Näytä tavallinen näkymä : Chainreactioncycles
Sivut :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Täällä joku kertoi huonoista kokemuksista ChainreactionCyclesistä. Mulla on vähän parempaa palautetta. Yleensäkin sieltä onm tavarat tullu nopeesti, n. neljässä arkipäivässä, mutta nyt ne yllätti iloisesti:
Tilasin eilen klo 12.30 sieltä rungon plus ison läjän osia. Tänään kun tulin duunista klo 15 kotiin ovella oli lappu että DHL:n kuski oli käynyt ovella klo 11.15 mutta ei päässyt sisään.
No, soitin DHL:n asiakaspalveluun ja klo 16.30 kuski tuli uudestaan ja toi tavarat.
Tätä voi jo mun mielestä kutsua nopeaksi palveluksi. Ja kuljetus ei maksanu kun vajaa 50 euroa.
Farmer Jack
14.03.2003, 23.08
ja mä odotin sieltä pakettia melkeen 2vko :mad:
--->Pekoni
Mulla meni n. 30 päivää et sain oman paketin sieltä :( :mad:
Tilasin viime viikon perjantaina klo 12:00 XT-levyjarruja 2 paria ja pikku sälää. Tilaus saapui maanantaina klo 15 kuriirilla. Valitettavasti kiskoivat DHL-kuriirikuljetuksesta 45 euroa mutta sanoivat että yli 2kg pakettia he eivät voi halvemmalla keinolla lähettää.
Vastasivat selkeästi e-mailkyselyyni tilauksen jälkeen (n. 1h päästä) että tavara löytyy hyllystä.
Silmämääräisesti lähetys vaikutti olevan OK mutta asennusvaihehan kertoo sitten koko totuuden.
kyllä crc on ainakin meikän tilaukset hyvin hoitaneet.. kaikki ovat saapuneet 2-4 arkipäivässä ja muuten homma hoitunut hyvin.
Eilen tilasin crc:stä ja heti tuli tilausvahvistus. Saa sit nähdä miten pitkään menee et osat saapuu...
Ja tavarat saapuivat perille keskiviikkona. Eli päivän verran kesti toimitus kotiovelle :eek: Ei voi muutakuin hattua nostaa crc:lle.
GrugDush
26.03.2003, 15.28
Mikä tää kauppa on ja jos sais vaikka sen linkin tähän niin olisin tyytyväinen.
Kiitti...
GrugDush
26.03.2003, 15.30
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja DaIgnite:
Mikä tää kauppa on ja jos sais vaikka sen linkin tähän niin olisin tyytyväinen.
Kiitti... </font>[/QUOTE]No niin löytyhän se sitten heti tuolta linkeistä ku otti silmät käteen, mutta jäi vielä kaivelemaan tuo Briteistä tilaaminen noiden tullien ja verojen takia että tähän selvyyttä kiitos..
Ei tulleja kun EUssa ollaan. Brittien ALV on lisätty listoilla näkyviin hintoihin ja sen joutuu pulittamaan. Maksu luottokortilla jota veloitetaan kun tavarat on lähetetty. Jos valitsee toimituksen DHL:n kautta kamat tulevat nopeimmin mutta se myös maksaa eniten. Brittien oma lentoposti (airsure ja flexair jos oikein muistan) on myös hyvä, käy pikkupaketeille.
E sieltä tuu mitään tulleja tai muuta tyhmää. Tilasin kammet ja satulan, ja kuluja tuli 16€+ suomen postin 6.7€.
Edit: Hittolainen, Mika ehti ensin...
No empä nyt liioin menis ainakaan tähän astisesta toiminnasta kehumaan. Osa tavaroista oli lievästi vaurioitunut kuljetuksen aikana ja n.3/4 (kolme neljäsosaa) puuttui. Lasku oli kuitenkin koko summasta... Katsotaan nyt miten homma etenee.. :mad:
No itse olen tilannut Chainreactionista noin parikymmentä kertaa. Eli todella paljon kaikenlaista fillariosaa. Koskaan ei ole mitään väärää ollut paketissa, koskaan ei ole mitään puuttunut eikä mikään tavara ole vaurioitunut kuljetuksessa. Äärimmäisen hyvää onnea meitsillä :confused:
Tai sit mulla äärimmäisen huonoa tuuria... Vituttaa kuitenkin. :mad:
Farmer Jack
26.03.2003, 17.16
arvasinkin että oot täällä mekkaloimassa, mutta ihan syystä.
Itelle tuli paketti 1½ vkon viiveellä, ja kaikki oli kyydissä. Ja kotiinkuljetus kuului asiaan.
heimoveli
24.04.2003, 21.39
No jo on ollu nopeaa palvelua. Itse tilasin yli viikko sitte, eikä o kuulunu mitää. Kaipa ne tulee sieltä.. toivottavasti. Suomen posti tietty verottaa sen oman viikon asian hoitoon, on ne niin nopeita :rolleyes: Vai tuleeko paketti suoraan kotiovelle sillä halvimmalla vaihtoehdollakin, 15 euria??
Tilasin tänään ja saa nähdä milloin on perillä. :confused: Vain kerran on ollut väärää tavaraa kyydissä vaikka useasti olen tuolta tilannut. Postituskulut ovat kasvaneet vuodessa aika paljon... :(
Jukka4130
24.04.2003, 22.30
Mää pistin tilauksen tiistaina. Saa nähdä millon tulevat...
heimoveli
24.04.2003, 23.03
Tietty mun tilaus voi kestää kauemmin ku oli tuo päästäinen välissä. En tiie polkeeko Kusti sillo? Mut viime viikon keskiviikkona tais tilaus lähtee. Mitä olen kuullostellut muita tilauksia nin nopeita ovat olleet. Pientä miinusta alkaa syntyä jos ei huomenna ole tulleet.
Jäi vähän sellanen olo tosta firmasta, et tais olla vika kerta kun sieltä tilaan...
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Aki:
Tilasin tänään ja saa nähdä milloin on perillä. :confused: </font>[/QUOTE]...tänään tuli paketti kotiovelle ja sisälsi kaikki tavarat. Yksi tavara oli ollu loppu ja siksi paketti tuli 6pv. myöhemmin mitä normaalisti. Odottivat että saavat lähetettyä kaikki kerralla. Jälleen oli ns.roskapussi-tyylinen lähetys.
Juhani H.
05.05.2003, 23.14
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Aki:
Jälleen oli ns.roskapussi-tyylinen lähetys. </font>[/QUOTE]Mitäs tuo tarkoittaa? :confused:
Tuotteet on kääritty pahviin tai muuhun sellaiseen ja lopuksi laitettu mustaan "roskapussiin" joka on kiinnitetty pakkausteipillä. Paketti on aina semmoisen pehmeän tuntuinen kuin sisällä olisi vaatteita. Ihan hyvä koska näin se kestää iskuja hyvin kun lähetit heittelee=käsittelee sitä.
Räveltäjä
14.05.2003, 18.36
Eli tost firmast vois uskaltaa tilata jotain ja onko kokonais kustannukset aina koti ovelle saakka se mitä ne sivuillaan väittää????????
heimoveli
14.05.2003, 18.56
Mulla tuli melki 2 viikkoa jarrut, tosin en ottanu dhl:n kautta. Oli roskapussi myöskin, hyvin oli pakattu ja kaikki tavarat ja vielä oikeat. Iso + ja smile.gif siitä. Tulen jatjossakin tilaamaan kys. lafkasta jos on tarvetta. Räveltäjä-> Khyllä voin suositella tilaamista tuolta, tosin postituskulut DHL:lla on melko suurehkot, mutta tuntuu tulevan TOSI nopeesti. Itse maksoin 10£ posteja halvimmalla vaihtoehdolla.
Räveltäjä
14.05.2003, 19.44
Minkäslaista vanne pakettii muutes kauppaat(kunto,navat,pinnat,kiekot)?
tännää tilattii aamupäivästä vajaan 650 paketti, oli tankoa,kypärää,housua,stemmiä,grippiä sun muuta, kulut oli n.50e...saas nähä koska paketti o kotona, toivottavasti pian...
heimoveli
16.05.2003, 23.42
Hösö-> Sehän riippuu ihan millä tavalla paketti liikkuu Suomeen päin. Jos on DHL:n kautta niin tulee ainaskin puolta nopeemmin kuin Royal airin kautta.
Räveltäjä-> Ei o enää vannesetti, jäljellä etuvanne. 521 mustalla vanteella, DT Hügin orginal napa, ei siis levynapa. Makso napa iha prkl paljo, mut on ollu kyl paras. Ja tietty DT:n competition pinnat, 36 kpl.
Aikani pakettia tuolta Cycles4U:sta odoteltuani, peruin tilauksen sinne ja viime torstai-iltapäivällä laitoin tilauksen CRC:iin.
Nyt tiistaina oli DHL:n kaveri käynyt ovella, mutta koska kukaan ei ollut kotona, sovimme uuden toimituksen huomiseksi. Ihan riittävän nopeesti tuli paketti...
Samana päivänä pistin tilauksen CRC:lle kuin dude ja tänään tuli paketti perille, ei tässä voi olla kuin tyytyväinen palveluun smile.gif Tilaus tuli Airsure-kuljetuksena.
Mitenkäs maksujen kanssa?
Onnistuujo COD ( Cash On Delivery ) jos tilaa postin tuomana?
Entä mitenkäs £-punta, eikös englanti ole punnassaa pysynyt? Niin jos tilaat sieltä niin kuika maksat Euroissa vaiko Punnissa ?
ei pakettia näy ei kuulu... :eek: :mad:
no niin...paketti tuli tuossa reilu 30min sitte...aikaahan tuossa meni...mutta se johtu siitä et masterin varmennuksen kanssa oli vähä ongelmia...ite paketti tuli kotia asti n.24h joten nopeeta oli meno :D
kamat oli pakattu kahteen pahvilaatikkoon josta toinen sisälsi potan...ja toinen kaikki loput kamat...ja kas päälle oli veetty jätesäkki :D kaikki kamat löyty ja osat oli ehjiä!
taijetaampa tilata joskus toistetkki tuolta...
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Jani L.:
Mitenkäs maksujen kanssa?
Onnistuujo COD ( Cash On Delivery ) jos tilaa postin tuomana?
</font>[/QUOTE]Tietääkseni ei onnistu COD. Jos ei ole luottokorttia, niin aina kannattaa kysyä onnistuuko tilisiirto.
Tilasin toissaviikolla crc:stä kamaa ja kaks päivää meni kun olivat kotiovella. Deoren hydraulinen takajarru oli väärän käden ja takavaihtajan tilalle tuli etuvaihtajan vipu :( No mailasin sinne ja sanoivat et pistä takasin niin lähettävät uudet osat. Ei muutakuin paketti postiin viimeviikon torstaina ja oottelemaan uusia osia. Eipä ole kuulunut mitään :( Lupas korvata postikulutkin mulle smile.gif
Noniin tänään tein tilauksen katotaan kuin kauan kestää tulla halvimmalla vaihtoehdolla?
Tein tilauksen 1.6 ja sain paketin 3.6 eli palvelu pelas ja tuotteet ovat hyvät eikä tarvitse palauttaa,siittä en sit tiedä kuinka kauan palautetun tuotteen rahoja tai uutta tuotetta joutuu odottamaan...tuli dhl:än kautta tosi nopeesti ja maksoi sen 25 puntaa.positiivinen kokemus tongue.gif ja luultavasti käytän chainreactionin palveluita jatkossakin.
taas tuli paketti iha vitu nopiaa...meni kait 2pv...
jep. Pienet/kevyet/pienet ja kevyet paketit tulee UK:sta helkutin nopeasti. Ainakin sillä kalliimmalla vaihtoehdolla.
Taisi tulla pari päivää viimeksi tilaamani paketti (alta kilon).
JAP (massamies)
03.07.2003, 19.36
mä tilasin tiistaina runngon(brand-x,dirt...),ohjainleekerin ja satulan ne tuli tänään ovelle
+plussaa+ ketju reactiolle
ps:runko on helvetin kaunis :D
kosminen
07.07.2003, 14.36
Ite tilannu tuolta muutaman kerran ja jokakerta tullut oikeat tavarat. Ei tosin kertaakaan alle kahdessa viikossa ja viimeksi DHL:n kyydittämänä kesti yli kuukauden.
