Näytä tavallinen näkymä : r2-bike.de
Tälle putiikille ei vielä ollut omaa topikkia. Kauppa esiintyy kuitenkin foorumilla usein, ainakin linkkien muodossa.
Kysytään nyt kuitenkin kokemuksia, ennen tilauksen tekoa.
Olen tilannut ko. firmasta Tison hifikilkkeitä, maksoin luottokortilla (josta kulu 2% tilaushinnasta). DHL:n kautta toimitus suolaiseen 25€ hintaan. Hyvin pelitti. Ainut ongelma oli se, että osat olivat kalliita ja jäivät tarpeettomiksi :D
-Lauri
Pari kertaa olen tilannut.
Ensimmäisellä kerralla kun tilasin, niin tuntui kestävän ja kestävän kunnes lähetin sähköpostia ja kyselin seurantanumeroa jos paketti on jo lähtenyt matkaan. Vastauksena sain, että heillä oli yhden ohjaustangon kanssa mennyt varastosaldot sekaisin ja näytti siis mulle, että tanko jonka tilasin olisi varastossa vaikka se olikin toisen tangon varastosaldo ja mun tilaaman tangon saatavuutta ei edes tiedetty. Tästä ei siis viitsitty mulle ilmoittaa ja tilaus vaan seisoi paikallaan kunnes otin itse yhteyttä. Poistin sitten kyseisen tangon tilauksesta, jotta paketti saatiin matkaan ja palauttivat ylimääräiset rahat. Toimituskuluissakin yrittivät alunperin kusettaa, koska heidän sivuillaan luki ihan eri summat, mitä yritettiin velottaa. Tosin tuon tangon poistuessa tilauksen kokonaissumma tippui tasolle, jolle kyseiset toimituskulut kuuluivatkin.
Toisella kerralla kaikki meni ihan ok, mutta DHL päätti lähettää mun paketin Norjaan. Se nyt ei tietysti ole tämän putiikin vika.
Hyvin on toiminut nopeasti silloin kun maksaa luottokortilla. Eka kerralla käytin tilinsiirtoa ja silloin kesti vähän pidempään ennen kuin tuli vahvistus ja toimitus. Yleensä tulee aina tilattua yli 250 eurolla jolloin toimitus on 5 euroa. Tuolta tulee pääasiassa tilattua hifiosaa, joita ei hirveästi muualta saa, perusosaa tulee sitten yleensä tilattua Bike-components.de:stä.
Hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä, sähköposteihin vastattiin nopeasti ja lähetys oli yhtä nopeasti perillä tilauksesta kuin esim. Bike-Components jne.
R2-bikellä on hyvä valikoima rattaita ja juuri siksi tilasin heiltä TA:n 10-rattaat Sramin kampiin.
Mulle unohtivat laittaa pakettiin kummankin jarrulevyn.
Lähettivät seuraavan tilauksen yhteydessä, kun näin pyysin.
Hyvä maku jäi ko. putiikista loppuunsa. Nopeat sähköpostivastaukset ja
pakettiin seuranta.
Ainakin nopeasti vastasivat kyselyyn onko halutut tavarat varastossa. Tänään sitten tilasin tuotteet ja paketti onkin jo matkalla. Postit ilmaiset ja yli 400€ tilauksesta -27,50€ koodilla shop400. Miinusta voisi antaa 1% PayPal kuluista, mutta menkööt kun ei ollut kuin 4€ ;)
Tavarat kotona tänään eli ihan nopeaa toimintaa.
Miinusta siitä, että toinen adaptereista puuttui, lupasivat sen lähettää kyllä pikaisesti. Formulan jarrujen osalta aiheuttaa vähän ihmettelyä se, että ne vaikuttaisi 2012 mallilta, mutta odotetaan nyt vastaus asiaan Formulalta.
Petteri Ellilä
22.01.2013, 10.02
Ei aivan salamannopeaa toimintaa ole tässä lafkassa.... Anyroad, DHL:kin näyttää prosessoivan lähetystä tovin. DHL:n seurannan mukaan paketin välittä suomen päässä Itella. Oletteko kysyneet seurantakoodia DHL:ltä vai Itellalta?
Kyllä se on Itella joka Suomessa hoitaa jakelun, ilmestyy aikanaan seurantaan.
Oma paketti lähti tilauspäivänä ja oli perilla saman viikon perjantaina, eli ihan normiaika tänne tuleville paketeille. Verkkokaupan saldoissa jonkun verran heittoa, kun varmistelin ennen tilausta tavaroiden olemassa oloa, tavaraa oli varastossa vaikka verkkokauppa näytti tilaustuotetta.
No odotellaan nyt jos se omasta tilauksesta puuttunut adapteri tulisi.
Puuttunut adapteri saapui alle viikossa, eli kaikki kunnossa siltä osin.
Petteri Ellilä
25.01.2013, 22.18
Joo, elikkäs se Itellan seuranta söi sujuvasti DHL:n koodia. Paketti tuli, hyvin pakattuna, paitsi stemmi puuttui. Uskaltaakohan paketista löytyneitä nallekarkkeja syödä, ties mitä ovat... Aamusella Robertille sähköposti aiheesta ja avot, tunnin päästä kilahti laatikkoon vastaus uuden seurantakoodin kera. Eli so far, so good. Kiekotkin tuntuivat olevan asiallisesti rakennetun...
Uskaltaakohan paketista löytyneitä nallekarkkeja syödä, ties mitä ovat...
Mulle oli lipsahtanut viimeisimpään tilaukseen jopa kaksi pakettia nallekarkkeja! Syötin toisen vaimolle (ainut lohdutus kun rahat meni r2-tilaukseen), ei olla vielä kumpikaan kuoltu.
-Lauri
Sähköpostiin vastattiin ainakin asiallisesti, katsotaan pitävätkö luvatut toimitusajat kutinsa.
21.2 tilaus sisään ja maksu tilisiirrolla seuraavana päivänä. 25.2 paketti lähti matkaan ja tänään 1.3 perillä. Nopeaa ja asiallista palvelua ja sähköposteihin vastattiin hyvin. Varmistin itsekin, että tuotteet ovat varmasti varastossa ennen kuin tilaan. Joissakin tuotteissa hyvät hinnat. Tilaan jatkossakin jos tulee tuolta osille tarvetta. Varsinkin erikoisempia kevennysosia hyvin saatavilla.
Paketti tuli 6 päivässä, hyvin toimii.
Äskön lähti eka tilaus tähän putiikkiin. Saapas nähdä kuinka käy.
Hiukan vanhanaikaista tuo joidenkin Saksankauppojen laskutuslisä luottokortilla maksamisesta. Täälläkin 2% :mad:
PayPal-lisä on vaan 1%. Oon sen verran paljon tilannut kamaa tuolta että nykyisin luotan pelkkään PayPal-siirtoon (eritoten kun luottokorttimaksun läpimenossa on joskus ollut elämyksenluontoisia vaikeuksia).
-Lauri
No onhan tuo 1% lisäkin ihan naurettavaa pelleilyä. Noh, vastapainoksi ennakkomaksulla olisi saanut 1% alennusta :D
Oikea tapa 2010-luvulla IMHO olis maksutavoista riippumatta ±0%. Mutta eipä mulla valittamista, aika helposti sai kuitenkin ilmaiset postit.
Oikea tapa 2010-luvulla IMHO olis maksutavoista riippumatta ±0%
Ehdottomasti samaa mieltä.
-Lauri
No eipä mennyt ihan putkeen tämä eka tilaus tästä paikasta.
Jarruista (Avid) puuttuu CPS-prikat :seko: (noh, rekku lähti samantien. Saapa nähdä saanko ne pikaisesti tuolta vai pitääkö metsästää muualta... anyone?)*
Enkä saanut nallekarkkeja :mad:
Muuten kaikki meni ihan mallikkaasti.
EDIT:
*hyvässä hengessä yhteistuumin selviteltiin asiaa ja nythän on niin, että X0-jarruttimissa ei enää 2013 käytetä CPS:ää. Harmi homma, mutta mennään näillä. Tuo CPS vaan on ollut niin mainio ominaisuus Avideissa.
Jep jep! Maksoin ostokset tilisiirtona, lähetin saman tien sähköpostilla kuitin ja lähetys saapui noin 5 arkipäivässä tilauksesta. Ja sain bonuksena nallekarkkeja.
...sain nallekarkkeja...
Perhana, miksköhän mää en saanut :seko:
+ jotain muutakin.
Mielenkiinto heräsi, kerro lisää :)
Mielenkiinto heräsi, kerro lisää :)
OT
Noh. Tarkoitus oli kertoa, että oli siinä paketissa sentään muitakin tuotteita kuin ne nallekarkit. Muotoilin tämän nyt sitten vähän toisin :cool:
/OT
Hmm valittaa että ostoskori ei toimi. "The requested URL /warenkorb.php was not found on this server." Opera ja Chrome.
Kauanko teillä on mennyt tilauksesta, että tavara on lähtenyt liikenteeseen? Tilasin 2 päivää sitten XX1- setin kyseisestä liikkeestä, eikä vieläkään tavara ole lähtenyt eteenpäin..Kaikkia osia näyttäs olevan varastossa..
mpeltonen
09.08.2013, 18.47
Olen odotellut kiekkojen lähtemistä yli kaksi viikkoa, alunperin luvattiin että viikossa kootaan ja lähetetään, kaikki osat oli varastossa.. (Ei mulla mikään kiire tosin ole mutta odottavan aika on silti pitkä).
Ekaa kertaa tuossa ennen Jämi84:sta kusi totaalisesti r2:sen toimitusajat. Tilasin torstaina, varmistin että kaikki kamat in-stock ja piti saada ne viimeistään tilausta seuraavan viikon perjantaina että ehtisi Jämille. Tuli maanantaina. Potutti niin paljon etten jaksanut edes valittaa.
-Lauri
Pari sähköpostia piti laittaa ja sen jälkeen tuli ilmoitus ja seurantakoodi, että paketti on matkalla.
Juha Jokila
09.08.2013, 22.36
Mulle nämä lähetti 4 cm tilattua kapeamman mcfk:n ohjaustangon.
mpeltonen
20.08.2013, 18.32
Tilasin täältä siis kiekot ja pientä sälää. Aikataulut ei ihan pitäneet: tilaus 25.7, tavarat saapui kotiin 20.8 (alunperin luvattiin lähetys viikon sisällä tilauksesta). Muuten olen ihan tyytyväinen, työn jälki näyttää hyvältä ja saksalaisella tarkkuudella certifikaatit joissa takuu- ja kiekkojen kasaajan tiedot. Yrityksellä on crash replacement -järjestelmä.
Luulen että niillä on joku ongelma. Aikaisemmin ollut yksi nopeimmista ellei nopein nettikauppa.
