Alkujaan tämän lähetti marco1
Katso viesti
Ajolasit
Collapse
X
-
En tiedä onko tästä kokemuksesta mitään hyötyä mutta mulla on Adidas EvilEye adaptereilla (vastaavat kuin tässä yläoikealla). Adaptereissa on normaalit silmälasien linssit vahvuudella -6. Jos adapteri ei ole liian kaareva niin noissa ei pitäisi olla estettä vahvemmillekaan voimakkuuksille. Suoraan linsseihin hiottavat voimakkuudet eivät välttämättä ole sopivia noin suurille voimakkuuksille. En myöskään tilaisi voimakkuudellisia linssejä netin välityksellä. Aurinkolasit adapterilla voi kyllä tilata kunhan teettää niihin adapterien linssit jossain missä pääsee itse niitä sovittamaan.
-
Mäkin laitoin samanlaiset tilaukseen. Toivotaan että on hyvätAlkujaan tämän lähetti Palovamma Katso viestihttp://www.chainreactioncycles.com/I...Full/26715.jpg
Tuollaset Endura Shark ajolasit 3 linsseillä tilasin ketjureaktiokaupasta. Kunhan vaan tulis paketti perille niin pääsis testaamaan.
Viime kesän ajelin Pro:n Boost- laseilla. Oli vähän kolhot eikä linssejä voinut vaihdella, mut muuten ihan ok.
Comment
-
Itse ajattelin hommata yhdet värittömät voimakkuuksilla Radareihin. Tulikin otettua Pers immonit. TäältäAlkujaan tämän lähetti VPR Katso viestiHommasin tossa elokuussa Radar Pitcheihin VR28-linssit pilviselle ja hämärälle kelille, ihan mukavasti on toiminu. Aurinkoisella laitan vakiona tulleet greyt, en oo ainakaan vielä kokenu tarvetta muille väreille tai pinnoitteille.Last edited by MPI; 04.02.2010, 11.45.Urheilua ja ulkoilua kuvina IG: mikkopiispa
Comment
-
Kiitokset linkistä, lienee edullisin Oakley-kauppa tähän päivään mennessä!Alkujaan tämän lähetti Kemppis Katso viestiRudy Rydonit tilasin viime maanantaina briteistä muutamilla vaihtolinsseillä. Paketti lähipostissa perjantaina joten suhteelisen nopea toimitus
http://www.rxsport.co.uk/
Tarpeettomana löytyy keltaiset linssit YV:llä
Comment
-
Comment
-
Kauas sulla meni tilauksesta että oli perillä?Alkujaan tämän lähetti Palovamma Katso viestiMukavat on Enduran Sharkit. Kannatti 30€ sijoittaa
Comment
-
Tuommoiset tuli tilattua viikko takaperin, nyt hain lähipostista. Ei valittamista putiikista.
Comment
-
Ei liity suoranaisesti ajolaseihin, mutta koitin yks päivä lähtee ajamaan Revon suht laadukkaat aurinkolasit päässä, mutta oli pakko vaihtaa Raybanit naamalle kun meinas jo kävellessä kaatua kun niin paljon vääristi linssit. Jos OVH $200 lasit vääristää, niin miten mahtaa olla niiden parin kympin lasien laita..
Ajolasit itselläkin hankinnassa, niin kai se pitää niihin satsata, kun tuleehan ne suunnilleen koko ajan naamalla olemaan.
Comment
-
Mulla toimii loistavasti 150€ Oakleyt!Alkujaan tämän lähetti Toni.T Katso viestiItsellä toimii loistavasti Dealextremen muutaman euron lasit.
Comment

Comment