Kyllä ne sitä luottokorttia laskuttaa ennenkuin paketti lähtee, mutta jos paketti tulee parissa päivässä saattaa tuntua, että ne laskuttaa silloin kun paketti lähtee? Itsellä ainakin laskuttivat yli kaksi viikkoa etukäteen ennenkuin paketti edes lähti, ja aiemmin muutamia päiviä ennen.
Asiallinen paikka muuten, sillä ilmoittelivat ja pahoittelivat, että kaikki hemmot olivat jossain pyörämessuilla jne... ja sen takia myöhästyy ja ruuhkautuu tuo kiekkojen kasauspuoli, että aikaa menee. Lopulta sain vielä pari rullaa vannenauhaa kaupanpäällisiksi ja kyllähän tuommoinen lahjonta saa minut palaaman kaupantekijäisiin tulevaisuudessakin!
RideOrDie
07.07.2003, 19.18
Paljonko oli postituskulut? Suunnittelen juuri tilaavani etu- ja takakiekon mut mitenkähän niiden pakettipainoksi tulee yli yhdeksän kiloa jolloin postikulutkin on jo aika suuret, 65e.
Jos siinä toimituksessa menee noin pitkään niin silloin minun kannattaa tilata saksasta jossa postitusmaksu ei ole kuin 15 euroa.
Pyörä-Ville
07.07.2003, 22.35
Onko joku ostanut tuolta shekillä? Toimiiko?
Ei jaksaisi hankkia Visaa...
kosminen
08.07.2003, 10.29
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja RideOrDie:
Paljonko oli postituskulut? Suunnittelen juuri tilaavani etu- ja takakiekon mut mitenkähän niiden pakettipainoksi tulee yli yhdeksän kiloa jolloin postikulutkin on jo aika suuret, 65e.
Jos siinä toimituksessa menee noin pitkään niin silloin minun kannattaa tilata saksasta jossa postitusmaksu ei ole kuin 15 euroa. </font>[/QUOTE]Postikulut oli 50€ ja mukana oli levyjarrut ja jotain pikkusälää ja pakettipaino "12kg", vaikka todellisuudessa se ei mitenkään painanut yli viittä kiloa. Lieneeköhän tuohon sitten vaikuttanut paketin koko, ts. kevyt ja iso paketti = korotettu painoluokka?
Tilasin torstaina maantievermettä, lähinnä Dura-Aasi osaa. Vertailin noin kymmenen verkkobutiikin hintoja, ja tää sattui olemaan nippa nappa halvin.
Ja läystäkkeet löytyivät maanantaina postilaatikosta. Välissä ehti olla vain yksi arkipäivä. Olipas rivakkaa!
:cool:
joo nopeeta on ite tilasin keulan ja vanteet kesti pari päivää
Palvelu on nopeeta, mutta laatu valitettavasti heikkoa.. Mites te, jotka ootte väärää kamaa saanu, olette saanu oikeeta kamaa tilalle? Onko toiminu palautukset sujuvasti vai onko siellä suhtauduttu välinpitämättömästi kritiikkiin?
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja DH perkkeli:
joo nopeeta on ite tilasin keulan ja vanteet kesti pari päivää </font>[/QUOTE]No ei olleet pitkä ikäiset vanteet :D ;)
RideOrDie
25.07.2003, 20.27
Vanteet tuli viikossa mut puuttu pikatlinkut. Kaveri tilasi vähän myöhemmin niin tulivat siinä mukana. Ei tosin ollu ne pikalinkut mitkä piti olla mut tuli kuitenkin.
Vanteiden kokoamiseen en ollut kyllä niinkään tyytyväinen koska ne oli niin soikeet eka ajon jälkeen että oli pakko käyttää oikaisussa. :confused:
Mitä maksutapaa olette käyttäneet, kun noin nopeasti vermeet löytää perille?
Itse tilasin vannesetin ja aika paljon muutakin kamaa CRC:stä. Tuli alta viikossa, mutta takapakka puuttui ja takakiekkona oli XT + mavic 517 eikä XT disk + mavic 317. Saa nähdä milloin takakiekko ja takapakka tulee. Tästä lähtien tilaan varmaan stadlerista, koska sieltä kaikki on tullut nopeasti ja oikein.
Itse tilasin kaverin kanssa viime viikon torstaina ruokiksen jälkeen eli n. klo 12.30 osia 700€ edestä. Seuraava päivänä eli perjantaina oli klo 14.30 käynyt DHL:n lähetti oven takana, mutta kun olin silloin töissä niin sain paketin tänään.
Suhteellisen nopeaa palvelua :D ja VISAlla tilasin..
karavaani
10.09.2003, 21.06
mikä tuo noissa tiedoissa on,merkitsin heittomerkeillä?
ADDRESS
Chain Reaction Cycles
Unit 16,
Avondale Industrial Estate,
Avondale Drive,
Ballyclare,
Co. Antrim
United Kingdom
"BT39 9AU"
tilasin tuolta chainista sillain et tein listan missä on haluamani osat ja lähetin sinne ja sit ne lähetti mulle tiedot mihin siirrän rahat.ja tänään sit siirsin rahat sinne.kun olin pankissa siirtämässä rahoja niin pankin tätikään ei tiennyt että mikä tuo on.
et jäi hämään se...
Pikainen googletus tolla koodilla antoi vastaukseksi: POST CODE ,tiedä sitä sitten.
Tietääks joku et ku tilaa tuolt chainreactioncyclesistä kaikki osat pyörään niin saaks sielt samal lail paketti alennusta neuvoteltua kuin ET-sportista. Ja jos niin suunnilleen paljon.
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja hardi:
Tietääks joku et ku tilaa tuolt chainreactioncyclesistä kaikki osat pyörään niin saaks sielt samal lail paketti alennusta neuvoteltua kuin ET-sportista. Ja jos niin suunnilleen paljon. </font>[/QUOTE]Vähän offtopikkia mutta oletko itse kuvaillut nuo kuvat joita olet sivuillesi pistänyt?
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Zarniwoop:
Siten niin että sinulla ei taida olla tekijänoikeuksia noihin kuviin, sivulta saa kuitenkin sellaisen käsityksen että kuvat ovat sinun ottamiasi (Copyright © hary loog. All Rights Reserved.)!
Toisaalta eipähän nuo kuvalinkit edes toimi... </font>[/QUOTE]Jep, Zarniwoop jo totesikin että tekijänoikeus on noiden kuvien ottajalla joka ainakin osassa lienee Muovisen omaisuutta. Tietty jos on lupa pistää sivuille niin se on toinen juttu...
Siten niin että sinulla ei taida olla tekijänoikeuksia noihin kuviin, sivulta saa kuitenkin sellaisen käsityksen että kuvat ovat sinun ottamiasi (Copyright © hary loog. All Rights Reserved.)!
Toisaalta eipähän nuo kuvalinkit edes toimi...
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja hardi:
Ei se Copyrighti meinaa niit kuvii vaan sivujen teknistä toteutusta ja muutenkin se teksti on siin vaan koristeena näytti siistilt. Jos teit noi kuvat häiritsee tuol tai joku ei tykkää tai on jotain vastaa, kyl mä ne voin poistaa. Mulle se on ihan sama et onks ne siel vai ei, noi sivut oli vaan koulu työ, eli mulle ihan sama. Noi sivut jäi kesken eräsiks, vois tehä v...n paljon paremmaks, mut ei just ny ole aikaa säätää noit... </font>[/QUOTE]Eipä tässä olekaan kyse siitä että häiritseekö ja miten paljon, omilla nettisivuilla vaan ei ole asiaa julkaista esim. jonkun toisen kuvamateriaalia ilman lupaa. Kannattaa perehtyä vaikkapa tekijänoikeuslakiin. Vaikka olisikin koulutyö.
Vinkki: seuraavalla kerralla voit laittaa opettajan ahtaalle kysymällä tiukkoja kysymyksiä tekijänoikeuslain toiminnasta ;)
Oke kiitti ku valistitte minuu smile.gif
Juha Jokila
16.09.2003, 18.39
Koska kyseessä on koulutyö, joka on opetustarkoituksessa laadittu ja opettaja on varmaan työn ohjannut ja tarkistanut, niin opettajan tehtävä olisi ollut kertoa noista tekijänoikeuksista ja puuttua noihin virheisiin/rikkomuksiin ennen sivujen julkaisua.
No proplem ei oo enään kuvia siel ja tuolt crc tuli maili et se prosentti on max 5%
lipsanen
19.09.2003, 03.40
Hmm.. itse katsoin noita sivuja eikä sielä mun mielestä ollu oikein mitään niin halpaa et kannattais lähtee näillä punnankursseilla tilailemaan. Mitä jengi on oikein sieltä tilaillu, kun sakemanneilla näyttäis olevan halvemmat hinnat ja lähetyskustannuksetkin? Esim. Bike-discount lähetyskulut 20€.
Viikko sitten sunnuntaina maksettiin tilaus tilisiirrolla CRC:lle, eikä rahat ole vieläkään tulleet perille. Tässä rupee jo pikku hiljaa ihmettelemään...
Niin kuin muistaakseni CRC:n sivuillakin sanotaan, niin tilisiirto vie aikaa.
Malttia vaan...
Mutta että näin kauan..sähköisestihän sen rahan luulisi liikkuvan, ei millään rahdilla ;) Joo, ei tässä muuta kiirettä kuin että haluisi vain saada jo uudet kamat kiinni menopeliin :)
Paljos maksais sielt CRCstä jos ottais vaikka hydrauliset levyjarrut ja ehkäpä kammet ? Paljonkohan DHL velottais :seko: :)
Santtu--
01.11.2005, 22.48
Paljos maksais sielt CRCstä jos ottais vaikka hydrauliset levyjarrut ja ehkäpä kammet ? Paljonkohan DHL velottais :seko: :)
Pistä tavarat ostoskoriin niin se laskee postikulut sulle eri firmoilla.
Näyttää tulevan 17 ekua tuleeks suomen postikuluja ? :o
Ainakin mä oon ymmärtänyt niin, että se maksu, minkä sinne niille maksat, on lopullinen. Sisältää siis toimituksen valitsemaasi tapaan, halvimmalla postitoimistoon ja kalleimmalla haluamaasi paikkaan kannettuna. Eli tuskin tulee Suomessa enää erillisiä postimaksuja.
Ainakin mä oon ymmärtänyt niin, että se maksu, minkä sinne niille maksat, on lopullinen. Sisältää siis toimituksen valitsemaasi tapaan, halvimmalla postitoimistoon ja kalleimmalla haluamaasi paikkaan kannettuna. Eli tuskin tulee Suomessa enää erillisiä postimaksuja.
Mul se on ainakin tarjonnut tilatessa joko parcel force tai DHL kuljetusta. Molempia olen kokeillut ja molemmat toimittavat kotiin. Parcel forcella kestää nelisen päivää, DHL toi parhaimmillaan 22 tunnissa!! Mut siis pointtina, että mun kokemukseni mukaan noilla kuljetuksilla ei ole mitään tekemistä Suomen postin kanssa ja hinta on lopullinen.
Jepjep, tätä yritin itsekin sanoa ;)
Edit: nyt tuli CRC:ltä viestiä, että tilaus lähti. Tosi hyvin mun mielestä on homma hoitunu niiden kanssa, aina vastasi sähköpostikyselyyn tilisiirron etenemisestä. Ainoa vain, että ehkä hieman enemmän olisi saanut tilausta tehdessä tulla informaatiota, että tilisiirrolla kestää yli viikko. No mutta, loppu hyvin kaikki hyvin, jatkossa asioin varmasti CRC:llä, mutta luottokortilla :D
Il Capitano
16.11.2005, 19.56
Juma. Tilasin ensimmäistä kertaa CRC:stä. Homma toimi lähes hengästyttävällä tahdilla:
- Tilasin varastossa olleen Giro Havocin sunnuntaina 13.11.