Tilasin eilen illalla Komm-Vor+ -satulan, nyt kun niitä Robertin mukaan heillä taas on varastossa. Saas nähdä kauanko menee ennen kuin tupsahtaa kotiin. Nallekarkkeja odotellessa :)
No se oli nopeeta toimintaa, satula lähti torstaina ja nyt aamulla oli tuotu kotiin.
Aki Korpela
14.12.2013, 09.57
Itselläni on toistaiseksi pelkkää hyvää sanottavaa r2:sta. Lähinnä kiekkoja oon tilaillut, ja ainakin niihin liittyvä toiminta kaikenlaisine takuutodistuksineen ja varapinnoineen on ollut pelkästään kiitettävää. :) Mutta nyt tuli ensimmäinen hankalampi tilanne vastaan. Tilasin 26-täpäriin 27.5-kiekot ja samalla leveämmän tangon. Kiekoissa ei tälläkään kertaa ole mitään sanomista, mutta tanko oli rikki jo ennen asennusta. :( Kyseessä on melko kallis palikka, 66-senttinen AX-Lightness Hera, joten saa nähdä, miten liike hoitaa tällaiset tapaukset... Sähköposteihin on ainakin vastattu nopeasti.
Exluossa
14.12.2013, 14.05
mutta tanko oli rikki jo ennen asennusta. :( Kyseessä on melko kallis palikka, 66-senttinen AX-Lightness Hera, joten saa nähdä, miten liike hoitaa tällaiset tapaukset... Sähköposteihin on ainakin vastattu nopeasti.
Poikki(ko)?Halkeama?
Aki Korpela
14.12.2013, 19.34
Poikki(ko)?Halkeama?
Käytännössä poikki. Kun tanko on irrallaan, vikakohtaa on vaikea huomata. Mutta kun ehdin jo asentaa tangon fillariin, ja olin intoa piukassa lähdössä testilenkille, etupäätä pumpatessa vika tuli ilmi. Stemmikiinnityskohdan oikealla puolella on halkeama, ja oikea puoli notkuu ihan reippaasti, kun tangolle laittaa kunnolla painoa.
Matti S.
26.12.2013, 14.19
Mitens kävi Heran kanssa?
Aki Korpela
31.12.2013, 10.25
Mitens kävi Heran kanssa?
Homma on vielä kesken, lähettivät tangon valmistajalle tarkastettavaksi. Uutta en siis ainakaan samantien saanut tilalle. Murtunut kohta näytti r2:n väen mielestä niin omituiselta, että tangossa täytyy olla valmistusvirhe. Mutta odotellaan...
Aki Korpela
11.01.2014, 09.30
Eilen oli tullut valmistajalta viestiä, että tangossa oli valmistuvirhe. Uusi tulee takuuseen tilalle. R2-bike on hoitanut hommaa miellyttävän aktiivisesti.
Exluossa
11.01.2014, 21.06
No sehän meni loppujenlopuksi hyvin :)
SuccessFactor
22.02.2014, 15.13
Huomiona mahdollisesti muille jotka täältä kiekkoja tilailevat; tilausvaiheesa näkyi varastosaldo vihreänä ja toimitusajaksi sanottiin 1-3 päivää, mutta varsinainen toimitusaika oli 3vk. Kertoivat kyllä jälkikäteen sitä kysyessä että joutuivat tilaamaan spekstut osat erikseen ja kasaamaan kiekot kokonaan koska varastossa ei ollutkaan juuri haluamaani mallia.
Lafkan hyvä puoli on ehdottomasti tuo että saa suoraan verkkokaupasta klikkailtua halutun kombon ja on ymmärrettävää ettei kaikkia voi olla aina heti varastossa, mutta olisi hyvä jos verkkokaupasta näkisi suoraan myös sen mitä versiota on heti saatavilla.
Lähettivät pyynnöstä hajonneen letkuliittimen tilalle uuden, niinkuin mun mielestä kuuluikin. Kyse siis r2:sen valikoimista löytyneestä akku-/säiliöpesurista, joka poislukien ko. hajoaminen erittäin pätevä laite.
Hyvin toimii edelleen, lähetys saapui kolmessa päivässä suomeen.
Nyt sitten odottelen milloin posti saa kuljetettua noudettavaksi.
Itselle uusi tuttavuus tämä kauppa, mutta hienosti tuo toimi. Yli 250e ostokset ilman kuluja kotiovelle DHL/Postin toimittamana ja nopealla aikataululla.
Nyt puolitoista viikkoa mennyt tilauksesta, mitään ei näy, ei kuulu, edes sähköpostiin vastailla. Ensimmäinen ja viimeinen tilaukseni ko. kaupasta.
Jaahas, tämäkin kioski myy nykyään niinpaljo Suomeen, että verotkin ovat sen mukaiset. Niinku tiedoksi.
Nyt ei voi kuin kehua. Eka tilaukseni tuolta, lauantaina tilaus sisään, paketti matkaan maanantaina ja perjantaina posti kantaa ovelle, jopa täällä pohjoisessa.
Tilasin Ritcheyn kuituisen satulatolpan mutta sain Tunen KommVor+ -satulan. Kyrpien takatalvi
Nohevaa toimintaa oli viimeisimmän tilauksen kanssa. DHL seurantakoodi ilmestyi alle tunnissa ja paketti lähti vielä samana päivänä eteenpäin (iltapäivällä tehty tilaus jossa kolme eri tuotetta).
arctic biker
29.12.2016, 15.12
Ei tää mikään kioski ole , valikoima on aika mahtava! Pientä hätää kun kaikki piti hyllytavaraa olla niin tiedoston. Vastaus saksaksi ja paluupostissa kirjoitin venäjää.
Hyviä kokemuksia täältäkin.
Nopea toimitus: Shipment notice / DHL koodi tuli tilauspäivänä (keskiviikko) ja kamat oli toimitettu seuraavana maanantaina.
Myös virhetilanteiden hoito sujui hyvin:
Tilauksen etujarru oli eri paria kuin takajarru, molempien piti olla Guide RS:n uudempaa revisiota (B1, uusittu satula), mutta etunen olikin vanhaa revisiota (A1).
Laitoin palautetta viikonloppuna ja seuraavana arkipäivänä tuli vastaus pahoitteluiden kera.
Tarjosivat vaihtoehdoksi 20€ hyvitystä tai väärän jarrun vaihtoa oikeaan, valitsin jälkimmäisen.
Täytin ohjeiden mukaan palautuslomakkeen ja täytin DHL palautustunnisteen tilauslomakkeen, josta toimitettiin tulostettava pakettitunnus sähköpostiin.
Pakkasin tuotteet ja vein postiin.
Paluumatka olikin sitten hitaampi, lähti maanantaina ja oli perillä seuraavan viikon tiistaina.
Uusi jarru lähti tulemaan keskiviikkona, oli perillä maanantaina ja paketista paljastui tällä kertaa oikea tuote.
Lakuduunaa
16.03.2017, 22.59
Ei valittamista, pari jimpojumia tuli alta viikossa perille nallekarkkien kera :)
Lakuduunaa
26.06.2017, 10.20
Tänne plussaa tälläkin kertaa. Paketti lähti 20.6, olisi ollut perillä jo 23.6, mutta meillä suomessa juhannus niin tuli tänään 26.6. Btw. Hyviä nallekarkkeja :)
Blackborow
08.07.2017, 11.18
Ei tämä nyt hyvältä näytä. Minkään sortin tilausvahvistusta ei ole tullut, mutta rahat kyllä veloitettiin kortilta samantien.
Ei tämä nyt hyvältä näytä. Minkään sortin tilausvahvistusta ei ole tullut, mutta rahat kyllä veloitettiin kortilta samantien.
Minulla ainakin Gmail heitti ensimmäisellä kerralla tilausvahvistuksen roskapostiin automaattisesti. Voisikohan olla vastaava ongelma kyseessä?
Blackborow
09.07.2017, 00.12
Minulla ainakin Gmail heitti ensimmäisellä kerralla tilausvahvistuksen roskapostiin automaattisesti. Voisikohan olla vastaava ongelma kyseessä?
Kappas. Sieltähän tuo löytyi. Kiitos.
Lakuduunaa
05.09.2017, 11.42
Siinä ei tälläkään kertaa germaanikauppias kauaa kupannut, klo 9 laitoin tilauksen menemään ja vajaa 2 tuntia myöhemmin on romut jo liikkeellä.
MacGyver
07.09.2017, 10.58
Klo. 14:20 "we have received the payment for your order"
Klo. 14:37 "Your order has been shipped!"
Huoleton
18.09.2017, 12.51
Eilen (su) illalla tilaus ja tänään (ma) 11:39 shipped. Saksan aikaahan tuo on 10:39 ja viikonlopun tilaukset niillä jonossa. Oli vielä sellanen "vaikeempi" tilaus jossa oli mm. yksittäisiä erikokosia pinnoja. Nyt jo tiedän kokemuksesta että BD ja 24 olis arponu ainakin 3 päivää tota.
Näillä kun on vielä tuo tuotteiden selauskin parempi kun muilla niin mieluiten tilailen nykyään täältä.
Nostetaampa tätä. Eka tilaus ko. kauppaan eilen illalla ja ei voi kun hyvää palautetta antaa. Tilasin vahingossa 2x tavaraa jota piti ostaa vaan 1x ja kerkesin maksaakin, mutta asia korjautui sillä kun lähetti supporttiin mailia, meni hetki kuin orderi muutettiin ja refund tilillä. Myös toiseen tuotteeseen liittye heti otettiin yhteyttä kun yhtä tilauksen tavaroista ei ollutkaan varastossa, ja siihen vastasin että voitteko lähettää vastaavan hieman kalliimman (4€ vs 5€ tankotupit) samaan hintaan, niin taas tuli melkein välitön vastaus ja homma onnistui. Siitä hetki niin paketti oli shipped ja DHL linkki postissa.
Esimerkillistä kommunikaatiota ja nopeutta.
KotooTöihin
17.11.2017, 19.50
Näin sen pitäiskin aina toimia. Kovin harvoin edes kotimaisen toimijan kanssa toimii nykyään näin. Nykyään vähän haastaa jo se kun meillä ei postia jaeta tiistaina ollenkaan. Täällä maalla suurin osa kuriireistakin menee postin kyytiin... Ei sinänsä haittaa kotiovelle ei tarvi yhtäkään pakettia odotella. Kaikki on saanu hakee ärrältä
Muutamia tilauksia olen tuolta kanssa tehnyt ja aina kaikki toiminut mallikkaasti. Peukkua puljulle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sitäpaitsi R2 laittaa aina nallekarkit, Wiggle vain silloin tällöin.
Janski80
18.11.2017, 00.17
Nallekarkit kyllä nostaa pointsit korkeelle, muutaman tilauksen tehneenä en vo muuta kuin suositella.
