Uuh, toi BMC on kyllä aika kuumottava.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Uuh, toi BMC on kyllä aika kuumottava.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sitten kun tuolla Dolanilla on kelannut mittariin sen 70km/h mitä tuolla oletettavasti ajetaan, ja joku on koiran kanssa poikittain kelvillä, niin... Mitä sitten tehdään..?![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Eipä ne kelvit sovellu kovaa ajamiseen jarrullisellakaan pyörällä, pakolliset siirtymät suoritettava niitä pitkin vain. Yhtä hyvin tuo tarvittaessa pysähtyy kuin jalkajarrullinen mummopyörä, tuubi kyllä kestää lukkojarrutuksen.
Fiksin jarrutus ilman oikeita jarruja; ei osaa sanoa onko kyse trollista vai onko ne tosissaan.
https://www.youtube.com/watch?v=KGkKDaYd3Mo
Toisaalta, Ford Anglia pysähtyy 113kmh vauhdista 75 metrissä (mitä nyt Clarksoniin on luottaminen), mikä on tuplaten moderniin autoon verrattuna, mutta on kai sekin sallittua. En varmaan uskaltais anglialla yli kuuttakymppiä ajaakaan, enkä fiksillä yli viittätoista
Kiiltävä Strutsi, mmm-mm.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Uusi kuva, kun saatiin molemmat yhteiskuvaan:
![]()
Cube sai uudet kiekot cyclocrosskäyttöön. Kuvan paikka.
![]()
Tommoinen marketti maasturi tuli hankittua vaimolle. Nyt voimansiirto muokattu 1×10, tanko ja kiekot vaihdettu jolloin litkutin myös renkaat.
Kammethan oli mallia 96mm pulttijaolla olevat, ne myös vaihtuivat.![]()
Lähde muokkasi tätä : 24.03.2014 at 20.22
Ihanko Prismasta hait?
There can be only one.
Ripsakan värinen, oikein kiva!
No niin on !)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Ja kovaa. Hän tykkää.
There can be only one.
Meidän taloudessa Mondrakerien "häränniska" aiheuttaa vakavan mielipiteiden kahtiajaon, mutta mie tykkään, ne on jotenkin sopivasti hyökkäävän näköisiä![]()
Voi LÄHDE minkä teit!! Itse olen himoinnut kuvan syntiä jo tovin.. Jos huomenna saan kaupat omasta Radonista niin taidanpa tilata itsellekin moisen pelin? Kokemukset pyörästä olis kivat. Tarkoitus olisi pöllyttää kevyttämaastoa ja joitain mtb tapahtumia. Varmaan ihan riittävä niihin? Kumpi vai kampi, täysjousto enskatin vai kuitujäykkäperä?
Tai sitten teräksinen kovaperä 29 loivalla keulalla.
Jos tänään tulis etuvaihtajan klamppi, että sais loput voimansiirrosta kiinni ja pääsis testaamaan. Elinten luovuttajana toimi liian pieni 18" Radonin ZR Race 6.0 29er. Keula pitenee vielä 120mm kunhan saan sisuskalut tilattua ja stemmi lyhenee.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
^Tuohan on hieno, kokeilisin!
Mutta eikö etuvaihtaja ole ihan mennyttä aikaa?
^Onhan se tietty, mut 11 pakkasiin ehkä sit X9 aikakaudella ja 10 laajennetavaan 42 pakkaan en ole vielä päässyt sinuiksi. Kalkuloitu on kyllä.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
On oikein bueno! Itse kyllä kans sitä mieltä että perus 1x10, ellei ajomaasto sisällä kovasti isoa nousua jossa joutuu kihnuttamaan. Jäykkiksellä on kuitenkin hyvä runnoa putkelta :-)
Toki kuski varmasti itse tietää minkälaiset välitykset tarvitsee, eli eipä siitä sen enempää.
Valmiina kesään.
^ ajaisin. Hyvin mielelläni.
Vaihteilla sama. Minäkin ajan tällä hyvin mielelläni.
Kyllä Konat lämmittää mieltä , Peukku molemmille .
Kirjanmerkit