- Keskiviikkona 16.11. postiluukusta nassahti ilmoitus, että Postissa odottaa "kirjattu kirje". Hitto, kolmessa päivässä perille Suomeen!
Lisää kamaa tilaukseen! :D
Täytyy kyllä itsekkin kehua crceetä.
Annoin vielä tilaisuuden paikalliselle pyöräalanammattilaiselle että vois hommata mulle tiettyjä spesiaalipalikoita pyörään, kun en oikein tiennyt mitä hommata. No aikaa turhaantui kuukausi eikä mitään tapahtunut ja huomasin että crc:llä oli juuri haluamani osat ja postissa tulivat kolmessa päivässä. Eipä taida tarvita käydä paikallisella pyöräkauppiaalla enää kovin usein.
Mitä toimitustapaa te käytätte sieltä CRC:ltä?
Nuo hinnat näkyy hieman muuttuneen sitten viimetilauksen, joten
ajattelin josko käyttäis sitä Royal mailia tälläkertaa, aiemmin Parcel Forcea
ja aina on tullu perille.
Itelläni ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa Royal Mailista.
Ekan kerran kun CRC:stä tilasin, niin käytin em. tapaa. ~36 tuntia tilauksen jättämisestä oli paketti kotiovella. :eek:
Toisella kerralla käytin sitten DHL:ä, ja hyvin sekin toimi.
Juu, Royal Mail tai DHL. Parcel forcen kanssa ei kannat pelleillä.
Itselläni meni kyllä sormi suuhun kun yritin tilata CRC:stä. Sain kaiken valmiiksi ja viestin sähkopostiin(tilisiirrolla). Mutta sitten en käsitä, että mitä kaikkea laita siihen tilisiirtolappuun kun maksan paketin? Siinä viestissä tuli vaikka mitä osoitteita ja numeroita. Voiko joku tilannut auttaa? Pitääkö lappuun laittaa mitä tilasi vai riittääkö pelkkä tilauskoodi vai mitä pitää tehdä? apua...
Mulle kamat tuli 4:ssä arkipäivässä Parcel Forcella tilattuna. Ei valittamista :)
->Gunnar: Itse maksoin Visalla, mutta ilmeisesti sinulla ei sitä ole. Se on kätevä tapa maksaa nettikaupassa. Mutta itse ongelmaan. Eikös tärkeintä ole laittaa tilisiirtoon OIKEA tilinumero, saaja ja luultavasti siinä onkin myös jokin viitenumero. Niillä tiedoilla maksun pitäisi ohjautua oikein. Tietty tilisiirtoon voit laittaa lisäinfoa jos haluat.
sulevi22
08.12.2005, 21.48
Mä oon aina maksanut visa electronilla ja hyvin homma toiminut.
Sammon kortti. Runko ja keula tuotiin ihan olohuoneeseen asti 20 eurolla.
Mutta sitten en käsitä, että mitä kaikkea laita siihen tilisiirtolappuun kun maksan paketin?Verkkopankkisi sivuilta löytynee ohjeita ulkomaan maksuun...
Jos ei muuten luonnistu, niin menet henkilökohtaisesti pankkiisi, kyllä ne siellä tietää (ja veloittavat hyvän summan palvelustaan...)!
Verkkopankkisi sivuilta löytynee ohjeita ulkomaan maksuun...
Jos ei muuten luonnistu, niin menet henkilökohtaisesti pankkiisi, kyllä ne siellä tietää (ja veloittavat hyvän summan palvelustaan...)!
Tai sitten Gunnar soitat omaan pankkiisi! Kait ne sentään puhelimessa antaa neuvoja ilmaiseksi..? ;)
Kiovan Dynamo
09.12.2005, 09.35
Nopeutta. Maanantaina CRC:lle tilaus ja torstaina romut postissa... Viikonlopuksi uusi ratas paikalleen.
xtrainer
09.12.2005, 14.10
Nopeus ratkaisee minullakin voiton useimmiten CRC:n hyväksi. Tuo kolmen päivän toimitusaika pätee myös siihen halvempaan toimitustapaan (Royal Mail): kamat tulevat kirjaimellisesti lentäen Suomeen.
Saksalaisista kaupoista saattaa löytyä joskus halvempaa tavaraa, mutta monesti myös toimituskulut, toimituksen kesto tms. ovat pykälää huonommat.
Omasta mielestäni CRC:n ainoa huono puoli on se, että maantiekamaa löytyy melko huonosti.
Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti? CRC taitaa olla punta-alueella.
Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti?
Ainakaan Masterilla ei ollu mitään ylimääräisiä lisiä. Tuskin Visallakaan?
CRC taitaa olla punta-alueella.
Englanti on!
Nostentaan tämä..
Tilasin kamat 14.12.2005 klo 21:51.
Saas nähdä milloin tulee...
Jani Mahonen
19.12.2005, 14.00
Aloittelijan kysymys: Kun maksatte visalla, periikö Luottokunta lisämaksuja vai onko hinta visalaskulla ollut tuotteenhinta + rahti? CRC taitaa olla punta-alueella.
Kun teet tilaukselle check-outin ja olet valinnut käytettävän rahtipalvelun, näet suoraan laskun loppusumman eli tavarat + rahti. Mitään muuta ei tule päälle. Ja jos sulla on eurot säädetty näkymään, niin hinnat näkyy euroinakin.
CRC taitaa olla punta-alueella.
Englanti on!
Tämä totta, mutta CRC ei sijaitse Englannissa vaan Pohjois-Irlannissa. Punta-alueella yhtä kaikki, mutta tarkkuutta. :rolleyes:
Tämä totta, mutta CRC ei sijaitse Englannissa vaan Pohjois-Irlannissa. Punta-alueella yhtä kaikki, mutta tarkkuutta. :rolleyes:
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/harmi.jpg
Minä laitoin tilauksen keskiviikkona 14. päivä klo. 13 britannian aikaa eli noitten lupauksien mukaanhan sen ois pitäny jo perjantaina tulla vaan vielälään ei oo DHL:ää näkyny! :eek: Jos tänään ei näy/kuulu pitää laittaa ukaasia...
Jani Mahonen
20.12.2005, 11.30
Minä laitoin tilauksen keskiviikkona 14. päivä klo. 13 britannian aikaa eli noitten lupauksien mukaanhan sen ois pitäny jo perjantaina tulla vaan vielälään ei oo DHL:ää näkyny! :eek: Jos tänään ei näy/kuulu pitää laittaa ukaasia...
Miksi et ota seurantakoodia CRC:n tilaussivulta, ja käy dhl:n sivuilta seuraamassa missä paketti menee`?
Oma paketti; tilattu 19.12, lähtenyt 19.12. Saa nähdä milloin saapuu...
Tämän nyt varmaan kaikki tajuaa itsekin, mutta sanonpa kuitenkin - eli muistakaahan niitä pakettejanne odotellessa ottaa huomioon joulun hidastava vaikutus ennenkuin ruinaatte postin/DHL:n/minkätahansa lähetysten viivästymisestä...itse en tilaisi tähän aikaan vuodesta mitään mistään juuri sen takia. Odottelu imee... :eek:
Onkohan paketti sitten lie ees lähteny. Mulla ei nimittäin ole muita kun tuo tilaus ID eli ei sen kummempaa lähetyksen seurantakoodia. Eli ei mitään mailia oo crc:stä tullut vaikka tuolla oli, että pitäs jotain tarkempia tietoja tulla...
Onkohan paketti sitten lie ees lähteny. Mulla ei nimittäin ole muita kun tuo tilaus ID eli ei sen kummempaa lähetyksen seurantakoodia. Eli ei mitään mailia oo crc:stä tullut vaikka tuolla oli, että pitäs jotain tarkempia tietoja tulla...
Klikkaa sitä linkkiä siinä CRC:n lähettämässä tilausvahvistuksessa. Sieltä pääseet "My account" osioon ja sieltä klikkaat "View your orders". Sinne sähköpostiosoite ja salasanasi - ja avot pääset seuraamaan tilauksesi kulkua! :)
Joo oonhan mä sieltä kattellukin, mutta siellä on tilauksen statuksena vain, että processing. Eli ilmeisesti ei vielä ole edes lähteny jos tulkitsen oikein.
Joo oonhan mä sieltä kattellukin, mutta siellä on tilauksen statuksena vain, että processing. Eli ilmeisesti ei vielä ole edes lähteny jos tulkitsen oikein.
Aivan, tilauksesi on siis edelleen käsittelyssä. Oiskohan jokin artikkeli loppu varastosta, kun eivät ole saaneet parsittua lähetystä kasaan..?
Voithan toki kysäistä CRC:stä, että mikä maksaa.
Laitoinpa mailia crc:hen. Kumma homma, kun kaikkia partseja sivujen mukaan on kuitenkin hyllyssä. No jospa nuo vastaisivat mailiini...
Homma selkis. Olivat "lähettäneet" varmistusmailin jo samana päivän ku tilauksen laitoin, mutta ei ainakaan minulle ollut tullut perille. Ekaa kertaa ku tilailen niin haluavat fax:lla tai emailin liitteenä skannatuna virallisen documentin henkkareista osoitteineen...
Ekaa kertaa ku tilailen niin haluavat fax:lla tai emailin liitteenä skannatuna virallisen documentin henkkareista osoitteineen...Lienee maksutapakohtainen? Ei multa ainakaan mitään kyselty ensimmäisen tilauksen kohdalla, Visaa vingautin ja nopeesti tuli paketti! /forum/images/icons/icon14.gif
Turboankka
20.12.2005, 22.24
Viime keväänä jäi multakin varmistusmaili saamatta, johtui siitä että postipalvelun tarjoajani oli luokitellut crc:n käyttämän serverin spämmiserveriksi jo vuonna 1998.. Nyt kyllä tuoreimmasta tilauksesta tuli tuo varmistus ihan perille asti.
Näin se etenee, ainakin Visalla
- jätän tilauksen 11. 12.
- tämmöinen tulee sähköpostitse 12. 12.
All of the items in this order have now been shipped.
To track and manage your orders use the My Account section by clicking or visiting this link:
http://www.chainreactioncycles.com/MyAccount/MyAccount.aspx
Thank you from the Chain Reaction Cycles Team.
http://www.chainreactioncycles.com (http://www.chainreactioncycles.com/)
- paketti on Royal Mailina Lohjan postissa 15. 12.
- tilasin myös Barracudasta tavaraa 11. 12.
Dear customer,
Thank you for ordering from MTBikers.com.
We have shipped following item(s) with Chronopost today:
- paketti on kotiinkannettuna (12€) 14. 12. :D
Mika Nieminen
20.12.2005, 23.12
Näin se etenee, ainakin Visalla
- jätän tilauksen 11. 12.
All of the items in this order have now been shipped.
To track and manage your orders use the My Account section by clicking or visiting this link:
http://www.chainreactioncycles.com/MyAccount/MyAccount.aspx
Thank you from the Chain Reaction Cycles Team.
http://www.chainreactioncycles.com (http://www.chainreactioncycles.com/)
- paketti on Royal Mailina Lohjan postissa 15. 12.
- tilasin myös Barracudasta tavaraa 11. 12.
Dear customer,
Thank you for ordering from MTBikers.com.
We have shipped following item(s) with Chronopost today:
- paketti on kotiinkannettuna (12€) 14. 12. :D
Tätä kokonaisuutta kun vertaa 10-15 vuoden takaiseen tilanteeseen, niin jotain pientä kehitystä on havaittavissa...
Tätä kokonaisuutta kun vertaa 10-15 vuoden takaiseen tilanteeseen, niin jotain pientä kehitystä on havaittavissa...
On se hinternet hieno asia :D
mehukatti
21.12.2005, 12.16
joo CRC on kyllä itellä toiminut jokaisella tilauskerralla aivan loistavasti ja heidän webbisaittinsa sekä muut prosessinsakin tuntuvat olevan ensiluokkaiset. ei paljoa enää huvita ostaa samaa kamaa kalliilla lähikauppiaalta.
Nostentaan tämä..
Tilasin kamat 14.12.2005 klo 21:51.