Viime viikon maanantai-iltana pistin tilauksen sisään ja perjantaina hain jo postist (en ollut kotona, kun oli yritetty toimittaa). Nopeeta toimintaa! Tilasin juomapullo telineen ja sykevyön.
Uusimpaan projektiin liittyen tilaillut täältä pari kertaa, molemmilla kerroilla kaikki toiminut loistavasti ja paketti löytänyt perille alle viikossa.
Maanantaina 15. päivä tilaus sisään. Nyt aamupäivällä 19. päivä paketti kourassa. Toimii. Kiitos kuulunee mahdollisesti DHL:lle.
^Totta kai![emoji23]ei ollut edes mitään tilattavaa, mutta teki mieli nallekarkkeja, niin piti pistää tilaus meneen[emoji28]
^:) Kyllähän se pitää suu makiaksi saada pakkauksia avatessa ja palikoita punnitessa.
Onko jengi saanut seurantakoodia täältä tilatessa?? itse laitoin sunnuntaina tilauksen menemään ja vielä ei ole semmoista näkynyt, tilausvahvistus kylläkin tuli roskapostiin. Vähän eri meininki kuin bike-componentsilla tai bike-discountilta, heiltä tuli seurantakoodit heti seuraavana päivänä.
Toimitusvahvistus tulee sitten kun tilaus on toimituksessa.
Tuntuu vähän siltä että näissä isoissa saksalaisissa kaupoissa ollaan pikkuhiljaa luisuttu väljempään varastoseurantaan. Harvemmin tuotteen varastotieto on enää "varastossa", vaan yleisemmin nykyään "toimitettavissa 1-3 arkipäivässä". Eli yritetään tiivistää omaa varastovalikoimaa ja ketjutetaan maahantuojan tms. varastosaldoa omaan verkkokauppaan.
Ihmettelisin jos toimitusvahvistus ei kolahda viimeistään perjantain kuluessa, olettaen että kaikki tilatut tuotteet olivat "saatavilla" tilaushetkellä.
JohannesP
07.03.2018, 20.51
Onko jengi saanut seurantakoodia täältä tilatessa?? itse laitoin sunnuntaina tilauksen menemään ja vielä ei ole semmoista näkynyt, tilausvahvistus kylläkin tuli roskapostiin. Vähän eri meininki kuin bike-componentsilla tai bike-discountilta, heiltä tuli seurantakoodit heti seuraavana päivänä.
En ole vähään aikaan tilannut, mutta omalla sivulla näkyy joitakin vanhoja tilauksia joiden alla Shipped ja package tracking. Sitä klikkaamalla aukee DHL:n seurantaikkuna.
En ole vähään aikaan tilannut, mutta omalla sivulla näkyy joitakin vanhoja tilauksia joiden alla Shipped ja package tracking. Sitä klikkaamalla aukee DHL:n seurantaikkuna.
Itse en tuonne tainnut rekisteröityä tilatessani joten tuota mahdollisuutta ei pääse käyttämään.
EDIT; Silloin varastosaldona oli että pitäisi löytyä, valmiina toimitettavaksi heti. Nyt kun katsoin kyseistä tuotetta niin 2-4 viikkoa toimitusaika, saa näemmä odotella.
heikki53
07.03.2018, 21.47
Joku viikko sitten panin tilaukseen yhden rinkulan, toimitusaika oli tuo 1-3pv, joka oli maahantuojan varastosta. Kun en saanut tilausvahvistusta muutamaan päivään, katsoin onlinessa tilauksessani oli toimitusaika muuttunut 4-6 viikoksi. Peruutin tilauksen, jolloin sain ilmoituksen, että maahantuojalla oli ollut yksi kappale joka oli matkalla r2 ja olisi lähtenyt seuraavana päivänä toimitukseen. Kuitenkin tilaukseni toimitusaika ilmoitettiin väärin, jota sitten hämmästelin r2 myynnille, enkä ottanut rinkulaa.
Höm. Roinat maanneet Hampurissa jo kaksi päivää ja tilauksesta viikko. Dhl seurantakoodi tuli mutta nähtävästi jämähti jonnekin? Nahkabyysat soittaa siellä banjoa, kuulen etäisesti?
Jos viimeisin paikka on Hampurilainen, tavara matkustaa lahden yli. Itsellä näyttää tältä viimeisimmän ärsyttävän-kakkosen paketin seuranta tältä
Mi, 22.08.2018 13:09 --Die Sendung ist im Paketzentrum eingetroffen.
Mi, 22.08.2018 13:09 --Die Sendung ist im Zielland eingetroffen. (https://www.posti.fi/private/tracking/#/?lang=en)
Mo, 20.08.2018 10:11 Hamburg, DeutschlandDie Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben.
Sa, 18.08.2018 06:57 Neumünster, DeutschlandDie Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.
Fr, 17.08.2018 17:40 --Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Fr, 17.08.2018 12:05 Ottendorf-Okrilla, DeutschlandDie Auslands-Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet.
^Ai? No siinä tapauksessa soitan itse banjoa ja odotan.
Edit. Håhåjjii:
Item has been registered.
23.08.2018 klo 11:53
Posti Logistiikkakeskus
Höm, tänään tuli nallekarkit...kun kävin ärrällä kysymässä että olisikohan täällä paketti...että eeeeiii tarvitse kotio tuoda tai muutenkaan mitään kiirettä pitää mokoman paketin takia...että eiköhän me postipaten kanssa istuta alas ja kiehauteta oikein perskahavit....antaa noiden muiden hosua niiden pakettien päältä....mikä hätä meillä postipaten kanssa...valmiissa maailmassa :D
perskahavit
Eli laitetaan ärsyttävästä-kakkosen oranssiin juomapulloon kahveet ja kaadetaan pyllyyn? "Hohh... Hohoi!!!"
Eli laitetaan ärsyttävästä-kakkosen oranssiin juomapulloon kahveet ja kaadetaan pyllyyn? "Hohh... Hohoi!!!"
Jotenkin noin se menee, römpötipöts
Voisi muuten tehdä gallupin (ellei peräti ihan erillisen kyllä-avatun!?) sille, kuinka monta ärsyttävän-kakkosen juomapulloa on kertynyt... Mulla on niitä tallessa ehkä 10. Tilasin myös edellisessä tilauksessa ärsyttävän-kakkosen ajopaidan, halvalla 30€ kun sai :) Oikein passiivi!
jii.haanpaa
05.09.2018, 09.09
Onkohan kukaan palautellut tavaraa R2:lle? Tuli tilattua ajoreleitä, jotka haluaisin vaihtaa toiseen kokoon. Maksaako vaivaa lähteä kyselemään, vai olisiko iisimpää myydä romppeet torilla ja pistää uusi tilaus sisään? Ei viitsisi monia kymppejä maksella palautusrahteja tms.
Onkohan kukaan palautellut tavaraa R2:lle? Tuli tilattua ajoreleitä, jotka haluaisin vaihtaa toiseen kokoon. Maksaako vaivaa lähteä kyselemään, vai olisiko iisimpää myydä romppeet torilla ja pistää uusi tilaus sisään? Ei viitsisi monia kymppejä maksella palautusrahteja tms.
Käyttämättömät kamat saa palauttaa 100 päivää ilmaiseksi: https://r2-bike.com/Return
Postin kautta menee DHL:n palautuskoodilla oikein sulavasti.
^^Toimii todella sulavasti palautukset R2:lle. Ei mitään ongelmia.
jii.haanpaa
05.09.2018, 10.36
Katos perhana. Tänks.
Lauantaina 8.9 ostohousut jalkaan ja tilausnappulan painanta. Tänään 12.9 status"
Mi, 12.09.2018 09:25 Hamburg, Germany ". Ei tämä nyt ihan ripeimmästä päästä ole. Toimitustavaksi ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin DHL, ja tilaus näkyy jo kuitenkin Postin seurannassa. Tuleekos tuo nyt sitten kummalla, DHL:n fiksu nuori mies on toimitellut tähän asti kaikki paketit iltasella, vaan jos Posti saa sormensa jotenkin peliin niin se on heti 1 päivä lisää toimitusaikaan. Reissuun lähtö lähenee ja päivitysosat vielä matkalla..
Yleensä menee näin:
DHL (Saksan posti) --> Posti tuo
DHL Express (kuriiripalvelu) --> DHL tuo Suomessa
Mulla on kaikki r2:n paketit tulleet Suomen päässä Postin toimittamana, en nyt muista onko se DHL Express vai ei. Ja hyvä niin, koska jos/kun kuriiritoimitus kusahtaa, paketti menee asiamiespostiin josta sen voi hakea milloin vain.
Yleensä menee näin:
DHL (Saksan posti) --> Posti tuo
DHL Express (kuriiripalvelu) --> DHL tuo SuomessaPostillakin on sitten eri tasoja toimituksessa, osa tuodaan kotiin ja jos ei toimitus onnistu niin sitten postiin ja osa menee suoraan postiin. Osa menee vielä sittten pakettiautomaattiin. Joku pieni paketti tainnut tulla ihan luukkuunkin. Pitääkin yrittää pitää kirjaa kuka vie mihinkin, voi riippua myös paketin koosta. Ainakin Best-bike-partsilta tuli kotiin postin tuomana.
Seurannan mukaan postihenkilö on käynyt toteamassa ulko-oven lukituksi ja toimittanut 8.9. tilatun paketin lähimmälle R-kioskille. Tämä taisi olla toistaiseksi hitain toimitus ulkoisilta mailta..
Kiire tulee vielä päivitysosien asennuksen kanssa..
Tämä oli nopea. Keskiviikkoiltana tilaus sisään ja maanantaina paketti perillä. Edes Posti ei viivytellyt.
^unohdit tärkeimmän: saitko nallekarkit?
Mulla meni su-ma eli reilu viikko. Ilmaisen juomapullon sieltä nyt saa, nallekarkkeja ei ollut.
Piti vielä käydä penkomassa laatikot läpi. Ei nallekarkkeja! Ei edes sen kylkiäisjuomapullon sisällä!
Jäänytkin muuten kirjuuttamatta muutama viiko sitten tehty reklamaatiorosessi tästä puljusta.
Ei minkään näköistä ongelmaa viime talveksi ostettujen ISPien reklamaation kanssa. Homma hoitui nopeasti ja asiallisesti. Ei kielimuuria. Vanhoista renkaista kuvat ja parissa tunnissa renkaat olisivat olleet lähetysvalmiit. Ystävällisesi vielä kysyttiin, haluanko samaan pakettiin renkuloiden kanssa muuta roinaa, ilman toimituskuluja. Tottahan toki. Vanhoja ISPejä ei tarvinnut edes palauttaa. Edelleen parin vuoden yhteiselon jälkeen jatkoon.
...nallekarkkeja ei ollut.
...Ei nallekarkkeja!...
