinnä hain.
90 egeä oli 30 piikkinen ratas Lundbergilla, kannattaa tarkistaa varastotilanne ennen noutoa ja mitä malleja löytyy hyllystä.
Ajelinpa pari tuntia röykkyytystä "löysällä" vaihtajalla, kun clutch oli mennyt jostain syystä pois päältä. Ei tippunut.
brilleaux
28.10.2013, 10.28
30 hampainen ollut pari kuukautta saintin vaihtajan, xt kymppipakan ja ketjun kanssa eikä ketjut ole pudonnut kertaakaan.
Onko 30 hampaisessa kierteet pulteille itsessään? Ja tarvitseeko jotain spacereita kuten Rallinaaman 30t N/W ?
EDIT: Aika suolainen hinta Suomessa; 90e... :o
Ja kuinkas tuo chainline; SLX 660:ssä se näyttää olevan 50mm, 30t Wolftoothtilla ilmoitetaan 48mm. Onko käytännön merkitystä tuolla muutoksella, olisiko siis aiheellista korjata keskiön spacerilla vai ei??
Grandi66
28.10.2013, 14.13
30 piikkisessä on kierteet ja "holkit" itsessään. Ei muuta ku vanha pois ja uus tilalle ja samalla "hävittää" pulttien vasta kappaleet.
Grandi66
28.10.2013, 14.15
Ainakin siinä normi pulttijaossa.
brilleaux
28.10.2013, 14.36
30 piikkisessä on kierteet ja "holkit" itsessään. Ei muuta ku vanha pois ja uus tilalle ja samalla "hävittää" pulttien vasta kappaleet.
Kukahan muuten on alunperin keksinyt nuo pulttien vastakappaleet? Saatanallinen keksintö. En muista, olenko kertaakaan saanut noita ongelmitta irti. Tuossa viimeisen yrityksen tulos, ihan työkalulla:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/104819247/2013-10-24%2015.44.21.jpg
brilleaux
28.10.2013, 15.03
Onko kenelläkään käytännön kokemusta Wolftooth vs. Race Face? Race Facea kun saa lähes sen 2 kpl Wolftoothin hinnalla.
Jsavilaa
28.10.2013, 17.29
Kukahan muuten on alunperin keksinyt nuo pulttien vastakappaleet? Saatanallinen keksintö. En muista, olenko kertaakaan saanut noita ongelmitta irti. Tuossa viimeisen yrityksen tulos, ihan työkalulla:
Lukuisat ratas-setit on poistettu kammista pikkusella iskevällä akkuvääntimellä. Satunnaisesti tarvii pitää vastakappaletta meisselillä aloillaan, yleensä riittää ku sormella painaa. Alkuun vissiin kerran purin tavallisella avaimella ja totesin että voi kai näihin(kin) käyttää semmosia työkaluja että homma tapahtuu.
Onko kenelläkään käytännön kokemusta Wolftooth vs. Race Face? Race Facea kun saa lähes sen 2 kpl Wolftoothin hinnalla.
Mikä lasketaan käytännön kokemukseks? 1x1-tönkköpyörässä ollut pari kk / ~50 ajotuntia 32T wolftooth 9-ketjulla ja 1x10 notkuvassa saman aikaa + verran 34T reisfeis n-w 10-ketjun kanssa. Wolftoothin hampit on kuluneet paljaiks (eloksointi karannu) jo kauan aikaa sit, mut ehjä tuo yhä on. RF on hiukka siistimmässä kunnossa, mut äkkiä tuossakin pinta himmenee. Molemmissa rattaan suojana taco-bäsh joten suoria iskuja rattaaseen ei oo tullu. Toiminnallisesti en eroa noista vielä oo keksiny. Noista amuliini-rattaista yleensä kulutuskestävin on selkeesti ollu Renthal. Eikä sekään pääse lähellekään sitä mitä titamiiniratas kestää; eniten ajettu HBC:n 32T joka nytkin asuu tyhmäpyörässä, on keränny kai >700 ajotuntia ja vastaa kulumisasteeltaan uutta.