Saas nähdä milloin tulee... Päivitentäänpäs tätä: Tavarat oli postissa 19.12. iltapäivällä noudettavissa. Hyvin näyttää toimivan CRC:ssä jopa näin joulun alla.
Toivottavasti DHL tois kamppeet ennen huomista puoltapäivää, että sais jouluksi partsit kuolattavaksi. Itellä paketti oli myöhästynyt vielä belgian lennolta, mutta viime yönä on lähtenyt 3:n aikaan liikenteeseen. 20. päivä oli siis crc:stä paketti noudettu.
Turboankka
22.12.2005, 12.58
Ei paina joulukiireet crc:tä. Sunnuntaina tilasin, nyt ois paketti lähipostissa. Tosin, en ole kyllä ihan varma onko tuo crc:stä, kun lähettäjäksi on merkitty Great Britain? Epäilen kuitenkin että kuningatar mulle mitään joululahjoja lähettäisi :eek:
Jani Mahonen
23.12.2005, 11.37
23-12-2005 03:54 International Hub Left origin country
23-12-2005 03:48 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-12-2005 15:32 Belfast Central Depot Collected from customer
Varmaan joulun piikkiin menee 4 päivää Belfastissa... Jos ensiviikon alussa olisi perillä?
Ei paina joulukiireet crc:tä.
Nooh... CRC toimi nohevasti, kuljetus tökkii (odotetusti).
Meitsin paketti sitten ehti varsin passelisti ennen joulua sitten ku läks crc:stä. Eli tiistaina lähti paketti ja oli eilen torstaina puolen päivän aikaan oven takana.
westside
23.12.2005, 15.50
Jos mä nyt oon käsittäny oikein ni DHL kuljettaa kotiovelle? Entä jos ei ole kotona kun ne tulee, maksaako se extraa? Entä saisiko ne postiin? Olisi kätevämpää jos tuote tulisi postiin ja sen saa sitten hakea kun on aikaa, ollaan aika harvoin täällä kotona.
Jos mä nyt oon käsittäny oikein ni DHL kuljettaa kotiovelle? Entä jos ei ole kotona kun ne tulee, maksaako se extraa? Entä saisiko ne postiin? Olisi kätevämpää jos tuote tulisi postiin ja sen saa sitten hakea kun on aikaa, ollaan aika harvoin täällä kotona.Pieni mahdollisuus on, että kuski soittaa ennen paketin toimittamista, jolloin voi sopia missä ottaa paketin vastaan. Mulle kuriiri soitti kun olin töissä, ja sovittiin paketin luovutus duunipaikan parkkiksella. DHL:n kuski säästyi parinkymmenen kilometrin turhalta ajomatkalta ottamalla etukäteen yhteyttä! Mitään takeita ei siitä ole, että kuski soittaisi etukäteen, mutta ainahan voi soittaa Suomen DHL (http://www.dhl.fi/publish/fi/fi/information/Contact_Information.high.html):lle ja sopia toimituspaikan/-päivämäärän.
Kantsii ehdottomasti soittaa DHL:n asiakaspalveluun ja pyytää välittämään kuskille tieto, että soittelee, kun on tavaraa tulossa. Minulla ainakin on toiminut todella hyvin, kun pariin kertaaan on joutunut suunnitelmia muuttamaan.
CRC toimii hyvin ja tavarat tulevat todella nopeasti DHL:llä. Maanantaina tilattu, keskiviikkona kotiovella.
Jani Mahonen
29.12.2005, 19.53
Ei oo VIELÄKÄÄN perillä :mad:
Miksi aina minä?
tilattu 13.12.05 yks headsetti (0.2kg paketin paino) toimitus tapa parcel mail
lähetetty 13.12.05 eteenpäin
15.12.05 paketti jossakin päin tanskaa
20.12.05 paketti jossakin päin suomea
22.12.05 pling plong kotiovella soi kello =)
nopeeta sekä helppoa =)
westside
01.01.2006, 14.12
Onko kenelläkään kokemuksia Royal mail internationalista?
miinukset ja plussat?
Royal Mail on nopea ja luotettava: kamat tulee yleensä perille viimeistään neljässä arkipäivässä. Tilasin kerran Englannista kirjan torstai-iltana ja se tipahti postiluukusta kotiin maanantaiaamuna.
Jani Mahonen
02.01.2006, 15.39
Alkuperäinen lähettäjä: Jani Mahonen
Perillä!
En suosittele kellekään ParcelForcea!
En minäkään: /forum/showthread.php?t=21764
Tuolta sepustuksesta löytyy linkki RF:n Parsel Farse-keskusteluun, joka viimeistään herättää.
Turboankka
02.01.2006, 17.11
Onko kenelläkään kokemuksia Royal mail internationalista?
miinukset ja plussat?
Tuo mun paketti tuli royal mail international vaihtoehdolla, ei mitään valittamista.
- PiLpe -
03.01.2006, 10.11
1. CRCn tilausvahvistus tuli spostiin torstaina 29.12 klo. 15:38
2. Ilmoitus siitä, että tavarat toimitettu tuli torstaina 29.12 klo. 20:13
3. Perjantaina 30.12 ~klo 10.00 soitin DHL:lle, että voinko muuttaa toimitusosoitetta, koska olen duunissa.
(Ei onnistunut, sillä paketti oli jo kuriirin kyydissä.)
4. Perjantaina 30.12 ~14.30 DHL:n kuriiri soitti ja kysyi ovikoodia. Annoin ovikoodin ja sanoin kaverille, että voit purkaa paketin ja laittaa sen postiluukusta, sillä kokonaisena se ei olisi mahtunut.
5. Perjantaina 30.12 ~14.35 DHL: kuriiri soitti ja sanoi, että tavarat ovat postiluukussa.
Eli tilauksesta toimitukseen ~23h ja toimitustapana siis DHL. Mun mielestä sekä CRC:ltä, että DHL:ltä esimerkillistä palvelua.
westside
06.01.2006, 15.14
Tilasin maanantaina jarrut ja kahvat royal mail internationalilla, katotaan millon tulevat perille.
Eilen päivällä tilasin tavarat crc:stä ja tänään iltapäivällä DHL:n kuriiri tuo paketin käteen. Jo on vauhdikasta touhua. Eipä silti nopein Royal mailin toimitus taisi olla Suomeen yön yli, mutta Suomen Postin Kusti polki sitä pakettia mulle kolme päivää. Sitä Parcel forssia en ole kokeillut enkä taida kokeillakkaan sen perusteella mitä olen mm. täältä lukenut.
Mä sain kauhuskenaarioista huolimatta parselvorssillakin paketin kunniakkaasti perille. Teki matkaa tilauksesta ma-aamusta seuraavan viikon tiistaihin. Ja koko ajan pystyi seuraamaan, tosin vähän salapoliisityötä tuo teetti. Ensin P-Irlannista Alankomaihin Parcel Forcella, sieltä Tanskaan ja Tanskasta luovutus GLS:lle, joka toi paketin Suomen Turkuun ja luovutti Postin Keltaiselle kuljetukselle. Otti kierroksen Pasilan lajittelukeskuksen kautta ja päätyi seuraavana päivänä meille. Mutta kolmelta nettisivulta piti jäljittää ja saadakseen oikeat tunnukset, piti soittaa GLS:n asiakaspalveluun.
Paketti oli niinkuin pitikin.
Tilasin maanantaina jarrut ja kahvat royal mail internationalilla, katotaan millon tulevat perille. Tilasin polkimet ja työkaluja toimitustapana Royal Mail International koska se oli halvin (postimaksuksi tuli 5£).
Tilauksen laitoin illalla 21.3. Kuittaus tuli 22.3 aamulla että paketti on lähtenyt. Ja tänään kävin hakemassa paketin postista. Eipä tuossakaan toimitusajassa juurikaan jäänyt valittamisen aihetta.
Itse kun tilailin pari viikkoa sitten niin tuntui siellä Ostoskorissa olevan jotain häikkää kun näytti Royal Mailia kaikkein halvimmaksi. Sitten lopputarkistuksessa huomasin että Parcel Forcea siinä tarkoitettiin enkä sitten ruvennut vaihtamaan kun edelliselläkin kerralla tuli viikossa perille. Samoin nytkin, ja koko ajan pystyi sieltä CRC:n sivuilta saamalla koodilla katsomaan missä paketti viimeeksi on kirjattu.
Hyvä putiikki, ei ehkä hintatasossa pärjää saksalaisille mutta minusta jo sivujen käytettävyys pieksee saksalaisia sen verran että kannattaa vähän maksaakin. Suomeen verrattuna kuitenkin kohtuulliset hinnat.
Tulihan tämäkin sitten testattua. 21.3 laitoin tilauksen toimitustapana Royal mail, ja 24.3 hain kamat postista. Ei mitään huippu nopeaa mutta ihan kiitettävää toimintaa kuitenkin. Kyllä tästäkin nyt tuli yksi suosikki ostospaikoista.
Tulihan tämäkin sitten testattua. 21.3 laitoin tilauksen toimitustapana Royal mail, ja 24.3 hain kamat postista. Ei mitään huippu nopeaa mutta ihan kiitettävää toimintaa kuitenkin. Kyllä tästäkin nyt tuli yksi suosikki ostospaikoista.
Sun postikonttori on vissiin päivän kuhnaillut kun mun paketti (pari viestiä ylempänä) tuli päivän nopeammin.
Juha Lehtinen
25.03.2006, 13.20
Lähes jokainen liike jossa on toimitustapa Royal Mail taitaa paketti tulla varsin nopeasti perille. Evans Cyclesistä tilasin tavaraa 20.3 ja tuli perille 23.3. Jos paketti tulee viikon sisällä kotiin ulkomailta niin pidän sitä varsin kiitettävänä suorituksena, puhumattakaan jo vuorokauden päästä kotiin tulleisiin toimituksiin.
ImacInnes
25.03.2006, 19.34
Helppo tilata ja hinnat näkee tarvittaessa eurona!
Omat tuli kotiin asti 4 päivässä tilauksesta!
Lähettivät vielä kiitos mailin perään jossa myös ilmoittelivat että suomeen saa yli 300 punnan kamat postikuluitta!
TOIMII!:D
Sun postikonttori on vissiin päivän kuhnaillut kun mun paketti (pari viestiä ylempänä) tuli päivän nopeammin.
Joo, en tiedä missä posti pakettia päivän hauto, sillä se tuli valtakuntaan 23.3.
Tähän mennessä crc toiminut ongelmitta. Onko kellään kokemuksia tuon putiikin kasaamista kiekoista?
Tähän mennessä crc toiminut ongelmitta. Onko kellään kokemuksia tuon putiikin kasaamista kiekoista?
Juu. Syksyllä tilasin kiekot (Mavic X317-XT-DT Revolution) ja hyvin on toiminut 1500 km ja säilynyt suorana. Talvella tosin etukiekko "tuhoutui" kompuroidessa, mutta se ei ollut kiekon vika. Uusi kehä tilalle ja taas mentiin...
Kaverilla tosin oli ongelma vähän myöhemmin tilatessa. Täysin sama kiekkokokoonpano ja takakiekossa noin joka neljäs pinna jostain syystä täysin löysä ja kiekko vänkyrä ensimmäisen lenkin jälkeen.
Ihme juttu, kontrolli pettänyt?
Saa nähä saako tällä kertaa osia ikinä. Viimeksi tuli ihan kiltisti, mutta tällä kertaa oli jo valmiiksi Park Toolia varasto tyhjänä, joten muutamalle osalle oli viikon restock. Viikko meni, Park toolit tuli, mutta nyt näyttää toisille osille (joita viime viikolla siis oli) viikon restockkia. On sen verran paljon osaa listalla, että jos sama homma jatkuu niin voi olla että tulee paketti sitten joululahjaksi..
Jeah, homma todellakin toimii. Oli nyt tullu osat joita ei ollut enää kun Park toolit tuli. Mutta nyt on taas uusia osia restock listalla, sokerina pohjalla pumppu jolle lukee "6 week(s) to restock". :mad:
Tilattu
Maksettu
Lähetetty
Vastaanotettu
Käytetty
ja nyt olemme kohdassa Takuu
Tilaukset ovat aina onnistuneet ja oikea tavara tullut. Myös palautukset on onnistuneet ja visa hyvitykset ovat menneet ihan oikein.