SAATANA! Onko ne kokonaan lopettaneet nallekarkkien jakelun? Kyllä mä ottaisin mielummin karkit kun noita pulloja. Tekisivät edes 750ml pulloja ja mielellään vaikka eri värisenä.
SAATANA! Onko ne kokonaan lopettaneet nallekarkkien jakelun?
Mulla ei kerran tullut mutta sitten seuraavalla taas tuli. Arvaamattomat ovat ärsyttävän-kakkosen tiet
^joo vaihtelee ihan satunnaisesti. Kerranhan mä sain kaks settiä karkkeja. Parempi olisi, että olisi joku yhtenäinen linja, karkkeja joko on tai ei ole. Ja mielummin kyllä.
Huolestuttava kehitys on kyllä tuo viime aikojen karkittomuus. Onkohan Saksassa huomattu, että nallekarkeissa on karsinogeeneja tjsp?
KotooTöihin
19.12.2018, 12.01
Kyllä mun eilen kotiutuneessa paketissa oli karkkia.
Kyllä mun eilen kotiutuneessa paketissa oli karkkia.
Niin mullakin! Ja vielä kolme pikkuruista pakettia [emoji16]
anomuumi
20.12.2018, 18.57
Tilasin kesällä läskiin kammet, ei tullu karkkeja mukana. Pullon sain ja se on ollut ihan toimiva. Ehkä ne antaa niitä karkkeja vaan kalliimpien tilauksien kanssa?
...Ehkä ne antaa niitä karkkeja vaan kalliimpien tilauksien kanssa?
Ei ole korrelaatiota tilauksen hinnalla namujen saamisen kanssa omalla kokemuksella.
Malamuutti
03.01.2019, 08.34
Täältä tuli paketti, ei ollut nallekarkkeja. Mutta paketti oli tosi nopsaan laitettu liikkeelle joten ei valittamista (tilaus tehty tapanina, paketti lähetetty 27. päivä ennen aamukasia Saksan aikaa).
Pitäisi tehdä takuupalautus. On vuosi 2019, mutta R2:lle pitää tulostaa ensin palautustietolomake-pdf, täyttää se käsin, mennä linkistä DHL:n sivulle, täyttää erikseen heidän lomake, odottaa sähköpostia, tulostaa sähköpostista DHL:n palautuslomake ja liimata lappu pakettiin. Tosin, sähköpostia ei tule. Onhan tämä nyt aika perseestä.
Ilmeisesti palautuskuponkitilaussysteemi ei ole yhteensopiva Gmailin kanssa, vaan viestit blokataan. No, eipä noita Gmail-käyttäjiä niin montaa ole, joten mitä välii.
Viimeisimmässä tilauksessa lähestyivät he minua kaksin pussein. Kuten myös ilmaispullolla.
Takuupalautus maleksi viikonlopun Postin hellässä huomassa, joten yhtä rengasta vajaana ollaan edelleen. Ensi kertaa varten: asenna ensin edellisen tilauksen kamat ja tee uusi tilaus vasta sitten, tilaa uudessa tilauksessa rikkinäiset kamat ja hoida normipalautuksena rikkinäisten kamojen takuuasiat. Tjsp.
Nallekarkit oli mukana.
EDIT: se unohtui sanoa, että tällä kertaa "1-3 days" ei pitänyt paikkaansa. Peräti viisi arkipäivää (viikonloppu välissä) kului ennenkuin paketti liikahti.
Nallekarkit oli mukana.
On tullut jokunen paketti tänä vuonna tilattua ja karkean arvion mukaan 1/2 tapauksessa on ollut nallekarkit mukana.
Tänään tuli paketti, mutta ei nallekarkkeja mukana. :(
Tilaus torstaina, maksu pankkisiirrolla perjantaina. Maanantaina ilmoitus, että tilausta on alettu käsitellä ja perjantaina posti kiikutti nallekarkkeja sisältävän paketin.
Paketti lähetetty alle 2h tilauksesta. Melko nopeaa. Nyt vain odotellaan.
Paketti lähetetty alle 2h tilauksesta. Melko nopeaa. Nyt vain odotellaan.
Nokitan. Laitoin kesäkumekset tilaukseen. Shippausilmo tuli 49min myöhemmin. Enpäs muista milloin nettikaupan tilaus olis käsitelty nopeemmin. Sitten vaan odotellaan milloin DHL-Ninja heittää ukemit kotiovella.
Itseä on alkanut ärsyttämään R2 toiminta viimeisen parin tilauksen kohdalla niin, että tulee vaihdettua johonkin toiseen puljuun. Nyt R2 on ollut se pääasiallinen tilauspaikka. Viimeisessä kahdessa tilauksessa tämän vuoden puolella on ollut sama ongelm. Olen tilannut läjän tavaraa, ja kaikkia on ollut järjestelmän mukaan varastossa tilaushetkellä. No ei kun maksua paypallilla, ja odottelemaan shippausta. Tuleekin viesti, että joku tuote loppu ja pitäisi odetella viikko pari, ja kun tavaraa saapuu lisää lähtee paketti liikkeelle. No tässä vaiheessa olen ilmoittanut, että hitot odotella, vaan rahat palautukseen puuttuvista tuotteista ja loput liikkeelle asap.
Vuonna 2020 pitäsi kyllä nettikauppojen varastohallinta olla sillä tasolla, ettei noin vain tapahdu. Eli ne varastosaldot pitäisi olla jatkuvasti päivittyviä ja aina ajantasalla. Siihen on syy miksi tilataan tietystä paikasta. Ja jos kaikkea ei löydy heti varastosta niin tilaus lähtee toiseen paikkaan. On siis väärin valehdella asiakkaalle, että joo kaikkea löytyy, mutta kun rahat sisässä ja pitäisi lähettää niin, oho eipäs olekkaan.
JohannesP
11.03.2020, 23.31
Niinhän saldojen pitäisi olla automaattisesti päivittyviä, mutta asiassa on aika monta muuttujaa minkä takia varastosaldot saattaa heitellä. Inhimillisiä virheitä sattuu. Esimerkiksi yksinkertaisesti tavaran toimittajalta tulee eri määrä tavaraa mitä rahtikirjassa lukee tai johonkin tilaukseen mennyt kiireessä väärää tavaraa mikä sotkee varastosaldon. R2 on jo melko iso kauppa, että tavaraa menee varmasti reilusti läpi niin näiden mahdollisuus kasvaa jos varastoa ei pidetä isona.
Ärsyttäviä tietenkin, mutta ei mitään ennenkuulumatonta muiltakaan isoilta kaupoilta. Sentään ilmoittavat loppuneesta tuotteesta. Kerran joku isompi kauppa lähetti muuten kaikki tilauksen tuotteet, mutta yksi tuote olikin loppu eivätkä ilmoittaneet tästä. Paketin sisällä olleeseen kuittiin oli käsin kirjoitettu out of stock ja hyvitys tuli perästä päin. Kiva odotella viikko pakettia ja huomata siinä vaiheessa ettei kaikki tullukkaan perille.
Juuri viikko sitten paketti ja kaikki meni taas onnistuneesti.
Välillä on ärsyttävästä-kakkosesta tilatessa käynyt noin, että jotakin joka näytti in-stock ei olekaan heti. Niin on käynyt muissakin kaupoissa. Ei odottelusta yleensä mitään vahinkoja ole aiheutunut, ja jos sellainen riski olisi niin se on yksi sähköposti ja ärsyttävän-kakkosen asiakaspalvelu kyllä tsekkaa pyynnöstä onko tavara hyllyssä vai ei.
Paras kauppa tää on silti.
Tilasin pari viikkoa sitten kasan osia. Joidenkin kohdalla luki, että ei ole varastossa, mutta pitäisi tämän kuun aikana tulla. Ei ollut mikään kiire, joten tilausta sisään. Nyt parin viikon odottelun jälkeen päättivät ihan oma-aloitteisesti lähettää etukäteen varastossa olevat osat ja loput jälkitoimituksella myöhemmin, kunhan tavaraa saapuu varastoon. Tässä odotelessa otin jo yhteyttä sähköpostilla jos voisin muutaman tuotteen lisätä tilaukseen ja sekin onnistui.
Katsotaan nyt mitä sieltä tulee ja milloin, mutta tähän mennessä ei voi taas muuta sanoa, kun peukkua nostaa.
Nokitan. Laitoin kesäkumekset tilaukseen. Shippausilmo tuli 49min myöhemmin. Enpäs muista milloin nettikaupan tilaus olis käsitelty nopeemmin. Sitten vaan odotellaan milloin DHL-Ninja heittää ukemit kotiovella.
Noni, DHL-Ninja oli delegoinut toimituksen Posti-Ninjalle, joka toimitti paketin kotiovelle kaukaa kurottaen ja sanoen: "Ei tarvii allekirjoitusta".
Vajaa 5 työpäivää toimitus, ihan ok.
Eilen iso tilaus. Jännityksellä odotetaan tuleeko perille. Nallekarkit ei ole nyt ns. issue.
Nallekarkit ei ole nyt ns. issue.
On se. Pakko olla.
Tajutessani asian olevan mahdollista jopa minulle, ryntäsin oitis kesäkumes-pahvilaatikkoni tykö. Ja kyllä, nallekarkkia tuli!
arctic biker
18.03.2020, 17.26
R2:selta oon tilannut vuosia kaikenlaista, eipä oo moittimista. Varsinkin kun DHL hoitaa alun ja Suomen Posti lopun niinnei tarvii tallilla vartoilla. Tulee paketit normi päivä postin kyydissä ja kun paikallisen kanssa ollaan sovussa ja tuttuja niin tallilta löydän.
Ei kellään ärsyttävään kakkoseen ole sattumoisin mitään koodia tarjolla?
Ohiampuja
21.04.2020, 16.06
Eka tilaus nyt kotona, Sram teräsratas ja fattiin keskiö. Ja vissiin se tärkein, nallekarkit. Olihan ne mukana. :)
Eka tilaus nyt kotona, Sram teräsratas ja fattiin keskiö. Ja vissiin se tärkein, nallekarkit. Olihan ne mukana. :)
Kauanko kesti tulla tilaushetkestä?
F. Kotlerburg
21.04.2020, 18.25
Maanantaina tuli edellinen tilaus. Tasan viikon kesti. Ei ollut nallekarkkeja.
..Ei ollut nallekarkkeja.
*****!
Sain toissapäivänä nallet :)
edit: 12 vrk keskelle suomea
Pari kuukautta sitten toimi kaikki hyvin, mutta 8 päivää sitten tilaus sisään ja muuta ei kuulunut. Eilen kysyin, että missä mennään ja tänään vastasivat, että toinen tilatuista tuotteista tulee 7 viikon päästä, että sitä odotellaan. Olisivat edes ilmoittaneet jotain. Tuotteita oli kuitenkin tilatessa saldojen mukaan saatavilla. Pyysin erillistoimitusta/ tilauksen perumista toisen tuotteen osalta.