Mikä lasketaan käytännön kokemukseks? 1x1-tönkköpyörässä ollut pari kk / ~50 ajotuntia 32T wolftooth 9-ketjulla ja 1x10 notkuvassa saman aikaa + verran 34T reisfeis n-w 10-ketjun kanssa. Wolftoothin hampit on kuluneet paljaiks (eloksointi karannu) jo kauan aikaa sit, mut ehjä tuo yhä on. RF on hiukka siistimmässä kunnossa, mut äkkiä tuossakin pinta himmenee. Molemmissa rattaan suojana taco-bäsh joten suoria iskuja rattaaseen ei oo tullu. Toiminnallisesti en eroa noista vielä oo keksiny. .................
Kiitos infosta ... :) RaceFace 34Tmennee siis tilaukseen, kun tuntuu että toi ~90€ wolftuutista on hitusen paljonlaisesti (tai ainakin sen 2x mistävaan hankittuna vs rf)
brilleaux
14.11.2013, 11.11
Nyt niitä saa taas
http://www.hi5bikes.fi/~9xQOx0000001/?Y999=PIF&Y104=RF-RRSNNW104X30
Eilen illalla tilatessani hinta oli muuten vielä 48e, näemmä noussut.
syklopaatti
14.11.2013, 20.40
Meinasin ,että vielä xx1 nämä muut pesee kun niillä on tarjota 28 piikkinen isojoustoiseen pyörään, mäkiseen maastoon ,mutta sudenhampaathan on pistänyt elämän risaseks tarjoamalla Sramin GXP kampiin jopa kakskutosta.:eek: Pitäs varmaan testata kun yhdet gpx kammet lojuu joutilaana.
Vois samalla vertailla kestävyyttä. Ainakaan nuo XX1:set ei näytä kuluvan nimeksikään.
http://www.wolftoothcycling.com/collections/all-products/products/direct-mount-for-sram-gxp-cranks (http://www.wolftoothcycling.com/collections/all-products/products/direct-mount-for-sram-gxp-cranks)
Se alkaa kyllä olla jo turhan pieni huonokuntoisellekkin miehelle ,mut toi 28 on ihan täydellinen varsinkin näin syksyllä raktorinrengas aikana.
Alkaa sramin XX1 rattaat pestä jo hinnassakin Wolftoothit ja rallinaamat. 60-70e näky olevan rattaat.
Kammethan on aivan sikahalvat laatuunsa nähden kun alle kahteen sataan saa kevyttä (670g 32rattaalla ja BB.llä) ja kestävää kuitukampea .http://www.bike-discount.de/shop/k2002/a106781/xx1-crank-1x11-speed-qf-156mm-gxp-170mm.html (http://www.bike-discount.de/shop/k2002/a106781/xx1-crank-1x11-speed-qf-156mm-gxp-170mm.html) Tosin joskus noita sai rattaan kanssa siihen pariin hunttiin.:D
Näitä ei taida uskalla tarjota kovempaan ryskeeseen ja maksavatkin niin pirusti(n.500e). Hienoja tosin noi yksirattaiset ,eikä paino päätä huimaa. 425g 28 rattaalla.http://www.raceface.com/components/cranks/next/next-sl/
(http://www.raceface.com/components/cranks/next/next-sl/)
Kauan teillä on kestänyt noiden rattaiden toimituksessa Suomeen? Mä tilasin sellasen 42t takarattaan, joka postitettiin 4 viikkoa sitten eikä vieläkään näy mitään. Olin jo yhteydessä Susihampaaseen ja kuulemma 6 viikkoa pitäisi odotella. :(
En muista enää kauanko kesti, mutta ei lähimainkaan 4 viikkoa. Ehkä vajaa pari viikkoa.
Two-Shoes
19.03.2014, 18.00
Kauan teillä on kestänyt noiden rattaiden toimituksessa Suomeen? Mä tilasin sellasen 42t takarattaan, joka postitettiin 4 viikkoa sitten eikä vieläkään näy mitään. Olin jo yhteydessä Susihampaaseen ja kuulemma 6 viikkoa pitäisi odotella. :(
Mulla kesti reilu viikko siitä kun oli postittanut. Toimiiko seurantakoodi? Mulla näytti siihen asti kun lähti jenkeistä..
Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla
Kauan teillä on kestänyt noiden rattaiden toimituksessa Suomeen? Mä tilasin sellasen 42t takarattaan, joka postitettiin 4 viikkoa sitten eikä vieläkään näy mitään. Olin jo yhteydessä Susihampaaseen ja kuulemma 6 viikkoa pitäisi odotella. :(
Vähän reilu viikko tilauksesta ja ratas olit postilaatikossa.
Kauan teillä on kestänyt noiden rattaiden toimituksessa Suomeen? Mä tilasin sellasen 42t takarattaan, joka postitettiin 4 viikkoa sitten eikä vieläkään näy mitään. Olin jo yhteydessä Susihampaaseen ja kuulemma 6 viikkoa pitäisi odotella. :(
Viikko siinä meni.
Mulla kesti reilu viikko siitä kun oli postittanut. Toimiiko seurantakoodi? Mulla näytti siihen asti kun lähti jenkeistä..
Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla
Toimii seurantakoodi, mutta siellä on lukenut vain "Electronic Shipping Info Received" sen 4 viikkoa. Tästäkin mainitsin yhteydenotossani, mutta eivät ottaneet mitään kantaa siihen.
Toimii seurantakoodi, mutta siellä on lukenut vain "Electronic Shipping Info Received" sen 4 viikkoa. Tästäkin mainitsin yhteydenotossani, mutta eivät ottaneet mitään kantaa siihen.
eikös tuo tarkota vaan sitä, että firman kuljetuksia hoitavalle taholle on mennyt tieto, että "tällasta olis tulossa"
viittaa mielestäni siihen, että ko.tuotetta ei ole, sitä vaan ei ole tilaajalle kehdattu kertoa..
edit: eiku luin uudestaan, onkin kerrottu jos 6viikkoo pitäis venailla..
Ei Suomeen, mutta tähän 600 km WTC pajasta luoteeseen kesti vajaa kaksi viikkoa.
Maasturiin pitää hankkia 34 piikkinen direct mount ratas kesäksi.
Jos haluaa Wolftoothin heti kannattaa käydä pyorahuolto.com:ssa Lauttasaarentie 11.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152478340329756&set=a.10152043255439756.1073741826.774954755&type=1&theater
Jenkkilästä WTC:ltä tuli melkotarkkaan 2 vkossa 30hampainen 88 jaolla.. Tämänpäivän lenkin perusteella toimii mainiosti eikä tipauttele, kesti hyvin myös nojata muutamaan puunrunkoon. Hintaa 79e mikä varsin kohtuullinen kun ottaa huomioon mitä vaihtoehtoja kyseisellä pulttijaolla löytyy!
Wolftoothilla -20% alepäivä tänään, eli Suomen aikaan ennen huomista aamukasia.
Grandi66
17.05.2014, 08.31
Tällä viikolla tuli wolftooth ratas bike avenuelta saksasta, ihan kirjattuna kirjeenä, 110 jaolla 36 T. Ei kerenny kauan vanheta, ku kaveri osti pois.
Pitääpä kehua Wolftooth rattaita. Kolmessa 29:ssä kiinni ja kertaakaan ei ole ketju hypännyt pois. Materiaali näyttäisi olevan myös ok.
Xx1 kampiin pitäisi saada uutta ratasta. Onko tästä camo systemistä vielä kellään kokemuksia? Lähinnä tuossa herätti kiinnostuksen rattaiden kohtuullinen hinta verrattuna sramin alkuperäiseen.
http://www.wolftoothcomponents.com/collections/chainrings/products/camo-direct-mount-spider-for-sram
Isä nitro
04.02.2022, 12.14
Löytyikin tällainen ketju niin eipä tarvitse aloittaa uutta.