Jos on kiire niin DHL tuo tavarasi päivässä. Ainakin pääkaupunkiseudulle...
Ei näemmä kannata pistää tilausta, jos jotain on "Out of stock". Tasan kaks viikkoa sitten (2.5.) on tilaus maksettu jolloin oli kolmella palikalla "1 week restock". Mailiin ei saa vastausta (torstaina mailasin), joten tilausta ei tunnu pystyvän muuttamaan enää. Toivottavasti ne pistää osat sitten valmiiksi lahjapaperiin niin voipi jouluna niitä availla..
J-Roller
16.05.2006, 15.30
Ei näemmä kannata pistää tilausta, jos jotain on "Out of stock". Tasan kaks viikkoa sitten (2.5.) on tilaus maksettu jolloin oli kolmella palikalla "1 week restock". Mailiin ei saa vastausta (torstaina mailasin), joten tilausta ei tunnu pystyvän muuttamaan enää. Toivottavasti ne pistää osat sitten valmiiksi lahjapaperiin niin voipi jouluna niitä availla..
"Out of stockeissa" sitoutuu noihin riskeihin, joita logistiikkaan ennen CRC:tä sisältyy. Tyyliin: valmistaja alihankkijoineen + erilaiset kuljetusjärjestelyt ja niiden toimivuus (-- mailiin tietysti olisi hyvä vastata jos luvataan tota viikon sisällä varastossa -aikaa...) Kannattaa tosiaan harkita tarkkaan jos kamoilla on kiire!
Omat kokemukset CRC:stä tilattaessa ovat olleet aina positiiviset, alkuviikosta kun tilaa niin loppuviikosta kamat ovat jo kotiovella! On toiminut nopeammin kuin suomalaisista puljuista tilaillessa, vaikka kotimaista yrittäjää ensisijaisesti yleensä kannatankin.
Turboankka
16.05.2006, 19.49
Torstaina viiden aikaan illalla tilaus sisään, 2 tuotetta, toinen "1 week to restock". Kamat oli maanantaina klo 11 noudettavissa lähipostista..
No otetaanpa vähän takasin, ilmeisesti pumppu ja muut tavarat oli silti varattuna. Sivujen mukaan kaikki muut paitsi SRAM Powerlink lähetetty, niitäki tosin oli sillon ku tilauksen pistin. Noin pieni osahan tulee toki kirjeessäki, eikä tuolla yhtään kiire ole. Mutta hieman ihmetyttää, miten ne näin on tuota lähetystä pitkittäny jos kerran kaikki muut on ollu varattuna..
Noh, onneksi on muut tavarat matkalla. Tiedä sitten johtuko homma jostain sekaannuksesta Luottokunnan ja rinnakkais-Visan kanssa kun osote olikin väärä tms. Eipä tullu tuollasta tarkistettua ja viime kerralla homma toimi niinku pitikin. Isommilla summilla kuulemma tarkastavat osotetiedot "pankilta" (pankilta olisivat saaneet oikeat tiedot, Luottokunnalta ei), mutta vastasin siihenki mailiin jo viime viikolla.
-mustikka-
16.05.2006, 22.35
Eilen tilaus sisään n. klo 10:35 ja tänään DHL toimitti paketin työmaalle klo 15:10. Ei ollenkaan paha, ja paketissa kaikki niinkuin pitikin.
vanhaan hyvään aikaan -eli tän triidin perustamisen aikoihin- tuolta sai tavaraa pohjahinnalla. näköjään maahantuonti on suomessa sen verran muuttunut, ettei ainakaan sellaista tavaraa jonka suomesta saa kannata tuolta tilata - esim. 500e keula suomessa on CRC:ssä kolmekymppiä halvempi, plus postit. katselin useita uusia osia, sama hintapolitiikka tuntui toistuvan.
Jonttaxtr
16.05.2006, 23.10
TUolla vaan eivät sano että öööö... pitää tilata, ennenku voidaan lähettää. Ja tavara tulee nopeasti perille. Postimaksut suomen matkahuollon luokkaa.
näköjään maahantuonti on suomessa sen verran muuttunut, ettei ainakaan sellaista tavaraa jonka suomesta saa kannata tuolta tilata - esim. 500e keula suomessa on CRC:ssä kolmekymppiä halvempi, plus postit. katselin useita uusia osia, sama hintapolitiikka tuntui toistuvan.
Yli 300£ tilaukset toimitetaan (toistaseksi?) ilmaseksi.. Kyllähän tuolla 30e:lläki muutaman päivän syö. Tuntuu vaan kaikki pikkuhilppeetki olevan n. puolet halvempia mitä paikallisissa liikkeissä, joten jos ei hirveän kiire ole niin mielummin tilaa tuolta/muualta. Itellä oli tärkein osa tällä kertaa uudet polkimet, nykysilläki pärjää, mutta kyllähän noita Eggbeatereita saa silti kovasti odottaa.. :D
Niin ja Michelin Pro Raceja yritin Suomesta, värivaihtoehtoja oli tasan yksi, muilla väreillä 10pv toimitusaika. Tilasin Saksasta 8e halvemmalla postien kanssa ja alle viikossa kotona.
Mä sain kauhuskenaarioista huolimatta parselvorssillakin paketin kunniakkaasti perille. Teki matkaa tilauksesta ma-aamusta seuraavan viikon tiistaihin.
Kiekkojen tulo parcel forcella kesti 11/5 - 23/5. CRC:n mukaan tilaus oli valmis ja lähetettiin 12/5. Ilmeisesti tällä toimitustavalla ei alle viikossa tavaraa saa. Vai onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Niin ja Michelin Pro Raceja yritin Suomesta, värivaihtoehtoja oli tasan yksi, muilla väreillä 10pv toimitusaika. Tilasin Saksasta 8e halvemmalla postien kanssa ja alle viikossa kotona.
Joissain tuotteissa on hämmentävä hinnoittelu, paikallisesta ostin Meganium2:sia halvemmalla kuin useimmista Saksan kaupoista, ProRace2:set taas olisi ollut kympin kalliimmat kuin .de:ssä.
lcdpiggy
23.05.2006, 13.02
Kiekkojen tulo parcel forcella kesti 11/5 - 23/5. CRC:n mukaan tilaus oli valmis ja lähetettiin 12/5. Ilmeisesti tällä toimitustavalla ei alle viikossa tavaraa saa. Vai onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Tästä parcel forcesta on ollut paljon juttua aikaisemmissä keskusteluissa, ongelma on suomen alihankkijassa joka saattaa pitää paketit pahimmassa tapauksessa jopa kaksi viikkoa varastossa ennen jakelua!
Dhl yleensä seuraavana päivänä ja Royal Mail 3-4 pv (tässäkin tapauksessa suurinosa ajasta Suomen postin käsittelyssä). Kaksi edellämainittua toimii senverran hyvin etten sitä forssia ole edes harkinnut.
lcdpiggy
23.05.2006, 14.01
Dhl yleensä seuraavana päivänä ja Royal Mail 3-4 pv (tässäkin tapauksessa suurinosa ajasta Suomen postin käsittelyssä). Kaksi edellämainittua toimii senverran hyvin etten sitä forssia ole edes harkinnut.
Forssia on pakko harkita jos haluat tilata kiekot/rungon ym isompaa, DHL on aika sikahintainen vaihtoehto, kiekkosetin lähettäminen maksaa 67e.
Kumma juttu kun saksasta tilasin viimeksi kiekkosetin DHL:llä sen lähettäminen maksoi 25e.
Jonttaxtr
23.05.2006, 15.51
Tilaus maksettiin 10.päivä, romut saapui parselilla postipojan kantamana 15.päivä. Varmaa hyvää tuuria.
Viikko sitten (16.5.) lähti oma tilaus, tänään tuli. Seurannan mukaan olivat Suomessa jo perjantaina. Seuraava merkintä oli eiliseltä aamulta, jolloin ne oli Postin logistiikkakeskuksessa.. (Postin lähetyskoodin mukaan, eli tuo jälkimmäinen "Arrived at destination country")
Nämä siis Parcelforcen seurannasta:
19-05-2006 23:57 Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country
22-05-2006 07:40 Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country
Toimittavat ilmaseksi Parcelforcella, kun tilaus on tarpeeksi suuri. Sillon ei valinnanvaraa hirveästi ole, oma tilaus ois maksanu >50e:tä muulla tavalla, ei napannu. :rolleyes:
Tilattu
Maksettu
Lähetetty
Vastaanotettu
Käytetty
ja nyt olemme kohdassa Takuu
Todettu myös takuun toimivan.
Fiilikset ko. firmaan siis 'tilaan joskus toistekin'
Itse tilasin tuolta housut ja tulivat viikon sisällä lähi postiin. CRC on hyvä, koska siellä riittää tavaraa!
Sunnuntaina tilaus ja tänään sain tavarat. Nopea palvelu kun tavarat tuli ennen tilausvahvistusta :eek:
Highlander
11.06.2006, 23.20
Jep hyvin tuntuu toimivan.
Kahden päivän sisällä toimituksesta DHL toi töihin paketin. Olivat jo edellisenä päivänä yrittäneet kotiin toimittaa mutta myöhästyin hieman.
Gill takki, housut ja lyhythihainen paita tulivat ja kootkin meni just oikein. Pitkät housut olivatkin out of stock vaikka minun piti saada viimeinen pari. Siitä tuli mailailtua pari kertaa puolin ja toisin.
Mutta kun asia selvisi niin paketti lähti heti ja ainakin mukana tulleen laskun perusteella puuttuvat housut oli hyvitetty.
Jimbo Jackson
13.06.2006, 14.25
Hyvä lafka valikoiman osalta. Kuljetuskin toimii luotettavasti ja nopeasti. Ainoa pikku miinus mikä tulee mieleen oli kun tilasin viimeks satulatolppaa ja se mun tarvitsema koko oli tilaushetkellä loppu ja netissä luki "restock in 1 week" ja kahen viikon päästä sama teksti oli edelleen sivulla ja kamat tulematta. Tosin sitten ku tolppa tuli CRC:lle ni oli kahen päivän päästä jo mulla! Mut mitäs pienistä!!
Tilaan jatkossakin!
Nopeaa, mutta huolimatonta. Tilasin aika ison paketin tuossa ja sain tavarat perille alle viikossa. Kypärästä (Xen 2006) puuttui kuitenkin se lippa, ja nyt olen yrittänyt noin viikon saada jotain henkilöä siellä vastaamaan sähköpostiin tuossa asiassa.
Pitää varmaan ottaa yhteyttä johonkin kuluttajansuojahenkilöön jos eivät ala pian vastaamaan, luulisi EUssa olevan jonkinlaisia määräyksiä ja lakeja kuvausta vastaamattoman tuotteen myynnistä.
CRC:n kommunikoinnin takia en varmaan tilaa tuolta puljusta jatkossa yhtään mitään.
CRC:n tilausten ongelmat ja säädöt on kyllä hoituneet moitteetta. Saattaa vaikuttaa se reklamaation / kyselyn sanamuotokin aika tavalla?
Sama vika, minullekin nopeasti vastasivat ja parissa päivässä oli pikapostina puuttuva osa perillä viime vuonna yhdessä tilauksessa..
Esitän kyllä asiani aina hyvin ystävällisesti ja rentoon sävyyn, yleensä niin saa palautetta nopeammin. Vertailukohtana CRC:n kommunikaatioon voisi ottaa esim tuon barracuda.be:n, mistä on ihan joka kerta tullut vastaus päivän sisällä. Harmi vaan kun Barracudan valikoima on CRC:tä huomattavasti suppeampi :mad:
Huoh.. huonot kokemukset senkun jatkuu. Puuttuva kypärän lippa tuli vihdoin perille, väärän värisenä. Samassa paketissa tuli myös ajopaita, tai siis väärä paita jota en tilannut. Tällä kertaa tuli tosin vastaus mailiin nopeasti, mutta nyt kyselevät lisää rahaa postikulujen kattamista varten kun kummatkin tuotteet on vaihdettava. Aika onnetonta palvelua jos joutuu kaupan omia mokia makselemaan.
perttime
06.07.2006, 10.33
Näyttäisi toimivan.