Ei tullut itsellekään maanantaina nallekarkkeja. Perskules.
Ohiampuja
21.04.2020, 23.17
Kauanko kesti tulla tilaushetkestä?
Tilaus tehty 16.4 ja osat tuli nyt 21.4.
Koronan keskellä maastopyöräprojektiin liittyen ärsyttävästä-kakkosesta kolme tilausta, joista kaksi tuli viikossa eli ihan normitahtiin ja molemmissa nallekarkit ja loistavat 800ml oranssit juomapullot. Nyt oli Vittorian Barzojen toimitusongelmia, niin kolmas tilaus viivähtänyt hieman enemmän mutta samassa ajassa ehti vielä speksata sittenkin eri grävellysrenkaat.
Aina loistavaa palvelua, sähköposteihin vastailua, väärin tilattujen osien nopeita rahapalautuksia, yli 100 päivän jälkeen käyttämättöminä palautettujen kamojen osalta täydestä arvosta voucheri. Katsoin huvikseni tilaushistoriasta että vuonna 2011 keväällä tehty ensimmäinen tilaus. Vuoden päästä voi juhlia 10 vuoden erinomaista, joskin helkutan kallista asiakassuhdetta ärsyttävän-kakkosen kanssa. Pidempi liitto kuin esim. avioliitto
Nallekarkit ja juomaputelli saapuivat tänään, viikossa tulivat. Pullo siirtyy jouheasti kuuden muun ilmaiseksi saadun juomapullon seuraksi varaston hyllylle – tosin eri firmoista saatujen.
Lootassa oli myös kaksi kappaletta Vittoria Barzo gummeja, kun halvalla sain. Ne on tietty ihan kivoja, mutta kylkiäiset on ne varsinainen suola – tietysti. Ilmainen ämpäri olisi ollut vielä kovempi juttu.
Pari kuukautta sitten toimi kaikki hyvin, mutta 8 päivää sitten tilaus sisään ja muuta ei kuulunut. Eilen kysyin, että missä mennään ja tänään vastasivat, että toinen tilatuista tuotteista tulee 7 viikon päästä, että sitä odotellaan. Olisivat edes ilmoittaneet jotain. Tuotteita oli kuitenkin tilatessa saldojen mukaan saatavilla. Pyysin erillistoimitusta/ tilauksen perumista toisen tuotteen osalta.
Peruivat toisen tuotteista eli toinen pääsi matkaan. Maksoin luottokortilla ja sanoivat, että palauttavat paypalin kautta. Mites tuo käytännössä toimii? Menee 30 päivää hyvityksestä, että näkyy luottokortin saldossa?
Menee 30 päivää hyvityksestä, että näkyy luottokortin saldossa?
Yli 500€ sain PayPalin kautta takaisin palautettuani vääriä osia. Muutama päivä meni kun näkyi luottokortilla.
F. Kotlerburg
24.04.2020, 20.07
*****!
En ole omasta mielestäni saanut nallekarkkeja ainakaan kolmeen R2-tilaukseen. Noita oranssinvärisiä pulloja sen sijaan alkaa olla omiksi tarpeiksi.
Noita oranssinvärisiä pulloja sen sijaan alkaa olla omiksi tarpeiksi.
Pitäisi laskea paljonko niitä oikein on, mutta heittäisin lonkalta 20. Loistavia nämä nykyiset Eliten isot pullot, ne pienet noname-tuttipullot eivät niinkään. Eipähän putelit lopu :rolleyes:
Nallekarkit tuli.
Nopea toimitus.
Alle 12h yömyöhäisestä tilauksesta lähetykseen eli jo 8.56 paikallista aikaa lähetetty. Kolme varastotuotetta + pullo.
Onko kukaan tilannut käsintehtyjä kiekkoja täältä? Ovatko yhtä hyviä kuin kehuvat?
EiSeOoNiinJust
17.05.2020, 17.22
Itseäkin kiinnostaisi tämä, varsinkin verrattuna esim. actionsports.de-liikkeeseen
Kyllä, mutta siitä on useampi vuosi aikaa.
F. Kotlerburg
17.05.2020, 19.23
Reilu vuosi sitten kasauspalvelun hinta oli kyllä sitä luokkaa, että syytä olla hyvät. Itse päädyin tilaamaan R2:lta osat ja kasautin paikallisella sepällä. Säästin näin satasen ja tuin kotimaista työtä.
Hyvä kasaus tuntuu maksavan kaikkialla, ja ite olen ainakin niin pihalla etten edes tiedä. Foxcompin Toikka kasas mulle kiekot jotka oli ehjät vielä 8v jälkeen (tossa vaiheessa olis tarvinnu rihtausta), mutta Foxcomppia ei taida enään olla. Samoin tikkurilan ajomies teki joskus hyvää jälkeä, mutta siitä taitaa olla ainakin yhtä kauan. :)
Nyt ajatuksena DT 180 navat joita ei actionsportsista edes saa, ja hipommat pinnat joita ei kai suomessa yleensä harrasteta?
Sotanorsu666
20.05.2020, 20.51
15.5 tilaus sisään ja tänään UPS toimitti paketin työpaikalleni, juomapullolla ja nallekarkeilla tietenkin.
F. Kotlerburg
06.06.2020, 20.24
Miksei näille kelpaa enää PayPal? Pitäisikö huolestua?
Miksei näille kelpaa enää PayPal? Pitäisikö huolestua?
Kyllä siellä PayPal vieläkin näkyy maksuvaihtoehtona ja toimi myös 31.5 tehdyssä tilauksessa.
Kyllä siellä PayPal vieläkin näkyy maksuvaihtoehtona ja toimi myös 31.5 tehdyssä tilauksessa.
Minullakin paypal on toiminut ihan normaalisti toukokuun lopulla tehdyissä tilauksissa.
Aiheen vierestä: R2:lla on joidenkin tuotteiden kanssa isoja toimitusongelmia. Todennäköisesti/toivottavasti johtuvat valmistajista, eivät myyjäliikkeestä. Kuukauden verran on nyt odoteltu, että tuote tulisi saataville, mutta status on edelleen ”joskus kesäkuussa”.
F. Kotlerburg
07.06.2020, 12.48
Niin näkyi, mutta kun sen valitsi niin tuli ilmoitus, että "Ei käytettävissä, valitse toinen maksuvaihtoehto". Hetken odottelu ja välilehden sulkeminen auttoi ja lopulta meni läpi PayPal-maksukin.
Mites palautus sujuu kun otin kuriiriksi UPS? Tuskin mä voin postiin sitä viedä kuten dhl paketin.
Mites palautus sujuu kun otin kuriiriksi UPS? Tuskin mä voin postiin sitä viedä kuten dhl paketin.
Ei kai tilaus määrää palautuksen kuriiria? Sen kerran kun olen jotakin palauttanut niin aina on tulostunut DHL:n laput.
Tein ensimmäisen tilauksen ja ehkä viimeisen tästä sakuputiikista. Tilattaessa kaikki romppeet piti olla hyllyssä, sitten 2-3 päivää tilauksesta että eittei kaikkea
olekaan heti saatavissa ja epämääräinen odotusaika (few days). Propsit toki hyvästä valikoimasta ja asiakkaan informoinnista, mutta verrattuna BD:hen ja BC:hen tai brittikauppoihin,
joita kaikkia on tullut paljon käytettyä, niin niissä aina se kama mikä on ollut "in stock" on myös tullut perille n. viikossa. Taitaa jäädä sellaiseksi toimittajaksi, josta ostetaan vain siinä tapauksessa
ettei muualta saa- vai onko tämä kokemus nyt jonkinlainen äärimmäinen poikkeus putiikin toiminnassa?
...vai onko tämä kokemus nyt jonkinlainen äärimmäinen poikkeus putiikin toiminnassa?
On poikkeus. R2 on paras kauppa kaikista.
Sotanorsu666
09.06.2020, 09.10
Itse ainakin toimin juurikin näin perjantaina, kun piti palauttaa yhdet renkaat.
Itse ainakin toimin juurikin näin perjantaina, kun piti palauttaa yhdet renkaat.
Jees, kiitoksia!
Tilattu viime to, pitäisi seurannan mukaan tulla huomenna. Ei huono.
Joutuuko r2:een maksamaan palautuskulut itse vai onko palautus ilmainen?
Tein ensimmäisen tilauksen ja ehkä viimeisen tästä sakuputiikista. Tilattaessa kaikki romppeet piti olla hyllyssä, sitten 2-3 päivää tilauksesta että eittei kaikkea
olekaan heti saatavissa ja epämääräinen odotusaika (few days). Propsit toki hyvästä valikoimasta ja asiakkaan informoinnista, mutta verrattuna BD:hen ja BC:hen tai brittikauppoihin,
joita kaikkia on tullut paljon käytettyä, niin niissä aina se kama mikä on ollut "in stock" on myös tullut perille n. viikossa. Taitaa jäädä sellaiseksi toimittajaksi, josta ostetaan vain siinä tapauksessa
ettei muualta saa- vai onko tämä kokemus nyt jonkinlainen äärimmäinen poikkeus putiikin toiminnassa?
Ihan sama meininki korona-aikana ollut kaikissa saksalaisissa kaupoissa. Brittikaupoista en tiedä, hinnat sen verran korkeat ettei tule tilattua.
Joutuuko r2:een maksamaan palautuskulut itse vai onko palautus ilmainen?
Ilmainen on.
Ihan sama meininki korona-aikana ollut kaikissa saksalaisissa kaupoissa. Brittikaupoista en tiedä, hinnat sen verran korkeat ettei tule tilattua.
Suottaapi olla näin, sakuissta (BD tai BC) ei ole tullut muistaakseni nyt ihan kuukauden sisällä tilattua, mutta briteistä neljä eri kertaa puolentoista kuukauden sisällä parista eri putiikista. Joka tapauksessa R2:sen toimitus lähti tulemaan tänään, joten ehkäpä annetaan vielä toinenkin mahdollisuus jatkossa :rolleyes:..edistymisestä tiedottaminen ko. putkalla on kuitenkin ollut hyvää ja valikoimassa sellaista mitä ei välttämättä muualta helposti saa.
^ Kauanko tilausvahvistuksen ja lähetysilmoituksen välillä kului tarkalleen aikaa? Tässä keväällä ehkä viisi tilausta tullut tehtyä ja voin katsoa vastaako keskiarvoa. Yleensä isommat monista tuotteista koostuvat +1.500€ tilaukset vievät aikaa enemmän ja yksittäisten osien tilaukset vähemmän, joskus yksittäisestä osasta melkein heti tullut ilmoitus että lähetetty.
Mä olen tässä viime viikkoina tilannut paketteja R2:sta, Bike24:sta ja Bike-Discountista. Kaikista kannettiin tuotteet ~viikon sisällä käteen. Ei tämä muotitauti vaikuttanut noihin.
