PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kälviällä kauppoja?

OLMO
31.07.2011, 12.50
Onko tietoa onko Kälviällä pyöräkauppaa mistä löytyisi maantiepyörän lukkopolkimet? Time, Look..
Lomareissulla tuli kaluston kanssa ongelmia ja Kälviä olisi seuraava paikka missä meikäläisten karavaani pysähtyy..

tipsu
31.07.2011, 13.34
Googlella löytyi tuo, en osaa sanoa lukkopolkimista, mutta soittamallahan se selviäisi.

http://kauppatori.kpk.fi/Nayteikkuna.aspx?kpkcuid=5335801

Pyörä- ja Urheiluliike Maunumäki Kälviäntie 35 68300 Kälviä Puhelin 06-8350101

mk
31.07.2011, 13.58
jep, Maunumäki lienee Kälviällä ainoa, vaikkei virallisesti liene sunnuntaina auki niin osannee avustaa kalusto-ongelmissa.

ja jos huomiselle menee niin sitten on ainakin Kokkolassa apua. (Isollakadulla taitaa olla kolmekin pyöräkauppaa.)

Pyöräpojat Oy
Isokatu 23
67100 KOKKOLA
Puhelin:
(06) 831 1172

Jamie
31.07.2011, 16.23
Mitä Maunumäellä ei ole, niin sitä ei tarvitsekaan.. ;)

PM sent.

kaakko
31.07.2011, 19.00
Mitä Maunumäellä ei ole, niin sitä ei tarvitsekaan.. ;)

PM sent.

Tästä voisi olla melkein samaa mieltä. Varmasti löytyy Maunumäeltä lukkopolimia maantiepyörään ja paljon muutakin. Ja muutenkin alueen ykkösliike, mitä tulee pyöränosiin ja palveluun.

OLMO
02.08.2011, 17.26
Jep. Polkimet löytyi. Taas pääsee harrastamaan.:-)

Snigge
08.08.2011, 12.07
Tiedättekö ottavatko Maunumäellä vastaan vanhoja pyöriä vaihdossa kun ostaa uuden. Olen menossa vaimolle ostamaan uutta pyörää ja entinen on kaksi vuotta vanha Cresentin mummopyöränmallinen citypyörä.
Liikkeen puhelimeen ei saa yhteyttä, olen yrittänyt koko aamun soitella sinne.

trauma
08.08.2011, 12.28
Kyllä siellä on ainakin aiempina vuosina ollut käytettyjä pyöriä iso määrä myytävänä, joten siitä päättelisin että saattavat vaihdossa huoliakin käytetyn pyörän.

trauma

Snigge
08.08.2011, 12.41
Kiitos vinkistä!

tsool
05.09.2011, 22.19
Ja muutenkin alueen ykkösliike, mitä tulee pyöränosiin ja palveluun.

Tästä palvelusta voidaan olla raakasti eri mieltä. Myyjä yritti myydä minulle vaimonsa käytettyä pyörää uuden hinnalla. Siis esitteli sitä pyörää liikkeessä ja tämä pyörä oli varattu, tokaisi sitten, että vaimollaan on sama pyörä joka on vuoden vanha mutta voi myydä sen minulle samaan hintaan. Ko. pyörää en edes halunnut ja kun sanoin, että täpäri kiinnostaisi niin tokaisi siihen, että kuka hullu niitä haluaa. Ei mielestäni kovinkaan ammattimaista kauppaa.

1105
14.01.2015, 22.45
Maunumäen pyöräliike on näemmä siirtynyt nettiaikaan: http://www.pyoraliikemaunumaki.fi/pyorat

En varmasti ole ainoa joka Maunumäen liikkeestä on pyöriä ostanut. Kiivaimpana aikana siellä on yleensä asiakkaita tupa täynnä. Ja varsin hyvät valikoimatkin löytyy. Vähän sekava on rakennus, pyörät ovat pääasiassa kellarikerroksessa. Ja pyöriä on niin paljon että kulkuväylät ovat usein ahtaat... Pienistä puutteista huolimatta minulla ainakin on varsin hyvät kokemukset tuosta liikkeestä.