Kyselypostiin vastattiin heti ja toimitus tapahtui viikkoa myöhemmin: kaikki mukana mitä pitikin.
Keskiviikkoiltana (12. päivä) tilasin rungon ja pikkuroinaa Parcelforcella ja äsken (19.7) klo 10.45 seisoi ukko paketin kanssa ovella. Kaikki oli mitä pitikin. Suosittelen!
Mitenkäs pankkisiirrolla maksaneiden on käynyt?
Tilausvahvistuksessa puhuttiin pankin kulujen maksamisesta. Oman pankin kuluja tuli hieman alle 7 €, mutta vastapuolen pankin kuluja en ruksannut maksettavakseni.
Asiakaskin voi olla väärässä. Mulla CRC on pelannut aina kuin junan vessa.
Tilausvahvistuksessa puhuttiin pankin kulujen maksamisesta. Oman pankin kuluja tuli hieman alle 7 €, mutta vastapuolen pankin kuluja en ruksannut maksettavakseni.
Siinä tapauksessa tilauksen toimittaminen odottaa, kunnes olet maksanut koko summan. Tuskin ne mitään ylimääräistä alea sinulle haluavat antaa. Tältäkin palstalta hakemalla löytyy kokemuksia siitä säädöstä, joka seuraa kun ruksaa noin.
CRC haluaa tuotteista sen tietyn hinnan joka nettisivuilla lukee. Se on asiakaan ongelma miten hän sen rahan sinne toimittaa. Jos loppsumma on 50e, niin tuskin kelpaa jos tuosta vähennetään vastaanottajan pankkikulut (esmes 5e). Miksei Visalla? Aina löytyy joku jonka Visalla saa tilailtua kun maksaa etukäteen.
Aika helvetin huonosti. Sun olisi pitänyt maksaa molempien pankkien kulut, jos en väärin muista. Mulla kävi niin, että Royal Bank Of Scotland veti palvelukulut välistä ja yksi tilaamaani osa jäi saapumatta, koska CRC oli ottanut kauppasummasta osan peittääkseen pankkikulunsa. Täällä jossain on tilitys siitä, jos jaksat etsiä. Jos ei muuten, niin ainakin on hidasta.
En suosittele kenellekään CRC:stä tilaamista pankkisiirrolla.
No niin, selvitys löytyi: /forum/showpost.php?p=367983&postcount=155
No ***** sentään. :mad:
Oltiin vielä sähköpostilla yhteydessä ja olisin halunnut tehdä tilauksen sitä kautta, jotta kaikki olisi ollut selvää eikä mitään väärinymmärryksiä olisi tullut. Jos purnaavat jotain, niin sanon suoraan että olisin halunnut tehdä homman kunnolla, mutta itse käskivät käyttää sitä nettisivujen tilauslomaketta. Vähän ajan päästä tuli toisesta CRC:n osoitteesta viesti, että onnistuu se tilaus sähköpostillakin, mutta olin siihen mennessä jo tehnyt tilauksen netin kautta [vasten tahtoani].
Propsit CRC:lle. :) Kaiken pitäisi olla nyt kunnossa.
westside
29.07.2006, 08.26
Uskallanko tilata Parcel Forcella? lmatteks ku tulis etuhaarukka, maksaa yli 300 puntaa.
plösöpötsi
29.07.2006, 08.44
Uskallanko tilata Parcel Forcella? lmatteks ku tulis etuhaarukka, maksaa yli 300 puntaa.
miksi et uskaltaisi, hitaampi kuin DHL toki mutta aina on PF toiminut moittettomasti kuin olen joitain tilannut(seurantakoodit on)
No ongelmiahan voi olla millä firmalla vain, että miksipä ei. Tosin oma runko ja kiekot lähdössä takaisin kun tuli PF:llä huonosti pakattuna... ergo, myös kolhittuina ja pari päivää myöhässä...
Nopeastihan tuolta pakettia pukkaa. Vähän vaan on taipumusta lähettää "jotain sinnepäin", jos ei ole varastossa juuri oikeaa. Esimerkiksi lähettivät normikeskiölle olevat tavalliset Saintit, kun olisi pitänyt tulla 83 mm keskiölle. Ei varmaan varastopojan mielestä ole oleellista eroa.
Nopeastihan tuolta pakettia pukkaa. Vähän vaan on taipumusta lähettää "jotain sinnepäin", jos ei ole varastossa juuri oikeaa. Esimerkiksi lähettivät normikeskiölle olevat tavalliset Saintit, kun olisi pitänyt tulla 83 mm keskiölle. Ei varmaan varastopojan mielestä ole oleellista eroa.
Jep. Olisko kerran tai kahdesti tullut silleen väärää tavaraa että CRC:n lapussa tuotteessa on ollut tilattu mallikoodi ja itse tuote sitten väärä (esim. satulatolpan koko eri kuin tilattu tms.).
steelduck
08.08.2006, 12.53
Hoh... eilen tilasin kello 17 pojalle Brand-X haarniskan ja tänään tuli DHL:llä klo 12:00. :eek::D
Toivoin, että kalpikseen viikonlopuksi ehtisi, mutta tämä oli jo ennätysnopeaa.
Shimaani
08.08.2006, 13.13
Mää tilasin kans sitäsuntätä eilen ja aamusella paketti oli jo duunin postilokerossa! Ja samaan hintaan DHL tai ParcelForce vaihtoehto joten DHL:llä tuli.
Jesh.
Mulle tuli neljässä päivässä ihan postilla kilon paketti iskaria, Shimanon bmx-takaratasta ja muuta pientä kivaa. Hyvin pelitti taas. Suunnilleen yhtä kauan kesti paketin tulla Britanniasta paikalliseen postiin kuin sieltä tulla saapumisilmoitus omaan postiloodaan.:rolleyes:
Otin parcel-toimitusvaihtoehdolla kaikenlaista pikkusälää ja XT:n nelimäntäjarrut. Paketti tuli tutun nopeasti mutta en saanut vahvistusta paketin lähdöstä.
Jarrut:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7917
Jarrujen mukana ei tullut levyä/kiinnitysruuveja jarrusatulalle/simmejä+prikkoja :(
Reklamoin asiasta mielestäni korrektilla englanninkielellä e-mail:lla. Ensimmäiset vastaukset tuli 20minuutin sisään mutta asiakaspalvelija ei tajunnut ongelmaani. Tenttasi vaan että minkä koodinen tavara puuttui tilauksesta.
Rautalangasta väännön jälkeen loppui e-mail:t ja asia on "ilmassa"...Saa nähdä koska jatkoa seuraa.
No ongelmiahan voi olla millä firmalla vain, että miksipä ei. Tosin oma runko ja kiekot lähdössä takaisin kun tuli PF:llä huonosti pakattuna... ergo, myös kolhittuina ja pari päivää myöhässä...Uudella yrittämällä ei tullut tracking-koodia ja tavarat tulivat puolentoista viikon kuluttua siitä, kun CRC oli kuitannut vialliset palautetuiksi. Kiekkojen navat olivat uudellakin yrittämällä tulleet paketin kyljistä läpi, mutta runko oli paremmin suojattu. Omista postikuluistani jouduin sähköpostilla vääntämään pari päivää, mutta nekin tulivat suht täysimääräisinä.
Ensin oli ongelma kortin laskutuksessa. Johtui siitä että kortin raja oli ollut täynnä ja lyhennys maksettu aamuyöllä juuri vuorokauden vaihduttua. Tilaus samana päivänä illalla klo 18 suomen aikaa.
Tuli info laskutusongelmasta. Seuraavana päivänä oli sitten maksamisesta tieto päivittynyt varmistusjärjestelmään ja kortin laskutus onnistunut.
Tavarat oli jo valmiina paketissa, kun aamulla laskutuksen aikaan huomasin että yksi tilattu tavara oli loppu, tiedustellessa asiaa maililla tuli vastaus äkkiä, että loppunut aamulla mutta minun tilaus on jo kasattu ja tuote mukana.
Kaikki olikin sitten paketissa kun saapui.
Paketti lähti samana päivänä kun oli laskutettu korttia.
Eli viime perjantaina. DHL:n seurannan mukaan olisi saapunut helsinkiin maanantaina aamuyöllä ja soitettuani maanantai-aamuna DHL:n asiakaspalveluun kertoivat että tuodaan samana päivänä (maanantai) klo 12 - 16 välillä. Aikaa ei voisi enää sopia kun olisi auton lastaus menossa.
Tuotetta ei tullut ja soitettuani DHL:n palveluun uudelleen sanottiin että ei olekaan tullut helsinkiin, vaan on vielä kölnissä, että tulisi seuraavana päivänä.
Sovittiin toimitus klo 12 - 14 välille ja tuli silloin. Paketti ok ja kaikki tilatut mukana.
Sitä ei osattu sanoa miten seuranta voi näyttää paketin lähteneen kölnistä ja saapuneen helsinkiin, vaikka ei olekaan. Herättää pienen epäilyn seurannan luotettavuudesta. Saattoi tietysti olla tilapäinen hikka. Olisi kyllä ollut muutakin tekemistä kuin odottaa pakettia jota ei tule...
Visan laskutus oli 4,5 euroa isompi kuin kaupan eurolaskuri kertoi. Johtuu siitä että visa laskuttaa oman muuntimen mukaan ja kaupassa on eri kerroin, joskus voi olla toisinkinpäin.
Seuraavaa tilausta jo suunnittelen, kun saa sitä maksukapasiteettia...
Ei näytä hyvältä. Nyt he odottavat että saavat laskun (receive the invoice). En ymmärrä mitä hemmettiä tällä on tekemistä puuttuvien osieni kanssa.
Yllättävän tahmeaa toimintaa verrattuna muutaman vuoden takaiseen.
Laitoin tuossa iltapäivällä tilauksen sisään, mistä sen lähetys koodin näkee? Ilmeisesti ei vielä näy, ymmärsin niin etteivät pystyneet kertomaan tarkkaa toimitus päivää.. Tilasin jotain pientä sälää ja kiekkoparin. Ilmeisesti saan sitten seuranta koodin kun kiekot kasattu ja paketti pääsee lähtemään? Onko muilla sama homma ketkä on kiekot tilanneet?
DHL:län kuljetuksen otin..
Laitoin tuossa iltapäivällä tilauksen sisään, mistä sen lähetys koodin näkee? Ilmeisesti ei vielä näy, ymmärsin niin etteivät pystyneet kertomaan tarkkaa toimitus päivää.. Tilasin jotain pientä sälää ja kiekkoparin. Ilmeisesti saan sitten seuranta koodin kun kiekot kasattu ja paketti pääsee lähtemään? Onko muilla sama homma ketkä on kiekot tilanneet?
DHL:län kuljetuksen otin..koodin pitäisi tulla, kun saavat lähetettyä. Ymmärrettävistä syistä ei DHL:n koodia saa aiemmin lähetettyä sulle...;)
koodin pitäisi tulla, kun saavat lähetettyä. Ymmärrettävistä syistä ei DHL:n koodia saa aiemmin lähetettyä sulle...;)
Kannattaa käydä katsomassa myös CRC:n sivulla omaa tilaustaan. Siitä löytyy myös se koodi kun DHL noutanut paketin.
Sieltä itse sen katsoin, mailina ei tullut tietoa. Olisiko osasyy ollut että tilaus lähti DHL:n matkaan lauantaina.
Juha Jokila
30.08.2006, 15.45
Goodridgen jarruletkuseteistä puuttui kaikki kiinnittimet, pelkkää letkua vaan. Sitten meilataan, skannataan lähetyslistaa ja meilataan, odotetaan...:mad:
Ma tilasin ja tänään olivat saapuneet suomeen aamulla, katsotaan kuinka pitkään tavaran matka kestää tänne savoon eteläisestä suomesta.. Todella nopeaa toimintaa, kun vielä kasasivat kiekotkin..
No nyt tuli viimein jarrulevy / levyn kiinnityspultit / jarrusatulan ruuvit.