F. Kotlerburg
10.06.2020, 09.48
Tilasin la-iltana ja eilen läksi paketti matkaan. Ei nopeinta mitä tässä kaupassa on tapahtunut, mutta ei paha silti.
^ Kauanko tilausvahvistuksen ja lähetysilmoituksen välillä kului tarkalleen aikaa? Tässä keväällä ehkä viisi tilausta tullut tehtyä ja voin katsoa vastaako keskiarvoa. Yleensä isommat monista tuotteista koostuvat +1.500€ tilaukset vievät aikaa enemmän ja yksittäisten osien tilaukset vähemmän, joskus yksittäisestä osasta melkein heti tullut ilmoitus että lähetetty.
Tälleen meni:
Ilmoitus tilauksen vastaanotosta ja luottokorttimaksun saamisesta 1.6. klo 13.22.
Ilmoitus ettei kaikki tuotteet olleetkaan hyllykamaa: 3.6. klo 13.32.
Lähetysilmoitus 9.6. klo 15.44. Nyt ootellaan vielä milloin putkahtaa kotiin.
Eli ei nyt kauhian nopeeta, mutta tulevat kyllä suht. oikeaan aikaan käyttötarkoitusta silmälläpitäen.
^ Ok, melko tarkkaan 6 vuorokautta. Mulla tämän vuoden tilaukset (payment received/shipping notification):
16.3./17.3. = 1 vrk
24.3./25.3. = 1 vrk
16.4./22.4. = 6 vrk
20.5./22.5. = 2 vrk
Eli keskiarvo 2,5 vrk. Ei mun mielestä paha varsinkaan koronan keskellä. Samaan aikaan Bike24 hillosi yhtä tilausta (lasten kypäriä ja vaatteita, kaikki in stock -kamaa) noin 2 vko. Tosin ilmoittivatkin sivuilla että koronan vuoksi on ruuhkaa.
R2 mielestäni hieno puoti, ei bulkkitavaraa mutta hienoja löytöjä tullut vastaan. Kympin verran toimituskulut, aivan saksalaista keskitasoa ja reilussa kaikki yleensä tulleet, koronankin aikanakin.
Taas pelitti R2 hienosti. Tilauksesta 6 päivää niin paketti oli kotiovella. Hintataso aika lailla sama kuin esim. Bike-Discount, Bike-Components.
^unohdit tärkeimmän tiedon.
Millä perusteella niitä nallekarkkeja saa? Itsellä nyt neljäs tilaus firmasta vuoden sisään sisällä ja rahaa on mennyt joka kerta vähintään se parisataa, mutta karkkeja ei näy.
Vai eikö nallekarkkeja saa rahalla vaan pitää olla jotenkin muuten tietynlainen?
R2-bike antaa nyt kaikista tilauksista 3% alennuksen koodilla "taxreturn". Tuo on kyllä siinä etusivullakin.
Millä perusteella niitä nallekarkkeja saa?
Ei mitään logiikkaa. Välillä on ja toisinaan taas ei. Kerran sain kaksi(!) settiä.
Juuri siksi on tärkeää mainita karkit. Se on ainut asia, joka vaihtelee R2-toimituksissa. Se, että R2 on paras kauppa ja toimitukset sujuu on ihan päivänselvää muutenkin.
Nöyrimmät pahoittelut. Pari pussia oli nallekarkkeja :)
Oon tässä pari isompaa tilausta tehnyt ärkakkosesta eikä kummallakaan kerralla nalleja..:( Muuten loistokauppa ja nopeasti tilaukset tulee.
^
Nallet, ne on kyllä ihan parasta – ajattelin jättää ne perinnöksi suosikkilapselleni, muut kakarat saa talon ja rahat.
Entäs ilmainen juomaputelli, kai se edes tuli?
Nöyrimmät pahoittelut. Pari pussia oli nallekarkkeja :)
Pari pussia? Mitä perkuletta.. tasan ei mene nallekarkit.
^
Nallet, ne on kyllä ihan parasta – ajattelin jättää ne perinnöksi suosikkilapselleni, muut kakarat saa talon ja rahat.
Itselleni tuli tilauksen alareunassa valinta, että saan valita ilmaiseksi pienen pullon, ison pullon tai sitten R2-hengityssuojaimen. Joko en tuota ole aiemmin huomannut tai oli uusi juttu. Porukka on saanut aiemmin pulloja ihan pyytämättä?
Porukka on saanut aiemmin pulloja ihan pyytämättä?
Kyllä se pitää aina lisätä ostoskoriin, muuten ei tule.
^
Ei sitäkään. No edelleen on mun suosikki kauppoja:)
Tilaukset tulevat Suomeen kiitettävän nopeasti, mutta samaa ei voi sanoa asiakaspalvelusta. Laitoin asiakastukeen sähköpostia viime torstaina eikä vieläkään ole automaattivastauksen lisäksi tullut mitään vastausta. FB:n mukaan muillakin näyttää olevan vastaavia kokemuksia. Taitaa korona-aika tuonut tuonnekin lisää asiakkaita ja asiakastuki näyttää olevan pahoin ruuhkautunut. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tilaukset tulevat Suomeen kiitettävän nopeasti, mutta samaa ei voi sanoa asiakaspalvelusta. Laitoin asiakastukeen sähköpostia viime torstaina eikä vieläkään ole automaattivastauksen lisäksi tullut mitään vastausta. FB:n mukaan muillakin näyttää olevan vastaavia kokemuksia. Taitaa korona-aika tuonut tuonnekin lisää asiakkaita ja asiakastuki näyttää olevan pahoin ruuhkautunut. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Laitoin tuotteen saatavuudesta kyselyn 22.6. ja vastasivat 25.6. eli ei paha viive. Tuotteen arvioidun saapumispäivän heille tiesivät 100% oikein, mutta sähköpostissa olleeseen toiseen kysymykseen vastasivat vähän ohi. Selvästikään ei ihan hirveästi ollut aikaa tavata sitä viestiä. Se ei sinänsä itseä haitannut, kun löysin tiedon lopulta muualta.
Supportin hidastumisesta on koko ajan ollut tieto myös kaupan sivuilla. Tällä hetkellä näin:
"...Some members of the support team work in the home office. As a result we had to stop our telephone support and concentrate fully on your e-mail inquiries. Currently we need about 2-4 days to answer your request. Please refrain from further inquiries about the processing status, as this will delay the response time of all e-mails even further..."
Tähän päivitystä: juuri tuli päivitys, eli meni 6 työpäivää vastauksen saamissa, eli hieman on optimistinen tuo ilmoitettu 2-4 työpäivää. Mutta asiallinen vastaus R2:sta kuitenkin ja hyvää asiakaspalvelua huomioiden tilanteen maailmalla.
Kyseessä oli muuten Fox takaiskarin takuuasia ja homman jatkokäsittely onnistuu Rtech:illä Suomessa. Laitoin emailia Rtech:ille ja sieltä tuli vastaus n. 10minuutin sisällä. Tuota voisi sanoa jo enemmän kuin erinomaiseksi asiakaspalveluksi :)
Kehutaan vielä kerran r2:sta. Aamulla ysin aikoihin tein vähän hätiköidyn tilauksen ja pari tuntia siitä laitoin sähköpostia,että voiko tilauksen vielä perua. Viestin jälkee noin tunnin päästä tuli Paypal ilmoitus rahojen palautuksesta ja tilaus oli peruttu.
Kyllä tämä on huippukauppa!
Ehkä oma lempiliikkeni, ei kauheasti bulkkikamaa mutta hienoja löytöjä ja duunaus/kevennyspalikkaa...
10 päivää meni toimituksessa, tuli suoraan kotiovelle, vähintääkin hyvin oli pakattu tuote.
^Saitkos juomapullon kaupanpäälle...?
^Saitkos juomapullon kaupanpäälle...?
Sitä ei "saa kaupanpäälle" (contra nallekarkit), vaan sen voi laittaa ilmaiseksi ostoskoriin jos tilaus on enemmän kuin muistaakseni 50 euroa. Jos ei laita tai tilaus on alle rajan, sitä ei tule. T. Ärsyttävä-kakkonen-pro (jolla on ainakin 20 oranssia putelia kaapissa)
Saiko Sambolo nallekarkit? Joko tieto on internetissä jossain kun ei täällä?
Nallekarkit ja puteli tuli kyllä :D Meinas kyllä karkit jäädä pakkausmateriaalin alle laatikon pohjille.
Nallekarkit ei oikein maistu ja pullojakin jo liikaa, en enää ole rastittanut, toisaaltaan nyt saa isompiakin...
F. Kotlerburg
17.09.2020, 10.54
Tottakai pitää ottaa kun ilmaiseksi saa. Sen voi heittää sitten roskiin kuormittamaan ympäristöä, jos ei tarvitse.
^Tämä. Itellä tulee jopa ihan käyttöön, jos sen hajun saa edes suurimmilta osin pois :D
Patrik28
17.09.2020, 14.37
Jaa, että R2 hyvä pakkaamaan? Itselle tuli muutamat isohkot Lezynen pyöränvalot pahvipaketissa kolisten. Pakkauspaperia oli a4 kokoinen pala vain peitteenä päällä, ei tavaroiden ympärillä. Onneksi muutamalla nirhaumalla selvittiin, mutta kun tilaa useammalla satkulla, niin voisi pakkauksen hoitaa kunnolla. Etenkin, kun lamppujen oma myyntipakkaus oli avoin, eli kiinnitetty pahviläpyskään.
Ilmais-pullo on ihan toimiva, paitsi ettei sen läpi näe juoman määrää. Taitaa olla Eliten tekemä.
3% ale TAXRETURN koodilla 29.12. asti, koodi toki loistaa isolla sivuilla. 7 artikkelin pikkutilaus tänään lähetettiin alle tunnissa, ei paha. Otin tällä kertaa ison pullon (joka ei täpäriin mahdu), muuten alkaa olla vähäksi aikaa pulloja.
Jaa, että R2 hyvä pakkaamaan? Itselle tuli muutamat isohkot Lezynen pyöränvalot pahvipaketissa kolisten. Pakkauspaperia oli a4 kokoinen pala vain peitteenä päällä, ei tavaroiden ympärillä. Onneksi muutamalla nirhaumalla selvittiin, mutta kun tilaa useammalla satkulla, niin voisi pakkauksen hoitaa kunnolla. Etenkin, kun lamppujen oma myyntipakkaus oli avoin, eli kiinnitetty pahviläpyskään.
Ilmais-pullo on ihan toimiva, paitsi ettei sen läpi näe juoman määrää. Taitaa olla Eliten tekemä.