Ketjuista puheen olleen pysyivät kyllä hyvin paikallaan Wolftoothin rattaassa (https://www.wolftoothcomponents.com/products/94-bcd-for-5-arm-cranks), jonka olen asentanut Moonlanderiini 1x10 -setin asentamisen yhteydessä. Ihan on noita orkkis-O.D. kampia varten tehty. Nyt kun olen ajanut aika tarkasti ottaen 2000 km niin alkoi kuulua melkoista "runksutusta" vetopuolelta. Ketjut olivat suht uudet, eikä toisen takapakan vaihtaminen tuonut helpotusta. Vaihdoin myös uudet keskiölaakerit puhumattakaan takavaihtajan pikkurissoista. Ei siinä oikein jäänyt vaihtoehdoksi muuta kuin eturatas, mutta ajattelin että ei voi noilla kilometreillä kyllä kulua. Silminnähden katsottuna näytti ihan OKlta, mutta niinpä vain oli kyse kuluneesta eturattaasta. Uudella sellaisella tulin tänään töihin. Aika monen pyörän yhteydessä olen viimeisenä etsinyt vikaa eturattaasta, ja sen tai ne vaihdan tosiaan yleensä viimeisenä vetopuolelta. Nyt siis ensimmäisenä tai korkeintaan toisena ketjujen jälkeen. Tarkennettakoon vielä se, että hampaat olivat kuluneet nimenomaan "sivusuunnassa" ja kieltämättä kymppiketju heilui melkoisesti. 11-hampainen ketju asettui tiukemmin, mutta sama ääni siitäkin kuului. Asia siis kunnossa, mutta siinä meni 80 euroa.
Kysymys: Miten noilla kilometreillä voi eturieska mennä vaihtoon?
Miksi takertua Wolftoothiin kun vastaavia löytyy muitakin... Absolute ja Garbaruk esimerkiksi... Itse en ainakaan mitään erityistä huomannut että maksaisin noin paljon enemmän...
Isä nitro
04.02.2022, 13.03
Voi hyvä ystävä, eihän minulla rahasta ole puutetta…
Tiedän toki nuo muut vaihtoehdot, mutta jotenkin muistelen että niistä ei ollut apua tällä kertaa. Ei ollut saatavilla tilaushetkellä tai en vain löytänyt tai sitten ajattelin,että samalla setillä ainakin toimii. Nii tai näin, edelleen ihmettelen nopeaa kulumista.
En minäkään heti tuomitsisi "takertumiseksi" jos toisen(?) kerran elämässään ostaa tuotteen.
Itse ostin äskettäin Abson kun Wolffia ei ollut sopivana tarjolla. Eikä Garbaa.
Sinänsä itse asiaan, että Wolffi on ollut grävelissä tonnikaupalla ja on edelleen ajokuntoinen, mutta halusin pari hammasta eteen lisää.
Isä nitro
04.02.2022, 13.09
Kieltämättä tuolla hinnalla odottaisi laadun lisäksi kestävyyttä.
Toisen ketjun paikka ehkä, mutta Bike24 ja DHL toimitti sunnuntaina tilatun rieskan torstaiehtoona kotiovelle.
vihtis83
04.02.2022, 13.29
Kysymys: Miten noilla kilometreillä voi eturieska mennä vaihtoon?
Mulla kului about samansuuruisella kilometrimäärällä Oneupin alumiininen ovaali eturatas vaihtokuntoon, vaihdoin uudet ketjut pyörään niin oireeksi tuli juuri tuo rutina kovempaa polkiessa. Sen jälkeen on ollut pelkkiä teräsrattaita eikä tuollaista ongelmaa ole enää ollut.
K.Kuronen
04.02.2022, 13.37
Mulla on nyt pyörinyt edessä 42-piikkinen karvan vaille 8000 ja muutaman viikon päästä puran pyörän atomeiksi. Kaapissa odottaa pari hammasta isompi eturatas, niin onkin mielenkiintoista verrata rattaita.
Mitään en ole ajossa huomannut ja ketjukin on vielä mitoissa. Toisaalta uusi ketju paljastaa kulumat.
K.Kuronen
04.02.2022, 13.50
^Piti tutkia ja on se loppu: ei kannattaisi enää uutta ketjua tarjota.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.