Edelleen puuttuu jarrun keskittämiseen tarvittavat simmit. Täytyy varmaan paikallisesta hakea mutta reklamoin tästäkin jos vaikka suostuisivat ne jälkikäteen lähettämään.
Se on ainakin tullu selväksi että asiakapalvelijoilla ei ole mitään hajua tuotteitensa käyttötarkoituksesta.
Tilauksessa tuli viallinen tuote, no ei siinä mitään, lähetellään takaisin omaan piikkiin ja uutta tilalle. Pyysin vaihtamaan koon koska ao. malli poikkesi muista valmistajan releistä jonkin verran.
Uudet tuli mutta siinä oli laskutettu 7,50£ toimituskuluja eli nyt on mennyt jo parikymmentä egeä ylimääräistä posteihin, ehkä yhteen suuntaan olisi kohtuullista koon vaihtumisen vuoksi mutta ei nyt sentään kolmea postitusta minun piikkiini.
Vielä täytyy palata asiaan asiakas"palvelussa" sillä ovelasti CRC:n ehdoissa ei luvata postikulujen korvausta viallisen tavaran osalta vaan ainoastaan väärän tuotteen palautuksessa.
Täytyy kaivella vähän lisää, ärsyttää tämmöinen kikkailu ehdoilla.
Tänään tuli paketti ovelle! :D Laskuttivat visaa 7€ enemmän mitä kuitin mukaan olisi pitänyt, vaikuttaako sen hetken valuutta kurssit? Empä kuitenkaan jaksa alkaa purnaamaan muutaman euron takia, mutta kuitenkin.
Kurssi määräytyy ilmeisesti laskutushetken englannin pankin antaman kurssin mukaan. Jotenkin vaan tuntuu että aina tulee takkiin kurssimuutuoksista. No tämä ei ole kaupan vika.
Chainreaction putoaa meikäläisen toimittajalistan hännille. Pikkutilpehööri reklamaatioon ei enää edes suvaita vastata. No täytyy kattoa jos onnistuu asentelu ilman oikeita simmejä/prikkoja. Paremminkin olisivat voineet asian hoitaa.
En nyt viitsinyt tarkistaa mutta semmoinen näppituntuma olisi ettei CRC enää olisi hullunhalpa ostospaikka? Tavaraa on kivasti varastossa, toiminta yleensä nopeaa, joitakin erikoistarjouksia mutta muut taitaa lyödä alle hinnoillaan. Ihan halvinta paikkaa en ole aina hakenut vaan jotain hinnan, nopeuden ja luotettavuuden kompromissia.
Harmi kun Wiggle ei vielä toimita Suomeen, siellä on ollut usein tarpeellista tavaraa kohtuuhinnalla.
Juha Jokila
06.09.2006, 13.33
Goodridgen jarruletkuseteistä puuttui kaikki kiinnittimet, pelkkää letkua vaan. Sitten meilataan, skannataan lähetyslistaa ja meilataan, odotetaan...:mad:
Nämä puuttuneet letkunkiinnittimet lähetettiin oikeastaan aika nopeati ja kohteliaasti. Taisi vika olla lähhtöisin jo Goodridgen pakkaamosta tällä kertaa. Olen tyytyväinen.
Harmi kun Wiggle ei vielä toimita Suomeen, siellä on ollut usein tarpeellista tavaraa kohtuuhinnalla.
Wigglellä toimittaa jo tiettyihin EU-maihin, lupasivat aloittaa myös Suomen toimitukset kunhan näkevät miten kauppa ulkomaanelävien kanssa sujuu. Toivotaan parasta...
Wigglellä toimittaa jo tiettyihin EU-maihin, lupasivat aloittaa myös Suomen toimitukset kunhan näkevät miten kauppa ulkomaanelävien kanssa sujuu. Toivotaan parasta...
Sitäpä minäkin ihmettelin kun mm. Börjen, Horstin ja Giancarlon kanssa käyvät kauppaa vaan ei Pekkojen rahat kelpaa. :seko:
Ohiampuja
06.09.2006, 21.25
Race Face vaatteet kiinostaisi, mutta tuo virtuaalinen sovitus on hankalaa. Onko hyviä neuvoja paitakokojen arvioitiin vai kuinka palautukset/vaihdot toimivat CRC:llä?
Jonttaxtr
06.09.2006, 22.47
Tökkäsinpä 3.9 tilauksen sisään, eilen illalla 5.päivä tuli ilmotus, jotta kamat on lähetetty, parcel toimitustapana, kiivasta odottelua, jos sattuu loistava tuuri, niin paketti on perjantaina ovella, jos taas ei, niin ei. :cool:
jackknife
07.09.2006, 23.03
Onks kukaan visa electronilla tilaillu tuolta? Siellä meinaan kortinvalintakohdassa on vaihtoehtoina visa ja visa electron (uk only). Toi uk only siis mua hämäs. Kumpi siinä kohtaa sit pitäis valita vai eikö siellä jostain syystä toimi kuin brittiläiset electronit?
Onks kukaan visa electronilla tilaillu tuolta? Siellä meinaan kortinvalintakohdassa on vaihtoehtoina visa ja visa electron (uk only). Toi uk only siis mua hämäs. Kumpi siinä kohtaa sit pitäis valita vai eikö siellä jostain syystä toimi kuin brittiläiset electronit?electroni toimii vaan UK:n sisällä tuon tekstin mukaan. VISA kyllä toimii ihan hyvin tännekin.
sulevi22
08.09.2006, 18.58
Aina on electronilla maksaminen onnistunut ainakin mulla.
Sammon kortti. Ja siitä liukuvalikosta oon valinnut normivisan.
Jonttaxtr
09.09.2006, 23.15
Ei mulla ainakaan toiminu elektrooni muinoin, oli OP:n elektrooni.
Pakettia ei pe näkynyt, odotus siirtyi alakuviikkoon.
Jonttaxtr
14.09.2006, 22.31
Joo-o, paketti tulj keskiviikko-aamuna. Elikkä meni viikko ja kolme päivää.
Ei mulla ainakaan toiminu elektrooni muinoin, oli OP:n elektrooni.
Pakettia ei pe näkynyt, odotus siirtyi alakuviikkoon.
Oonpa kuullu muitakin tapauksia ettei oo OP:n elektroni toiminut, vaan esim Sammon on. Mm. Play.com. Mikälie OP:llä ettei kelpaa. Mitä muuten tilasit, joko saat filon ajokuntoon, mennäänkö metsään, hä?
jackknife
15.09.2006, 10.30
Enpä saanut pelittämään Nordean electroniakaan, kokeilin valita valikosta sekä visa electronin että visan. CRC:n asiakaspalvelu sanoi kyselyyni, että mikään electron-kortti ei toimi kotimaan ulkopuolella :rolleyes: Jännä vaan, että ei toiminut (kun siis kerran se sammonkin kortti toimi), kyllä mulla ennen on pelittänyt kaikkialla muualla.
Royal mailikin toimii näköjään ihan hyvin 4 päivää meni, suomen postissa siinäkin muutama päivä. Niin ja hommatkaa ne visat.
mehukatti
15.09.2006, 21.55
Race Face vaatteet kiinostaisi, mutta tuo virtuaalinen sovitus on hankalaa. Onko hyviä neuvoja paitakokojen arvioitiin vai kuinka palautukset/vaihdot toimivat CRC:llä?
muistaakseni vaihto onnistuu omalla kustannuksella. ite taisin yhet housut vaihtaa joskus isompiin.
Mulla rf paita suunnilleen samaa kokoa kuin muutkin vaatteet, hiukan ehkä sellaisia slimfit mallia noi on. Eli ei mallia yhtä leveä, kuin pitkä.. Samaa m kokoa menee..
Jonttaxtr
18.09.2006, 08.54
Mitä muuten tilasit, joko saat filon ajokuntoon, mennäänkö metsään, hä?
Nyt on kammetpolkimetkengätkiekkovaihtaja.
Laitoin Sunnuntai (1.10) iltana tilauksen menemään ja tänään (3.10) päivällä oli paketti kädessä.
Tietää kaipaavansa elämään sisältöä kuin päivän kohokohta on tilauksen saapuminen ja sisällön testaus lenkillä. :)
Laitoin Sunnuntai (1.10) iltana tilauksen menemään ja tänään (3.10) päivällä oli paketti kädessä.Elämä on. :) Saman suuntaisia nopeita toimituksia myös mulle tullut Brittein saarilta. Suomen posti(murskaamo) ei pysty varmasti samaan.
Sama kokemus mulla. Lauantaina 30.9 kypärätilaus ja keskiviikkona 4.10 kypärä päässä.
4/10 tilaus, tänään pakettikortti postin mukana.
Nopeeta on!
Parissa viime tilauksessa palvelu parantunut mun kohdalla kanssa. Enää ei ole voinut valittaa mistään, paketit tulee nopeemmin CRC:ltä kuin esim kauppaveljiltä!
Elämä on. :) Saman suuntaisia nopeita toimituksia myös mulle tullut Brittein saarilta. Suomen posti(murskaamo) ei pysty varmasti samaan.Ainakin jos Parcelforce on kuljetustapa niin kulkee ihan postin mukana Turusta eteenpäin, että sikäli vähän kieltämättä ihmetyttää, miksi kotimaisten pakettien kanssa kestää niin pitkään...
Kauanko porukalla on kestänyt tilisiirrolla maksaessa rahojen siirrossa? Maksoin perjantaina 6.10 paketin, eivät ole kuulemma vieläkään saaneet rahoja tilillensä. Pitäisikö kääntyä jo osuuspankin puoleen ja kysyä mikä mättää, vai malttia vain?
Taas tuli ihan nopeasti, vaikka en osannut vielä odottaakkaan pakettia kun crc:n tilaus tiedoissa lukee vielä "processing". Tainnut unohtua kirjata paketti valmiiksi ja lähetetyksi... Hiukan kyllä säikähdin aamulla kun dhl:n mies oli oven takana, mutta hyvä näin!:rolleyes:
hannibaali
04.12.2006, 13.57
Onko kellään tietoa, käykö tuonne op:n visa-electron?
Tai ylipäätään mikään muu, kuin sampo...
Nyt kun täällä kuhistaan niin kovasti noista Reboista niin CRC:ssä on hyvä tarjous Rebasta. Malli on -07 ja mukaan tulee vielä PopLock. Hintaa 328eur ja postikulut 0eur. Ei paha diili :cool:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=17121
Lähettävät myös väärät tavarat kohtuullisen nopeasti.
Attitude
11.01.2007, 19.18
Mä olen tilaillut tuolta jo useamman kerran ja aina kaikki kamat OK ja toimitus todella nopee. Maksuna mä olen käyttäny luottokorttia ja velotukset ollu kaikki niinkuin pitääkin.
Nyt ovat CRC:n toimitukset hidastuneet :seko: Kun tilaa sunnuntaina tai maanantaina, samalla viikolla tavara ei ole perillä. Mikähän mättää?
Itse tilasin sekalaista tilpehööriä ko. puljusta viime viikon perjantaina ja vieläpä sillä kaikista hitaimmalla (halvimmalla) toimitustavalla. Romut olivat kuitenkin perillä jo tämän viikon tiistaina. Harmi, jos toisilla toisinaan kestää, mutta ainakin oma paketti tuli perille ilahduttavan nopsaan.
Tom E.
Jonttaxtr
16.02.2007, 09.45
Onko kellään tietoa, käykö tuonne op:n visa-electron?
Tai ylipäätään mikään muu, kuin sampo...
Ei käyny, vaihoin ite visaan.
Parcelilla mäni männäviikolla 8 päevää kun oli noutokuponki postilootassa.
Hidasta on tuoparcelin toiminta, seurannan mukaan paketti lojunut jo 5pv siellä vastaan otto keskuksessa..:mad:
Juu tälläkin kesti parin viikon takainen tilaus 4 päivää tilauksesta kotiovelle, kyllä on asiat nykyään heikosti.. :D
Tulihan se vihdoinkin, se kahdeksan päivää meni. Kaikki tilatut tavarat tuli, paitsi että varalle ottamani ohjainlaakerin alakooli oli aivan erilainen kuin piti olla.. Eipähän tuohon mennyt kuin pari euroa, joten olkoon..:rolleyes:
Itsekin olisin tuolta lähiaikoina tilailemassa, niin mitenkähän tilaus mahtaisi onnistua Nordean Visa Electronilla?