No mun mielestä tä oli hyvin pakattu, jäätävän iso laatikko aivan täynnä fylliä ja kiekko eriksee viel vuorattu.
https://i.imgur.com/9w3drnL.jpg
F. Kotlerburg
17.09.2020, 17.09
Ei oo ollu kyllä R2:n kanssa pakkaamisessa sanomista. Reilusti on ollut fyllinkiä. Nallekarkitkin tuli viime paketissa. Ei olisi kyllä tarvinnut.
Sama juttu, joskus jopa tuntunut että tuota pahvia voisi olla vähemmänkin...
Pientä tavaraa koriin eikä ärsytä vielä, asiakkuudenkin avasin, ärsyttää jo vähän saksan kieli, kun tuosta ymmärää saamen verran, onko englantinappia missään?
Noiden kieliongelmista huolimatta tilauksen laitan noille kunhan kori täynnä.
JohannesP
19.09.2020, 13.45
Pientä tavaraa koriin eikä ärsytä vielä, asiakkuudenkin avasin, ärsyttää jo vähän saksan kieli, kun tuosta ymmärää saamen verran, onko englantinappia missään?
Noiden kieliongelmista huolimatta tilauksen laitan noille kunhan kori täynnä.
Oikea yläkulman maapallon logoa klikkaamalla saa kieltä vaihdettua.
En muista ikinä saaneeni huonosti pakatta tavaraa ja pahvilaatikotkin ihan ok laatua, että pysyvät kasassa. Wiggle lähelle toista päätä.
CRC samaa, mustaan jätesäkintapaiseen, kietaistu teippiä ympärille, tavara kuiteski OK.
Kiitos, sieltähän se engelska löyty!
Mukavasti tulleet viime aikoina täältä lähetykset, kaksi tilausta saman kuun aikana. Aiemman tilauksen paketti saapui jo samalla viikolla kuin olin tilannut tavarat. Viimeisin paketti puolestaan lähti liikkeeltä toimitukseen vain puolen tunnin sisällä tilauksesta ja toimituksessä kesti tyypilliset viisi arkipäivää (tilauspäivä mukaanlukien). Nallet luonnollisesti mukana :)
Tuleepahan ensimmäistä kertaa testattua takuu/reklamaatiokeikkaa. Ilmoitin alkukesästä heti uuden tuotteen saatuani, että tässä on pientä vikaa, mutta hyväksyttävissä määrin, ilmoittelen jos pahenee.
Sehän toki paheni, palatuslappu tuli aikalailla heti, viikko shippausta sinne, viikko käsittelyä, tänään viesti, että tuote menee tukkurille/valmistajalle tarkastukseen, menee n. 2vk.
Katsellaas kuinka tässä käy, vähän on häilyvä vika kyseessä. Kyse on tosin niin premium tuotteesta, että mielestäni tuottamallani vikakuvauksella voisi vain suoraan vaihtaa tuotteen.
Kommunikaatio on ainakin ihan hyvällä tasolla.
Mukavasti tulleet viime aikoina täältä lähetykset, kaksi tilausta saman kuun aikana. Aiemman tilauksen paketti saapui jo samalla viikolla kuin olin tilannut tavarat. Viimeisin paketti puolestaan lähti liikkeeltä toimitukseen vain puolen tunnin sisällä tilauksesta ja toimituksessä kesti tyypilliset viisi arkipäivää (tilauspäivä mukaanlukien). Nallet luonnollisesti mukana :)
Itse ole tehnyt kaksi tilausta. Kaksi rokkarin keulaa ja sramin code rsc jarrut. Keulat tuli muutamassa viikossa mutta jarruissa kesti useampi kuukausi. Leikö sitten ollut jotain saatavuusongelmia.
Tein kuitenkin uuden tilauksen 25.9 ja vieläkään 7.10 tilausta ei ole postitettu. Sivujen mukaan tavaroissa ei pitänyt olla mitään toimitusaikoja. Jatkossa kyllä katson tarkkaan että mistä kamat tilaan ja ehkä maksan hiukan ekstraa että tavarat tulevat joskus perillekin. Onneksi nytkään ei ole mikään kiire sinänsä.
3 viikkoa sitten tilaus sisään. Kaikki tuotteet hyllyssä, mutta laittoivat parin päivän päästä viestiä että saldovirhe ja yhtä tuleekin vasta seuraavalla viikolla. Seuraavalla viikolla ilmoittivatkin että menee jonnekin lokakuulle sen saanti. Osissa toimitus ei kuulemma Suomeen onnistu joten piti perua puuttuva osa tilauksesta. Jonka jälkeen laittoivat kamat tuleen ja tulikin alle viikossa.
Hieman säätöä tuntuu siellä nyt olevan. Normaalisti toiminut kyllä hyvin.
Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
Niinpä tietysti:
There are no defects found.
All functions correspond to our specifications.“
Eli tuote lähtee sieltä samanlaisena takaisin..
Jos rohkeasti moittii kauppaa, niin voi kyllä kertoa mikä oli omasta mielestä tuotteessa vikana.
Itse kyllästyin odottamaan ja laitoin sähköpostia että perun osan tilauksesta ellei tilausta viivyttävien osien arvioitu varastoon saapumispäivä ole viimeistään ensiviikolla. Lähettävät sitten vain ne mitä löytyy hyllystä. Jarrujen kanssahan kävi aikaisemmin niin että kysyin että mikä maksaa ja sanoivat että ensviikolla pitäs tulla jarruja ja kysyivät että lähettävätkö muut tilauksessa olleet tavarat aikaisemmin. Vastasin että mielellään vastaanottaisin varastossa olevan kaman heti ja puuttuvat myöhemmin. Noh, tuosta taisi mennä varmaan sellanen 1,5kk ennenkuin ne puuttuvat takajarrut sitten lopulta tulivat eli kyseessä oli varsin pitkä viikko. Onneksi en jäänyt odotteleemaan sitä "viikkoa". Tuolloinkin tein tilauksen tuonne sillä perusteella että saldot näytti että kamaa olisi varastossa. Tähän puulaakiin alkaa menemään nyt kyllä kieltämättä maku.
Maksan sitten ilomielellä postikulut johonkin muualle osista mitä ei ole hyllyssä että saan osat ennen joulua.
Niinpä tietysti:
There are no defects found.
All functions correspond to our specifications.“
Eli tuote lähtee sieltä samanlaisena takaisin..
Mikä tuote kyseessä ja mikä siinä on vikana
Mikä tuote kyseessä ja mikä siinä on vikana
Komppaan, nyt tietoa pöytään!
No eihän tässä r2:sta voi pelkästään moittia. Kommunikaatio on ollut ihan hyvällä tasolla ja toiminta riittävän nopeaa.
Valmistajalla tuo on käynyt tarkastuksessa, ei ollut tarkempaa tietoa, onko huollettu vai pelkästään tarkastettu.
Kyseessä on Reverb AXS hissitolppa, missä oli jokusen verran joustoa. En nyt osaa tarkalleen sanoa monta milliä, mutta sen verran, että sen selkeästi ajossa tuntee (jousto lisääntyi ajan myötä eikä korjaantunut vent valvella) Tuo on minulle ihan deal breaker, en pysty ajamaan tolpalla joka joustaa, varsinkin kun täysin toimivan joustamattoman tolpan saa kolmasosalla tuon hinnasta.
Aika montaa hissitolppaa olen käyttänyt ja missään niissä ei ole ongelmaa ollut paitsi tässä. Jos olen sitä mieltä, että tuote viallinen ja vaivaudun sen Saksaan palauttamaan, niin myyjä vänkää vastaan ja valmistaja sanoo, että ihan toleransseissa on, miksi? Tuotteessa on takuu voimassa, sen kun korjaavat tai vaihtavat uuteen.
Sramin tuesta kun vielä kysyin, niin sanoivat, että 5mm joustoa on toleransissa. Ei kuulosta kovin hyvältä tämän hintaisessa tuotteessa.
^ Tuttua eräästä toisesta saksalaisesta valmistajasta, tosin kengistä oli kyse. Olivat kuin eri paria jalassa, eivät myöntäneet mitään virhettä ja myyjäliike vetosi valmistajaan. Toisin kuin ärsyttävässä-kakkosessa, jossa ei ole koskaan avoimesti vittüiltu takaisin, Partiolaitassa korottivat ääntään ja naureskelivat ivallisesti päin naamaa. Siellä ne kengät ovat tänäkin päivänä, ajattelin että pitäkööt hyvänään 170€ ja kengät jos ne ovat kerran niin hyvät, itse kun en tee paskoilla kengillä mitään enkä todellakaan ryhdy riitelemään niistä. Mutta musta Pekka voi jäädä käteen toisinaan, on se kyllä munasta kun niin käy.
No eihän tässä r2:sta voi pelkästään moittia. Kommunikaatio on ollut ihan hyvällä tasolla ja toiminta riittävän nopeaa.
Valmistajalla tuo on käynyt tarkastuksessa, ei ollut tarkempaa tietoa, onko huollettu vai pelkästään tarkastettu.
Kyseessä on Reverb AXS hissitolppa, missä oli jokusen verran joustoa. En nyt osaa tarkalleen sanoa monta milliä, mutta sen verran, että sen selkeästi ajossa tuntee (jousto lisääntyi ajan myötä eikä korjaantunut vent valvella) Tuo on minulle ihan deal breaker, en pysty ajamaan tolpalla joka joustaa, varsinkin kun täysin toimivan joustamattoman tolpan saa kolmasosalla tuon hinnasta.
Aika montaa hissitolppaa olen käyttänyt ja missään niissä ei ole ongelmaa ollut paitsi tässä. Jos olen sitä mieltä, että tuote viallinen ja vaivaudun sen Saksaan palauttamaan, niin myyjä vänkää vastaan ja valmistaja sanoo, että ihan toleransseissa on, miksi? Tuotteessa on takuu voimassa, sen kun korjaavat tai vaihtavat uuteen.
Sramin tuesta kun vielä kysyin, niin sanoivat, että 5mm joustoa on toleransissa. Ei kuulosta kovin hyvältä tämän hintaisessa tuotteessa.
Onpa rokkarilla surkea käytäntö. Aika varmastikkin r2-bike on tuon tiennyt, eikä halunnut enää ottaa yhtään tolppaa omaan piikkiin.
Taitaa R2-bikellä olla normikäytäntö että eivät tee takuupäätöksiä itse vaan valmistajalle menee. Mulla ratkes melko uusi 12s SLX pakka siten että yks ratas repes spideristä irti (spider murtui niitin kohdalta) ja Shimanolle se lähti ennenkuin sieltä uusi pakka tuli. Yli 1.5kk reissu kaikenkaikkiaan.
Aika pska käytäntö, jos noin tosiaan on.
JohannesP
12.10.2020, 11.02
Normikäytäntöhän muillakin nettikaupoilla. Itselläni meni 2-3 kk Lezynen pumpun kanssa ihan selkeän takuucasen kanssa.
Taas yksi syy olla ostamatta Sramia jos kerran 5 mm on vielä ihan ok toleranssi uudelle tuotteelle. Omakin vanhemman mallin Reverb jousti tuon verran ennen huoltoa ja sen huomasi jo ajossa.
On tää fillaribisnes hienoa: hinnat nousee ja samaan aikaan tuotteiden valmistuslaatu huononee mikä johtaa taas toleranssirajojen nostoon. Keskiöissä tämä kehitys on jo pitkällä. Tämän, kun auto- ja moottoripyörävalmistajat tekisi niin bisnes kuihtuisi aika nopeasti. Kuluttajat tähän pystyy hyvin vaikuttamaan, mutta muodikkuus myy.
Aika pska käytäntö, jos noin tosiaan on.
Näin ei kaikissa tapauksissa ole, mm. pari vuotta sitten yhden Tunen KommVorin sain "auf kulanz" vai mikäköhän se oli, vaikka takuu oli päättynyt. Vai olikohan se alennusta uudesta… En enää muista. Mutta jos on kanta-asiakas, voi saada vähän ekstraa. Ehkä.
Ärsyttävän kakkosen takuukeissiin liittyen oma tapaukseni meni mutkattomasti viime vuonna vai oliko jo toissa vuonna, kun reklamoin säpon välityksellä ISPien halkeilusta. Saman päivän aikana lähettivät uudet. Lisäksi kysyivät, otanko jotain muuta kylkeen, ilmaisilla posteilla kulkee. Käskivät hävittää vanhat[emoji30]
Taitaa R2-bikellä olla normikäytäntö että eivät tee takuupäätöksiä itse vaan valmistajalle menee. Mulla ratkes melko uusi 12s SLX pakka siten että yks ratas repes spideristä irti (spider murtui niitin kohdalta) ja Shimanolle se lähti ennenkuin sieltä uusi pakka tuli. Yli 1.5kk reissu kaikenkaikkiaan.Jaa taasko ne shimanon pakat hajoaa. XT10 pakkoja poljin useamman paskaks. 11XT.t on kestänyt ajoa. Odotellaan siis, että tuo SLX 12 poikii jahka saa ajoa enempi:(.
Joo ei muutakuin kättä taskuun, tätä tämä pyöräilyharrastus on parhaimmillaan.
Mielestäni isoilla merkeillä homman pitäisi toimia kuten muillakin aloilla. Myydään malliston kärkeä vähissä määrin, kovilla katteilla. Se on lähinnä brändäystä ja silloin myös tuen pitäisi olla korkealla tasolla.
Jaa taasko ne shimanon pakat hajoaa. XT10 pakkoja poljin useamman paskaks. 11XT.t on kestänyt ajoa. Odotellaan siis, että tuo SLX 12 poikii jahka saa ajoa enempi:(.
Useampia on tuttavapiirissä noita 12s SLX pakkoja ja tämä oli ensimmäinen tapaustaan. Ja tosiaan se spideri murtui niitin alta. Aika selkeä takuukeissi tämä minusta oli.
No kylläpä asiakasta nyt "suojellaan"! Puolisen tuntia käy lounaalla ja huolellisesti rakenneltu ostoskori tyhjenee *HUOH*. Eikun alkuun.
Nykyään saa muuten pullojen sijaan valita kaupantekijäisiksi putkihuivin, mainiota.
Nykyään saa muuten pullojen sijaan valita kaupantekijäisiksi putkihuivin, mainiota.
Helkkarin hienoa! Pitääpäs tilata jotakin niin saa semmoisen..
Nopeaa toimintaa, reilu tunti tilauksesta ja yhdeksän tuotteen paketti on liikkeellä!
Asennuskarkkeja odotellessa...
Hitsi, tänään juuri tilasin mutta en huomannutkaan tuollaista vaihtoehtoa. Pullo tuli laitettua koriin, tosin näitä pulloja on jo aika kasa kotona :)
^sen saa yli 75€ tilauksesta, oliko sen verran?
Nopeaa toimintaa, reilu tunti tilauksesta ja yhdeksän tuotteen paketti on liikkeellä!
Sama juttu pari viikkoa sitten. Ei paljon korona hidasta. Miinusta tosin, että nallet jäi matkalle ja plussaa taas putkihuivista, oransseja pulloja alkaa olla omiksi tarpeiksi hiljalleen :)
^sen saa yli 75€ tilauksesta, oliko sen verran?
Oli 120€ tilaus. Varmaan en vaan huomannut kun aina tullut ladattua pullo koriin, eikä edes tajunut katsoa muita vaihtoehtoja. Ens kerralla sitten :)
Tosiaan huomasin viimeksi tilatessa, pulloja jo mennyt pienemmästä päästä kierrätykseen (roskiin), huivi oli vaihtelua, taidan vielä ottaa yhden...
...jaaa paketti kouraan äsken. Alle viikossa. Nallekarkit mukana.
https://pic.useful.fi/-gh_5DJMO.jpg
^ :D Mahtava kuvallinen todiste. Pisteet siitä, ja nallekarkeista. Toki paketin muutakin sisältöä voisi esitellä.
...Toki paketin muutakin sisältöä voisi esitellä.
Ei niillä palikoilla kai mitään väliä ole?
Ei niillä palikoilla kai mitään väliä ole?
Jos on eroottista, niin on. Jos on erootitonta niin ei.
Oho, melko kärkästä meininkiä sinulta. Eli kun sähköpostiin ei tullut vastausta 2 viikossa niin alat tekee rikosilmoitusta??? Jospa siellä(kin) on asiakaspalvelu sähköpostien osalta vain hieman tukossa. Itse olisin ehkä vaikka ensin koittanut soittaa sinne jos kiire asian kanssa on. Englannilla luultavasti pärjäisi ihan hyvin.
Olen valmis maksamaan vaikka 4000€, että saan laitettua tämän huijaripuljun vastuuseen 400€ takuuasiassa.
Oletko yhden mailin laittanutvai yrittänyt uudella sähköpostilla? Itse käyttänyt noin 20 kertaa ko. kauppaa ja KAIKKI toiminut hienosti aina. Ei mitään pahaa sanottavaa. Ota nyt uusi yhteys jos edellinen sähköposti on hukkunut jonnekin....?
R2 on ollut ihan toimiva paikka aina. Onkohan nyt perinteinen sähköposti mennyt roskapostiin tapaus? Luuri käteen ja puhelu.
Mikäs on Bäfängin keissi? Itsellä on vain hyviä kokemuksia ärkakkosesta. Toki ei ole ollut takuuasioita.
Sama juttu, vastaukset kaikkiin kysymyksiin parissa vuorokaudessa. Viimeisessä tilauksessa tuli 5mm liian pitkät pultit ja kun ilmoittin niin kertoivat että tulivat suoraa Darimolta ja lupasivat jotain hyvitystä seuraavassa tilauksessa... Tilaus kesti kylläkin melkei 2kk mutta oli tietoinen tilanne ja loppuen lopuksi hidastanut satula jäi saamatta mikä kylläkään ei ollut R2:sen vika ja info toimi koko odotuksen ajan hyvin. Mun lempiliike!!!
F. Kotlerburg
06.03.2021, 11.47
Laitettu suomeksi reklamaatio, koska minulla on oikeus ja nyt itkupotkut, kun ei tule vastausta?
R2 on kyllä yks parhaista kaupoista.
Petri Tuomenpuro
06.03.2021, 13.37
R2:n tiedote:
https://r2-bike.com/en/Statusreport
Täsmällisesti tuli alta viikossa paketti R-kioskilta ja mukana tietysti nallekarkkeja.
Ärkakkonen toimii vanhaan malliin eli hyvin: paketin lähetysilmoitus tuli muutama tunti tilauksen jälkeen. Nallekarkkiraportti myöhemmin.
Viime tiistaina tilasin, tänää hain paketin. Hyvin kulkenu paketit viimeaikoina kaupasta kuin kaupasta. Paketti avaamatta, nallekarkeista ei tietoa.
Suikkanenm
27.04.2021, 14.30
Onko teillä toiminut Suomen päässä noiden R2 lähettämien DHL Parcel pakettien seuranta? DHL:n mukaan saapunut suomeen 22.päivä, mutta Postin seuranta ei tiedä paketista mitään.
Seurantakoodi on muotoa 310xxxxxxxxxx.
MacGyver
27.04.2021, 16.32
Onko teillä toiminut Suomen päässä noiden R2 lähettämien DHL Parcel pakettien seuranta? DHL:n mukaan saapunut suomeen 22.päivä, mutta Postin seuranta ei tiedä paketista mitään.
Minulla on yleensä kyllä toiminut. DHL:n seurantasivulle on ilmestynyt linkki Postin seurantaan, joka on toimittanut perille.
Mutta viimeisimmän paketin (Suomessa 20.4.) seuranta meni hukkaan vaihdossa Postille. Postin seurantalinkkin kyllä näkyi DHL seurannassa, mutta sillä koodilla ei löytynyt lähetystä. 21.4 oli kuitenkin tullut postiin ja siitä lähetetty lappunen kotiin.
Kyllä minulla ainakin seurankoodi kelpasi samassa muodossa postin appsin lähetyksen seurantaan. Ongelmana minun kohdalla on se jakelu täällä.
Itellä tuli ainoastaan netpostiin saapumisilmoitus kirjeestä kun paketti oli noudettavissa. Postissa seuranta ei toiminut.
casanova
27.04.2021, 21.52
Noudin juuri ensimmäisen R2-tilaukseni paketin. Kokemus oli juuri tätä vastaava: lähetys ehti olla Postin hellässä huomassa viikon verran, eikä R2:n seurantakoodi antanut Postin haussa mitään tulosta. Lopulta paperikirjeellä kerrottiin paketin olevan noudettavissa. "NOT AVAILABLE" luki lähettäjän kohdalla sekä kirjeessä että Postin pakettiin länttäämässä tarrassa. Puhelinnumeroni olin antanut osoiterivillä, mutta ei sitä näköjään hyödynnetty.
Nallekarkit tulivat kaikesta huolimatta perille.
Suikkanenm
27.04.2021, 22.20
Noniin, eli homma on niinkuin epäilinkin. Paketti saattaa olla jo paikallisessa postissa odottamassa noutoa. Pitää siis odotella että että posti tuo saapumisilmoituksen kotiin koska postin seuranta ei noissa paketeissa toimi. Tulee viikko helposti näissä paketeissa lisää toimitusaikaa näin.
Kannattaa se netposti kurkata, sinne mulla tuli kuitenkin heti ilmotus kun saapu postiin.
Suikkanenm
28.04.2021, 09.49
Kannattaa se netposti kurkata, sinne mulla tuli kuitenkin heti ilmotus kun saapu postiin.
Juu, kyllä minulla netposti on käytössä. Ei vaan ole kirjeitä sinne jostakin syystä tullut kuin joitain laskuja.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.