Kysyin heiltä tuota sähköpostitse, niin vastasivat, että saattaa toimia tai olla toimimatta, kokeile. En kuitenkaan millään kehtaisi ruveta tilaamalla testaamaan, että onnistuuko tuo.
Elikkä onko kenelläkään kokemusta, että onko tuo CRC:stä tilaus Nordean Electronilla onnistunut?
länsiväylä
21.03.2007, 00.57
Mulla tuli pikkupaketti käsittämättömän nopeesti sillä halvimmalla, Royal Mailko se oli..?
Viime torstain-perjantain välisenä yönä (jo perjantain puolella) jätin tilauksen. Perjantaina lähti ja jo maanantai-aamuna oli noudettavissa lähipostista.
Itsekin olisin tuolta lähiaikoina tilailemassa, niin mitenkähän tilaus mahtaisi onnistua Nordean Visa Electronilla?
Kysyin heiltä tuota sähköpostitse, niin vastasivat, että saattaa toimia tai olla toimimatta, kokeile. En kuitenkaan millään kehtaisi ruveta tilaamalla testaamaan, että onnistuuko tuo.
Tilaamalla se kuitenkin täytyy kokeilla. On voinut muuttuakin jos on jollain aiemmin toiminut tai sitten ei.
Eli kun olet sen tilauksesi suunnitellut, niin sitten yrität tilata. Jos Electron ei kelpaa, niin saat siitä tiedon.
Parceli toi paketin jopa 6päivässä mukaan lukien vkl..:)
Shimaani
22.03.2007, 21.10
Ohops.
Eilen iltayhentoista pintaan speksasin nettikaupan sivuilla kiekot ja tänään ne jo shipattiin, just tuli ilmoitus. Aika vikkelää, sano.
Tilasin CRCstä kamaa, ja tuli GLS:n Tanskan viivyttelyjen takia vasta 8 arkipäivän päästä toimitus.
Jostain käsittämättömästä syystä näytti ainakin nettiseuranta, että oli Briteistä lähtenyt maanantaina (tilasin viikonloppuna) päivällä, ja seisoi 4-5 päivää Tanskassa !!
No eipä se, tuo lumisade kun kävi tuossa välissä pilaamassa kelin, niin ei haitannu odottelu.
Niin ja duunitkin perhana häiritsi harrastelua pahasti ...
xscreamxx
26.03.2007, 13.31
Pieni mahdollisuus on, että kuski soittaa ennen paketin toimittamista, jolloin voi sopia missä ottaa paketin vastaan. Mulle kuriiri soitti kun olin töissä, ja sovittiin paketin luovutus duunipaikan parkkiksella. DHL:n kuski säästyi parinkymmenen kilometrin turhalta ajomatkalta ottamalla etukäteen yhteyttä! Mitään takeita ei siitä ole, että kuski soittaisi etukäteen, mutta ainahan voi soittaa Suomen DHL (http://www.dhl.fi/publish/fi/fi/information/Contact_Information.high.html):lle ja sopia toimituspaikan/-päivämäärän.
Oma kokemus tästä on se että DHL ei soita ennen toimitusta. Viime kesänä tilasin pientä sälää CRC:stä ja seurasin DHL:n sivuijen kautta paketin etenemistä. Olin tilannut sen kotiin koska tiesin vaimon olevan kotosalla. No kun sitä seuranta sivua päivittelin tuli sinne ilmoitus "Toimitusta yritetty, asiakkaan toimipiste suljettu". Soittelin sitten DHL:lle ja kyselin mitä v...tua tää meinaa ja sanoivat että emme soita etukäteen ellei siitä ole erikseen sovittu... Luulisi heidänkin tajuavan tuon helpottavan heidän duuniaan ja vähentävän turhaa ajelua. Tai jos toimitus on selkeästi asutusalueelle ja rapun alaovi on kiinni niin tarttuisivat kännykkään kun paketissa lähes aina on puhelinnumero.
Toivat sen paketin sitten seuraavana päivänä duuniin, ilman lisämaksua.
Tuli muuten halvemmaksi tilata levyjarruun jarrupalat + lizardskins suojatarroja + DHL rahti kuin pelkät jarrupalat helsinkiläisestä liikkeestä. :)
- Sami
xscreamxx
26.03.2007, 13.37
Tilasin CRCstä kamaa, ja tuli GLS:n Tanskan viivyttelyjen takia vasta 8 arkipäivän päästä toimitus.
Jostain käsittämättömästä syystä näytti ainakin nettiseuranta, että oli Briteistä lähtenyt maanantaina (tilasin viikonloppuna) päivällä, ja seisoi 4-5 päivää Tanskassa !!
No eipä se, tuo lumisade kun kävi tuossa välissä pilaamassa kelin, niin ei haitannu odottelu.
Niin ja duunitkin perhana häiritsi harrastelua pahasti ...
Parcel Force/GLS toimitukset tulevat rekalla Suomeen (ainakin sen jälkeen kun ovat saapuneet UK:sta mantereelle). Tanskassa niillä on iso hubi ja odottavat luultavasti että rekka tulee riittävän täyteen. Tämän takia ne voivat siellä seistä.
Ihmettelin kerran juuri samaa ja kun sisko sattui silloin olemaan GLS:llä hommissa Saksassa niin se pääsi katsomaan tilannetta hieman tarkemmin.
Sieltä löytyi selkeyttäviä lisätietoja, mutta en enään muista mitä kaikkea sieltä näkyi.
Siellä seuranta sivuilla lukee muistaakseni "Tanska" kunnes paketti saapuu Suomeen, eli se voi olla matkalla vaikka ei sitä näytäkkään.
- Sami
Moikka!
To 22.3. kypärätilaus sisään ja royal mail toimitustavaksi. Ma 26.3. Giron
hex himassa puoliltapäivin ja kuitenkin ei Hki seudulle. Visallakin näky vasta tänään.
Pieni mahdollisuus on, että kuski soittaa ennen paketin toimittamista, jolloin voi sopia missä ottaa paketin vastaan. Mulle kuriiri soitti kun olin töissä, ja sovittiin paketin luovutus duunipaikan parkkiksella. DHL:n kuski säästyi parinkymmenen kilometrin turhalta ajomatkalta ottamalla etukäteen yhteyttä! Mitään takeita ei siitä ole, että kuski soittaisi etukäteen, mutta ainahan voi soittaa Suomen DHL (http://www.dhl.fi/publish/fi/fi/information/Contact_Information.high.html):lle ja sopia toimituspaikan/-päivämäärän.
Oma kokemus tästä on se että DHL ei soita ennen toimitusta...Taas hyö soitti, vaikka oma asuinpaikkakunta on tässä välissä vaihtunut, samoin alueen DHL-kuriiri. Paketti tuli sovitusti työpaikan parkkikselle... :cool:
Myös CRC:lle täydet kymmenen pistettä, paketissa oli jälleen kerran kaikki mitä pitikin ja toimitus vallan ripeä - maanantaina tilattu, paketti kuriirilla jo keskiviikkoiltana, joka yritti soittaa jo samana iltana...
LostHighway
02.04.2007, 22.04
Edellisestä tilauskerrasta (kevät -05) on CRC:n toimitukset kyllä nopeutuneet koko joukon. Levarit tilaukseen ti 27.10, hieman sähköpostissa levyjen vaihtokustannusten tiedusteluja, jonka seurauksena toiset levyt tilalle pienin lisäkustannuksin. Keskiviikkona toimitettu Royal Mailille lähetettäväksi ja tänään Maanantaina paketti oli noudettavissa lähipostissa. Kiitettävän nopeata toimintaa. Edellinen tilaus kestikin kolmisen viikkoa. Tosin siinä paketissa oli joustokeulaa ym. tilpehööriä ja paketin koko ihan toista luokkaa. Liekö sillä sitten vaikutusta.
xscreamxx
05.04.2007, 10.47
Jos haluatte saada GLS seurantakoodista Postin seurantakoodin niin laittakaa ensin JJFI613484 + GLS seurantakoodi. Tämä siis toimii ainakin Helsingin ympäristössä. Soittelin aamulla GLS:lle ja kertoivat tuon.
- Sami
Jep, eli tilasin itekkin ekaa kertaa netistä ja ulkomailta vähän isompaa tavaraa, tässä mitä tapahtui:
28.3: laitan tilauksen crc:hen, 480€, levarit, vanteet, renkaat, ketjua yms pientä sälää
29.3: visa electron ei kelvannutkaan ja tuli ilmoitus hylätystä maksutapahtumasta - no saatavilla ei ollut muutakaan korttia, joten maksoin pankkisiirrolla (+ 25€ pankkimaksuja!)
30.3: ilmoitan että rahat on tulossa sinne päin ja sanoin, että voitteko ilmoittaa kun ovat perillä, lupasivat näin tehdä
1.4-16.4: mitään emaileja ei tule, lähetin kahen päivän välein kyselyjä tilanteesta ja kukaan ei vastannut... (pääsiäinen tais vaikuttaa, mutta aloin jo vähän huolestua)
17.4: tulee maili, joka sanoo et sorry, ei huomattu vastata, mutta kamat on postitettu 11.4!
19.4: herään aamulla siihen kun postimies tuo ison crc:n paketin ovelle
Eli loppu hyvin kaikki hyvin, kesti vaan vähän kauan :P Ja kaikki mitä tilasin oli mukana, ja vanteetkin ehjät ja hyvin kasatut.
LostHighway
22.04.2007, 21.21
CRC on osoittautunut asialliseksi paikaksi jälkiselvittelyjenkin valossa. Tuosta levari-tilauksesta havaitsin pari päivää niiden tulon jälkeen, että standardiadapterit puuttuivat. Paikallisen fillariliikkeen myyjän mielestä ne kuuluisivat jarrusettiin vakiona mukaan. No, meilasin CRC:lle, josta tuli vastaus päivässä. Pahoittelivat että adapterit puuttui ja lupasivat lähettää heti. Viiden päivän päästä ne olikin noudettavissa lähipostista ilman mitään lisäkustannuksia.
Perjantaina tilaus sisään klo. 18.00. Maanantai aamuna osat tulivat postissa. Aika nopeata palvelua sanoisin! :)
Highlander
09.05.2007, 11.31
26.4. tilaus sisään...postitettu saman päivän iltana Parcel Force. Perillä Tampereella 7.5. Eli n. 9 päivää...vappu tosin oli välissä.
Ja jälleen kaikki tavara oli mitä tuli tilattuakin.
Tänään oli käynyt GLS:n lähetti seurannan mukaan ovella. Onko porukalla tietoa noudetaanko nuo parcelin paketit postista, jos lähetti ei tavoita?
LostHighway
11.05.2007, 21.37
Parin vuoden takainen CRC:n paketti piti käydä noutamassa jostain huolintaliikkeestä, jonka nimeä en nyt muista. Tän keväinen paketti oli noudettavissa lähipostissa. Molemmilla kerroilla postilaatikkoon oli jätetty lappu mistä se oli haettavissa.
Mitään lappua ei oltu jätetty. Todennäköisesti posti toimittaa sen lapun vasta maanantaina. Pitääkin sattua tuo viikonloppu tuohon väliin...
Highlander
12.05.2007, 00.37
Tänään oli käynyt GLS:n lähetti seurannan mukaan ovella. Onko porukalla tietoa noudetaanko nuo parcelin paketit postista, jos lähetti ei tavoita?
Jep GLS oli jättänyt lapun että paketti noudettavissa lähipostista kello jne. jälkeen.
Tommonen merkintä oli seurannassa: Shipment has not been delivered Consignee was absent
Eikös tuo tarkoita sitä, että lähetti on käynyt ovella, mutta ketään ei ole ollut kotona? Lappua ei kuitenkaan oltu jätetty...
Koren I-beam hiilari satulaputki ja SDG:n bel air SL tuli tilattua maanantaina ja perjantaina olivat jo Kuopiossa postissa. Nopeeta, sillä tilasin sillä "perus" royal airmaililla.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.